Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Volkswagen Tiguan - primul drive test

Volkswagen Tiguan - primul drive test

Publicat în data de: 05 Iunie 2007
Categorii: Volkswagen, Drive-test, Stiri.
 

VW Tiguan, fratele mai mic al modelului Touareg a fost testat în desertul Namibiei, pe un teren arid, cu multe pante și un climat foarte cald. Testarea sa în astfel de condiții era recomandată. Acesta va circula pe străzile din USA începând din 2008.



Pentru acest drive test au fost disponibile patru unități echipate pentru Europa. Motorul era în patru cilindri, 1400 cmc twincharger (un supercharger de la Eaton și un turbocharger de la Borg-Warner), 150 CP, 249 N/m, un consum combinat de 7.8 litri / 100 km, cutia de viteze în șase trepte manuală, jante de 16 inchi încălțate cu anvelope Pirelli P6 de 215/65 și ultima generație din sistemul Haldex 4 all-wheel-drive, sistem ce folosește un ambreiaj umed electronic și un senzor ce detectează patinarea ambreiajului și angrenează toate cele patru roți pentru a funcționa în condiții normale.

Două din cele patru unități prezente la drive test au venit cu pachetul “Track & Field” și un modul Offroad ce angrenează ABS-ul, diferențialele auto blocante și sistemele ce îi oferă asistență la urcare și coborâre. În total cinci ECU controlează acest sistem off road.

Versiunea pentru SUA nu va fi cu motorizare Twincharger și cu pachetul “Track & Field” ci va avea un pachet “Sport Style”, o motorizare de 2000 cmc single turbo în patru cilindri, 200 CP, o cutie manuală cu șase trepte de viteze sau una automata Aisin ( la un an după debut va fi înlocuită cu una DSG, tot în șase trepte), servo direcție asistată electromecanic, frână de mana electronică și tracțiune 4x4 permanentă. Tot în versiunea pentru SUA vom găsi o cupolă panoramică, jante de 17 sau 18 inch, un sistem audio cu opt difuzoare (300 W Dynaudio), Park Asist (va parca singură în locul indicat de noi) și un nou sistem Siemens RNS 510 radio/navigație ce include un ecran touch screen de 6.5 inch, un hard disk de 30 gb și navigație off road ce permite înregistrarea a peste 500 de rute într-o călătorie.

Măsurând 4.427 m lungime, 1,8 m lățime și 1,68 m înălțime, VW Tiguan este puțin mai mic decât Honda CR-V. Cu un ampatament de 2.60 m, Tiguan este foarte confortabil în interior, trei persoane având loc destul de mult pe bancheta spate. Interiorul este foarte bine gândit, finisajele fiind din plastic de o calitate mare și bine îmbinat.

În construcția lui Tiguan se folosește platforma PQ46, modulară, o arhitectură modifică față de cea de la Passat. Tiguan cântărește aproximativ 1600 kg cu 50 kg mai puțin decât CR-V. Structura sa este foarte tare, bine fixată, trenul de rulare foarte bine construit și rezistent, suspensia este independentă de tip McPherson cu bară de ridigizare. Toate aceste calități îl fac să fie cel mai mic și cel mai bun crossover de pe piața auto.

Volkswagen speră să vândă în SUA în jur de 40000 unități pe an iar prețul de start va fi de 25000 dolari. Se așteaptă ca pe lângă actualele dotări să mai apară și un motor 2.0 litri Bluetech la sfârșitul anului 2008. La urma urmei dacă Tiguan a avut succes în deserturile Namibiei, poate avea succes oriunde în lume.

 
 
Citește și:
› Volkswagen, lider în România pe segmentul de mașini electrice ...05/12/2018
› Volkswagen lansează un magazin propriu într-un mall ...04/11/2018
› Volkswagen lansează campania ELECTRIC FOR ALL ...26/09/2018
› Drive Test: Ford C-MAX 2015 ...27/09/2015
› Drive Test: Toyota Aygo 2015 ...05/10/2014
› Drive test: Toyota GT 86, o mașină sport cu motor de 200 CP dar e ...10/10/2012
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.