Opel anunță deschiderea sezonului de pregătiri pentru vacanțele de iarnă printr-o ofertă specială la Cardul de Asistență Rutieră. Valabil timp de 12 luni de la data eliberării, acest program se poate aplica majorității modelelor Opel vândute după anul 2005.
În plus, pentru ca grijile să fie complet acoperit, până la finalul anului campania include și o ofertă specială de preț pentru polițele CASCO, asigurarea Cobranded Opel – Allianz fiind disponibilă cu 10% reducere din prețul de listă al fiecărei polițe.
Avantajele aduse de cardul de Asistență Rutieră asigură mobilitatea permanentă în peste 40 de țări europene:
1. Asistență mobilă
Dacă în eventualitatea unei avarii în care autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus, Centrul de Asistență Opel va trimite un vehicul de asistență pentru a interveni asupra autovehiculului.
2. Remorcare
Dacă autovehicul nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, nu mai pornește, iar intervenția asistenței mobile nu are rezultat, Centrul de Asistență Opel va organiza tractarea până la cel mai apropiat Service Opel.
3. Închiriere de autovehicule
Dacă reparațiile la Service-ul Opel durează mai mult de 24 ore, Centrul de Asistență Opel va pune la dispoziție un autovehicul de schimb in regim rent-a-car.
4. Transport spre sau dinspre casă
Dacă autovehiculul nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, iar reparațiile la Service-ul Opel nu se pot finaliza în aceeași zi, Centrul de Asistență Opel poate acoperi costul unui bilet de tren la clasa întâi.
5. Cazare în regim hotelier
Dacă autovehiculul nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, se află la cel puțin 80 km de domiciliul șoferului iar reparațiile necesare pentru a îl face utilizabil nu se pot finaliza în maxim 24 ore de la producerea avariei, iar șoferul are nevoie de un loc de cazare pe timpul nopții, Centrul de Asistență Opel va acoperi costul cazării într-un hotel de maximum 3 stele cu mic dejun inclus în limita a 4 nopți.
6. Recuperarea/Repatrierea autovehiculului
În cazul în care după reparații autovehiculul urmează a fi recuperat de către șofer, Opel Asistență Rutieră va acoperi costul unui bilet de tren la clasa întâi. În cazul în care o astfel de călătorie cu trenul depășește 6 ore, va fi acoperit costul unui bilet de avion la clasa economică.
Centrul de Asistență Opel este disponibil la numarul de telefon +40 (21) 317 4690 și asigură deținătorilor cardului dedicat servicii complete în situații în care automobilul nu se mai poate deplasa, de la asistență mobilă și remorcare la închiriere de autovehicule, transport spre sau dinspre casă, cazare în regim hotelier sau recuperarea/repatrierea autovehiculului.