Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noua Alfa Giulia, disponibilă și în România

Noua Alfa Giulia, disponibilă și în România

Publicat în data de: 15 Octombrie 2016
Categorii: Alfa-romeo, Stiri.
 

Noua Alfa Giulia este disponibilă în România din toamna acestui an, în patru niveluri de echipare (Giulia, Super, Veloce și Quadrifoglio) și șase variante de motorizare.



foto-noua alfa giulia disponibila si in romania
 ›Galerie foto:
foto-noua alfa giulia disponibila si in romania foto-noua alfa giulia disponibila si in romania foto-noua alfa giulia disponibila si in romania foto-noua alfa giulia disponibila si in romania
foto-noua alfa giulia disponibila si in romania foto-noua alfa giulia disponibila si in romania foto-noua alfa giulia disponibila si in romania
Noua Alfa Giulia dispune de tracțiune spate: o alegere care garantează un standard superior de performanță, o experiență de condus încântătoare și multă distracție, păstrând în același timp cele mai autentice tradiții ale legendarului brand Alfa Romeo.

Alte particularități ale noii Alfa Giulia includ distribuția perfectă a masei pe cele două punți, suspensiile cu tehnologie AlfaLink și cel mai precis sistem de direcție din segment. Mai mult, noua Alfa Romeo Giulia combină performanțele extraordinare ale motoarelor cu materiale ultra-ușoare, precum fibră de carbon, aluminiu și materiale compozite din aluminiu plus plastic, pentru a livra cel mai bun raport masă-putere (sub 3 în cazul versiunii Quadrifoglio).

Pentru a ține pasul cu tradițiile Alfa Romeo, noua Giulia oferă soluții tehnice unice. Cele mai sofisticate componente includ funcția Integrated Brake System (IBS) cu rol în reducerea considerabilă a distanței de frânare – de la 100 km/h la 0 în 38,5 m pentru Gulia și 32 m pentru Quadrifoglio – și sistemul de suspensie activă pentru confort excepțional. Exclusiv pentru versiunea Quadrifoglio, tehnologia Torque Vectoring gestionează extrem de eficient distribuția cuplului între cele două roți ale punții spate în timp ce sistemul Alfa Active Aero Splitter amplifică forța de apăsare la viteze superioare.

În ceea ce privește aspectul, noua Alfa Giulia se remarcă prin designul italian distinct, exprimat prin proporțiile impecabile, bazate pe arhitectură tehnică, simplitate sofisticată și suprafețe de calitate, atât la interior cât și la interior. La exterior, noua Giulia afișează o silueta statuesca ce sugerează poziția unei feline mari gata de atac, în timp ce interiorul este gândit să “îmbrățișeze” șoferul și să-i acorde acestuia atenție totală.

Design, tehnică și tehnologie – acestea sunt trăsăturile principale ale noii Giulia. Dar conform tradiției, o Alfa Romeo autentică este dependentă de inima care bate sub capotă.

Motorul V6 BiTurbo de 2,9 litri cu 510 CP face din versiunea Quadrifoglio cel mai puternic model de stradă Alfa Romeo construit vreodată. Mai mult, toate motoarele din gama fac parte dintr-o generație nouă, fără precendent, de propulsoare cu patru cilindri, construite integral din aluminiu, care reprezintă tot ce are mai bun de oferit grupul FCA în materie de motoare. Toate propulsoarele sunt asamblate în Italia în fabrici situate în Termoli (motoare pe benzină) și Pratola Serra (motoare diesel), în zone special dedicate Află Romeo, cu proceduri de ultima generație și metode care le plasează în topul celor mai performanțe și eficiente motoare din segment.

Motorul diesel de 2,2 litri

Motorul diesel de 2,2 litri disponibil pe nouă Giulia este primul diesel din istoria Alfa Romeo construit în totalitate din aluminiu. Cu o configurație de tip patru cilindri în linie, acest motor se remarcă prin sistemul de injecție de ultima generație cu tehnologie MultiJet ÎI și Injection Rate Shaping (IRS), și presiune de operare de 2.000 de bari. Turbină cu geometrie variabilă operată electric oferă tehnologie de vârf și reduce răspunsurile întârziate la accelerare, dar în același timp garantează un nivel optim de eficientă. Cea mai sofisticată experiență de condus și standardele ridicate de confort sunt, de asemenea, obținute prin echilibrarea arborelui cotit.

Noul motor 2.2 Diesel este disponibil în două versiuni, cu 180 CP la 3,750 rpm (cuplu maxim de 450 Nm la 1,750 rpm) și 150 CP la 3,750 rpm (cuplu maxim de 380 Nm la 1,500 rpm). Ambele variante pot fi cuplate la o transmisie manuală cu șase rapoarte sau la nouă cutie de viteze automată cu opt trepte.

Motorul V6 BiTurbo benzină de 2,9 litri cu 510 CP

Destinat exclusiv versiunii Quadrifoglio, acest motor este o soluție unică în ceea ce privește tehnologia și performanță, destinat să devină noul etalon al brandului. Inspirat de tehnologia și cunoștințele Ferrari, motorul V6 BiTurbo este construit în întregime din aluminiu – pentru a reduce masă totală a mașinii, în special la nivelul punții față – și livrează 510 CP împreună cu un cuplu maxim de 600 Nm, pentru performanțe efervescente: viteză maximă de 307 km/h și accelerare de la 0 la 100 km/h în doar 3,9 secunde. Deși cifrele de putere și cuplu sunt impresionante, motorul V6 BiTurbo cu 510 CP este campion în segment la capitolul emisii de CO2 (198 g/km cu transmisia manuală cu șase trepte) și impresionează prin consumul redus de combustibil, grație sistemului electronic de dezactivare a cilindrilor.

Pentru a păstra cu exactitate tradiția Alfa Romeo, sistemele electronice nu trebuie să adopte un caracter invaziv, ci doar să asiste șoferul în timpul unei experiențe încântătoare de condus, posibilă datorită șasiului și suspensiilor perfect calibrate. Noua Giulia nu se abate de la tradiție: folosește o platforma unică și inovativă, dar nu ignoră sistemele moderne de siguranță, oferite în standard sau că dotare opțională, în funcție de nivelul de echipare ales.

Habitaclul noii Giulia oferă cele mai bune standarde în ceea ce privește calitate, siguranță, gradul de echipare și confortul, prin implementarea unui element de stil, profund legat de tradiția Alfa Romeo: atenția acordată șoferului.

Toate comenzile, inclusiv butonul Start de pornire a motorului, sunt integrate în volan, în timp ce interfață utilizator-mașină constă în două controlere simple, folosite pentru setare sistemelor Alfa DNA și infotainment.

5 STELE EURO NCAP PENTRU GIULIA
Noul sedan Alfa Romeo a obținut 5 stele la testele de siguranță organizate de Euro NCAP, cu un comportament excelent în ceea ce privește protecția la nivelul ocupanților adulți; scorul de 98%, înregistrat de Giulia la această categorie, este cel mai mare din istoria testelor Euro NCAP.

Rezultatul se datorează unei caroserii ușoare, dar rigide, în egală măsură, în compoziția căreia intră un aliaj de materiale ultra-light, precum fibra de carbon, aluminium și materiale compozite din aluminiu. Inovativele tehnologii de siguranță de la bordul Alfa Romeo Giulia sunt descrise de eficiență fără compromis. Aceste sisteme livrează performanță uimitoare, menținând autoturismul în control în orice situație.

Urcă-te la volanul Alfa Romeo Giulia, în noul clip 360°!
Emoțiile se amplifică dacă folosești căști sau volumul la maxim în boxe.


Preturi Alfa Romeo Giulia:
Alfa Romeo Giulia, model care inlocuieste 159, poate fi comandat in Romania, iar cel mai mic pret este de 39.700 euro cu TVA, pentru motorizarea diesel de 2,2 litri 150 CP.

Auto Italia are si o oferta de lansare, pentru sedanul cu tractiune spate, care scade preturile cu 10%, pana la finalul lunii noiembrie. Pretul de pornire este de 34.110 euro cu TVA.

preturi Alfa Giulia

 
 
Citește și:
› VIDEO: Transfăgărășanul, drum pereche cu Alfa Romeo ...29/12/2017
› Alfa Romeo se întoarce în F1 ...29/12/2017
› Alfa Romeo Stelvio, în România de la 43.865 Euro ...24/04/2017
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2021 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2021 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.