Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Cele mai rapide BMW M3 și BMW M4 din istorie

Cele mai rapide BMW M3 și BMW M4 din istorie

Publicat în data de: 28 Aprilie 2021
Categorii: .
 

La doar câteva luni după ce noile BMW M3 Sedan și BMW M4 Coupé au fost lansate pe piață, BMW adaugă alte două variante, oferind în premieră sistemul de tracțiune integrală M xDrive pentru aceste mașini sport.



foto-cele mai rapide bmw m3 si bmw m4 din istorie
Distribuția precisă a puterii motorului către toate cele patru roți oferă o performanță dinamică superioară pentru BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive și BMW M4 Competition Coupé cu M xDrive.

Modelele BMW M3 Compeittion și BMW M4 Competition dispun un motor cu șase clindri în linie M TwinPower Turbo. Aceasta înseamnă o combinație de două compresoare moni scroll, injecție directă (cu presiunea maximă de 350 bar), sistmeul de variație a deschiderii valvelor VALVETRONIC și de control al sincronizării Double-VANOS. Puterea totală este de de 375 kW/510 CP la 6250 rpm, în timp ce cuplul maxim este de 650 Nm disponibil între 2200 și 5500 rpm. Sistemul de tracțiune integrală special dezvoltat pentru BMW M distribuie inteligent și continuu între roțile față și cele spate după cum este necesar pentru a spori continuu agilitatea, stabilitatea direcțională, tracțiunea puterea pentru perfromanță dinamică orientată spre utilizare pe circuit. Lansarea BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive și BMW M4 Competition Coupé cu M xDrive va începe în iulie 2021.

M xDrive și diferențial M activ pentru o dinamică superioară de manevrabilitate.

Controlul transmisiei puterii special reglat al sistemului M xDrive oferă deja o alternativă a tracțiunea spate clasică pentru o serie de modele de înaltă performanță de la BMW M GmbH. Combinat cu sistemul de tracțiune integrală este diferențialul M activ, care asigură, de asemenea, o distribuție complet variabilă a cuplului între roțile spate, în funcție de situație. Acest lucru contribuie la transferul cuplului la drum fără pierderi de putere, mai ales atunci când automobilul este împins la limită sau are o aderență mai mică pe o parte. Sistemul M xDrive și diferențialul M activ - completate cu controlul integrat al tracțiunii specific M - sunt combinate cu sistemul Dynamic Stability Control (DSC/control dinamic al stabilității) pentru a asigura o interacțiune evaluată cu precizie a situației de condus. Aici, obiectivul clar este de a produce o experiență de condus extrem de dinamică, îmbinând expereiența de condus M cu o tracțiune și o stabilitate direcțională semnificativ îmbunătățite.

Sistemul M xDrive utilizează un ambreiaj multidisc controlat electronic în caseta de transfer pentru o distribuție reglabilă, complet variabilă, a cuplului între roțile față și cele spate. Alimentarea cu ulei a ambreiajului multidisc a fost optimizată pentru a menține funcționarea eficientă a mecanismului de distribuție variabilă a puterii chiar și în condiții de rulare la limită pe circuit. Misiunea de a transmite puterea către diferențialele față și spate este gestionată de arborii de transmisie proiectați special pentru BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive și BMW M4 Competition Coupé cu M xDrive. Și arborii de ieșire care retransmit cuplul la roți sunt componente special dezvoltate. Sistemul de tracțiune integrală are o configurație care se concentrează pe transmiterea puterii către puntea spate. În mod normal, puterea este canalizată în totalitate spre spate, roțile din față fiind antrenate numai atunci când spatele nu mai pot transmite toată puterea la drum.

Caseta de transfer are o unitate de comandă dedicată, special dezvoltată și un sistem integrat de limitare a patinării roților. Acest lucru îi permite să compenseze foarte repede orice diferență de viteză de rotație între roțile față și cele spate, fără a fi nevoie să implice gestiunea DSC centrală. Rezultatul este o performanță îmbunătățită a tracțiunii integrale, al cărei efect principal este intensificarea suplimentară a sentimentului de echilibru superior în situații de condus foarte dinamic, cum ar fi furnizarea puterii în viraje la derapaje controlate.

Îmbunătățirea tracțiunii, a stabilității de manevrabilitate, a agilității și a dinamicii aduse de combinația dintre M xDrive și diferențialul M activ se traduc și printr-o capacitate superioară de sprint. BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive și BMW M4 Competition Coupé cu M xDrive au nevoie de numai 3,5 secunde pentru a atinge 100 km/h cu start de pe loc, ceea ce le face cu 0,4 secunde mai rapide decât echivalentele lor cu tracțiune spate.

Transferul dinamic al puterii la drum în BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive și BMW M4 Competition Coupé cu M xDrive are loc prin intermediul jantelor M din aliaj ușor ce sunt disponibile standard - 19 țoli pe puntea față și 20 țoli pe cea spate. Jantele forjate, cu design double-spoke și finisaj Jet Black, sunt echipate cu anvelope de 275/35 R19 în față și 285/30 R20 în spate. Opțional sunt disponibile și anvelope de circuit, special concepute, cu aceleași dimensiuni.

Modificările tehnice majore optimizează caracteristicile de performanță.

Tehnologia cu tracțiune integrală a noilor BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive și BMW M4 Competition Coupé cu M xDrive este completată de o punte față cu dublu braț transversal reproiectată, având o geometrie special și un raport al direcției adaptat individual. Aceste modificări personalizate extinse pentru sistemul de tracțiune integrală asigură faptul că atât variantele existente cu tracțiune spate, cât și noile variante M xDrive se remarcă prin caracteristicile de direcție M specifice, proiectate fără compromisuri. Modelele cu tracțiune integrală beneficiază în plus de o versiune special adaptată a sistemului de alimentare cu ulei de motor, concepută pentru a gestiona performanțe extrem de dinamice.

Trei moduri M xDrive permit un sentiment M personalizat.

M xDrive permite conducătorului și să adapteze caracteristicile și performanțele sistemului de tracțiune integrală în funcție de situația de condus și de preferințele individuale ale acestuia. Setarea dorită poate fi selectată direct din meniul Setup al sistemului de operare specific M, unde există posibilitatea de a alege între trei moduri diferite de transmisie a puterii. În setarea 4WD implicită, sistemul de tracțiune integrală oferă tracțiune maximă și manevrabilitate controlabilă cu precizie, menținând în același timp o livrare distinctă a puterii către puntea spate. Activarea modului 4WD Sport direcționează o proporție și mai mare din cuplul motor către roțile spate, chiar și în situații de condus extrem de dinamice, rezultatul fiind o agilitate mai accentuată. Controlul liniar al forțelor laterale, atât de caracteristică modelelor M, face posibilă acum executarea de derapaje controlate. Conducătorii pot și să oprească complet sistemul DSC și să activeze modul 2WD, unde puterea este transmisă numai către roțile spate. Dacă este comandat M Traction Control opțional, sistemul de control al tracțiunii poate fi reglat fin în 10 trepte, în același mod ca la modelele cu tracțiune spate până la un mod fără nicio intervenție din partea sistemelor de control al șasiului pentru stabilizarea automobilului, permite conducătorilor experimentați să se bucure de o experiență de condus de o puritate remarcabilă și să-și perfecționeze abilitățile cu ajutorul M Drift Analyzer, o altă dotare opțională.

Conducătorii își pot seta și salva modul M xDrive preferat ca parte a celor două configurații individuale M1 și M2, împreună cu setările pentru caracteristicile motorului, răspunsul amortizoarelor, caracteristicile direcției, sistemul de frânare și alți parametri. Oricare dintre configurații poate fi accesată instantaneu în orice moment, apăsând unul dintre cele două butoane M de pe volan.

Sentiment M individual: șase modele, fiecare cu propriul caracter.

Prin adăugarea în gamă a celor două variante de model cu tracțiune integrală, BMW M GmbH oferă acum o varietate de neegalat de modele de înaltă performanță în clasa medie. BMW M3 Sedan și BMW M4 Coupé oferă soluții unice față de rivali prin combinația lor de tracțiune spate și cutie de viteze manuală cu șase trepte. Puterea este transferată către puntea spate și la BMW M3 Competition Sedan și BMW M4 Competition Coupé, dar printr-o transmisie M Steptronic cu opt trepte. cu Drivelogic.

Acum, acestui cvartet i se alătură noile BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive și BMW M4 Competition Coupé cu M xDrive. Aceasta înseamnă că cea mai recentă generație de modele cuprinde deja șase automobile cu caractere distincte, fiecare oferind propria rețetă individuală pentru un automobil sport sublim, de înaltă performanță, care oferă și posibilitatea de utilizare zilnică fără restricții. Iar clienții vor găsi în curând posibilități și mai mari pentru a potrivi abordarea distinctivă BMW M a condusului de înaltă performanță cu stilul lor personal atunci când noua generație BMW M4 Cabrio se va alătura gamei de modele la sfârșitul acestui an.

 
 
Citește și:
› Ford investește în România pentru a construi un model complet ele ...01/05/2021
› Noul Fiat 500 electric, în România de la 13.800 Euro ...01/05/2021
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2021 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2021 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.