Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul Audi Q7 pentru 2020, ridicat la un nou nivel

Noul Audi Q7 pentru 2020, ridicat la un nou nivel

Publicat în data de: 14 Iulie 2019
Categorii: Audi, Facelift, Stiri.
 

Mai marcant: design premium nou, cu trăsături și calități evidente de SUV. Mai dinamic: stabilizare activă anti-ruliu, suspensie pneumatică și direcție integrală. Mai avansat: operare tactilă, lumini HD laser Matrix LED și tehnologie semi-hibridă de 48V.



foto-noul audi q7 pentru 2020 ridicat la un nou nivel
Audi Q7 a fost actualizat ca design, dar și din punct de vedere tehnic. SUV-ul de talie mare se remarcă prin noul design al familiei Q și oferă caracteristici dinamice superbe, plus confort excelent, la care se adaugă și spațiul extrem de generos de la interior. Tehnologia micro-hibridă, conceptul de operare digitală și farurile HD Matrix LED opționale inclusiv lumini laser reprezintă doar câteva dintre dotările sale speciale. Noul Audi Q7 va fi lansat în Europa la mijlocul lunii septembrie.

Robust: designul exterior

Audi Q7 este marcat de elementele reprezentative modelelor SUV, toate integrate în limbajul de design actual al mărcii. Astfel, în față atrage atenția grila Singleframe octogonală, cu șase lamele verticale, ce conferă SUV-ului forță și caracter puternic. Prizele duble de aer de pe lateral au o linie mult mai expresivă, la fel ca zona pragurilor, ce subliniază garda la sol ridicată a SUV-ului și, deci, capacitatea sa de a face față drumurilor dificile din off-road. Farurile, ce pot fi comandate opțional în versiunea HD Matrix LED cu Audi laser light, accentuează lățimea mașinii, prin conturile lor, dar și prin semnătura luminoasă specifică. Partea din spate a fost, de asemenea, modificată și dispune de un bandou cromat ce leagă vizual blocurile optice spate subțiri, marcate de un design foarte tehnic și continuă, totodată, linia orizontală a caroseriei. Designerii au creat imaginea de ansamblu clară făcând uz de suprafețe netede și tensionate, integrate pe întreaga lățime și în special în zona plăcuței de înmatriculare. Cu pachetele S line pentru exterior, Audi Q7 devine și mai spectaculos, designul fiind completat cu un blade în bara de protecție față, scutul sportiv sub mașină în spate, plus finisajele adiționale în culoarea caroseriei și jantele de 19 inchi incluse în dotarea standard.

Sportivă pe șosea, dar robustă în off-road: suspensia

Audi a optimizat acum considerabil și caracteristicile dinamice ale modelului Q7. Astfel, de exemplu, puteți echipa SUV-ul de talie mare opțional cu sistemul de stabilizare activă anti-ruliu. Brațele stabilizatoare ajustabile reduc astfel balansul caroseriei pe drumurile denivelate, la condusul în linie dreaptă. La un stil de condus sportiv, accentul este pus pe compensarea optimă a ruliului, iar balansul lateral al automobilului este redus simțitor în viraje. Automobilul poate fi, de asemenea, dotat opțional cu direcția integrală. Cu aceasta, roțile din spate virează cu până la 5 grade în direcția opusă la viteze mai mici, ceea ce crește agilitatea mașinii. Pe autostradă, roțile din spate virează ușor în aceeași direcție, pentru o stabilitate mai accentuată.

În general, dotările, datele și prețurile specificate în acest document se referă la gama de modele oferite în Germania. Rezervat dreptul de a opera modificări fără o informare prealabilă; acest document ar putea conține erori și omisiuni pentru care nu ne putem asuma răspunderea.

Datorită îmbinării numeroaselor sisteme de ultimă oră, Audi Q7 este un automobil cu o manevrabilitate excelentă, extrem de agil și cu o conduită foarte precisă, atât în traficul urban, cât și în virajele ac de păr. Și totuși, Q7 este totodată foarte confortabil la drum lung, mai ales în combinație cu suspensiile pneumatice adaptive. Aceste suspensii asigură o gardă la sol variabilă și pregătesc optim Audi Q7 pentru condusul pe teren dificil, în off-road, modelul fiind echipat în dotarea standard și cu tracțiune integrală quattro. Modul off-road de condus poate fi selectat în baza sistemului de manevrabilitate dinamică Audi drive select. Sistemul pune la dispoziție în total 7 moduri diferite de condus. Suspensia pneumatică este o dotare standard pentru versiunile cu 7 locuri ale modelului Q7. Pachetul S line pentru exterior include suspensiile pneumatice adaptive sport care sunt puțin mai ferme și care reduc garda la sol cu 15 milimetri față de sistemul standard de suspensie pneumatică.

Tehnologia micro-hibridă: o dotare standard

Toate motoarele modelului Audi Q7 sunt echipate cu transmisia tiptronic cu 8 trepte și cu tracțiune integrală permanentă.

La lansarea pe piață vor fi oferite două motoare diesel. La scurt timp după lansarea pe piață, care va avea loc în septembrie, în gamă va intra și un motor pe benzină, urmat apoi de un hibrid plug-in. Tehnologia micro-hibridă standard joacă un rol important pentru eficiența motoarelor. La utilizarea în condiții uzuale, această tehnologie poate reduce consumul de combustibil cu până la 0,7 litri la 100 de kilometri. Componenta sa de bază, alternatorul cu curea (BAS) alimentează sistemul electric principal de 48 volți, în cadrul căruia, energia este stocată în bateria litiu-ion compactă. La frânare, alternatorul poate recupera până la 8 kW. Această energie este stocată înapoi în baterie. Când șoferul își ridică piciorul de pe pedala de accelerație la viteze între 55 și 160 km/h, Audi Q7 recuperează energie, rulând liber sau în ralanti timp de până la 40 de secunde, cu motorul dezactivat. Sistemul BAS repornește apoi din nou motorul când șoferul acționează accelerația, mult mai rapid decât s-ar întâmpla cu un demaror clasic. Sistemul start-stop începe să funcționeze de la 22 km/h.

Lounge de lux: interiorul

Atât în versiunea cu cinci locuri, cât și în cea cu șapte locuri Audi Q7 combină optim luxul cu utilitatea practică în cotidian. Cu noul său design, SUV-ul de talie mare a crescut acum cu 11 milimetri, la 5.063 milimetri lungime. Lățimea sa este de 1.970 milimetri, la o înălțime de 1.741 milimetri (inclusiv antena de pe plafon). Audi Q7 își depășește concurenții direcți în privința lungimii interiorului, dar și a spațiului la nivelul capului și al coatelor, atât pentru locurile din față, cât și din spate. Numeroase compartimente de depozitare, inclusiv unul nou în panoul de instrumente, cât și capacitatea generoasă asigură avantaje practice la utilizarea în cotidian. În funcție de poziția spătarelor banchetei, portbagajul versiunii cu cinci locuri oferă un volum de încărcare între 865 și 2.050 litri. La rabatarea spătarelor se creează o suprafață de încărcare plană, deci foarte practică. Hayonul cu acționare electrică este o dotare standard. Opțional este oferită funcția de control în baza mișcării piciorului sub bara de protecție din spate. Audi oferă opțional bancheta plus, la care toate cele trei locuri pot fi mutate individual în față și în spate și toate cele trei spătare pot fi ajustate individual ca înclinare. Este oferit și un al treilea rând de locuri, cu două scaune ce pot fi coborâte electric.

Arhitectura bordului se integrează armonios în noul concept de operare digitală, care încorporează două ecrane tactile de mari dimensiuni, ce dau feedback tactil și acustic la atingerea comenzilor. Când este stins, ecranul superior se integrează aproape invizibil în suprafața neagră a panoului decorativ de mari dimensiuni de pe bord. Toate elementele se întrepătrund în manieră logică, de la bandoul îngust de ventilație, la consola lată a tunelului central.

Iluminarea ambientală contour pentru interior iluminează opțional interiorul. Printre dotările opționale pentru confort se numără sistemul de aer condiționat automat cu reglaje pe patru zone, funcția de asistare a închiderii ușilor pentru silențiozitate maximă, sistemul de sunet Bang & Olufsen 3D Advanced și pachetul pentru calitatea aerului, cu arome și ionizare. În domeniul scaunelor, sunt extrem de atractive scaunele contour cu numeroasele lor funcții de ajustare și scaunele sport S plus, ambele fiind disponibile cu funcții de climatizare și masaj.

Conectivitate avansată: Audi connect și sistemele de asistență

Sistemul de navigație MMI plus asigură conectivitate de ultimă oră, dispunând de LTE Advanced, hotspot WiFi, comandă vocală naturală și portofoliul Audi connect extins. Acest portofoliu oferă diverse funcții, de la informațiile online din trafic cu Google Earth, la funcția pentru radio hibrid. O altă noutate este serviciul Amazon de comandă vocală Alexa pe bază de cloud, ce este integrat în sistemul de operare MMI. De asemenea nou, serviciul Car-to-X, pentru informații privind indicatoarele de circulație este implementat treptat în diferite orașe europene. Interconectarea cu infrastructura orașului permite automobilului să primească informații de computerul central al sistemului de semaforizare al orașului, prin intermediul unui server. Astfel, șoferul poate conduce cu viteza potrivită încadrării în următoarea fază de lumină verde. Afișajul complet digitalizat Audi virtual cockpit și

display-ul head-up opțional afișează o recomandare personalizată privind viteza, precum și timpul rămas până la culoarea verde, atunci când șoferul așteaptă la lumina roșie. Astfel, sistemul contribuie la un stil de condus predictiv și eficient, precum și la fluidizarea permanentă a traficului.

Tempomatul adaptiv îmbină funcțiile asistentului adaptiv pentru viteză, cu cele ale asistenților traffic jam assist și active lane assist, pentru a reduce din sarcinile șoferului, ceea ce se va simți cu precădere la drum lung. În combinație cu asistentul pentru eficiență, tempomatul accelerează și frânează mașina în funcție de condițiile determinate în manieră predictivă. Nou este și sistemul emergency assist, ce oprește mașina când șoferul nu mai este activ, inițiind totodată măsuri de protecție și urgență. Această funcție este activă în modurile asistate, dar și în cele manuale.

 
 
Citește și:
› Luminile OLED digitale sunt lansate în premieră pentru Audi Q5 ...06/09/2020
› Audi Sportback e-tron concept ...18/07/2020
› Audi A3 Sportback a ajuns la a patra sa generație ...06/06/2020
› Skoda KODIAQ beneficiază de noi actualizări atractive ...20/04/2021
› Noul Renault Megane Sedan, în România de la 14.100 Euro ...21/02/2021
› Dacia prezintă noile Logan, Sandero și Sandero Stepway pentru 202 ...02/10/2020
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2021 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2021 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.