Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Vânzările Opel în România au crescut cu 41% în primul trimestru

Vânzările Opel în România au crescut cu 41% în primul trimestru

Publicat în data de: 11 Aprilie 2014
Categorii: Opel, Statistici, Stiri.
 

După ce a înregistrat cea mai importantă performanță a unei mărci de import în 2013, cu o creștere de 13,9%, Opel continuă direcția pe piața din România și încheie vânzările primului trimestru al anului curent cu un plus de 41%, comparativ cu 2013.



foto-vanzarile opel in romania au crescut cu 41 in primul trimestru
În ceea ce privește mixul de modele care a asigurat acest succes, noul Opel Insignia s-a ridicat la nivelul așteptărilor și în privința cifrelor de vânzări, lansarea de la finalul anului trecut aducând în 2014 un volum mai mult decât dublu. Vedete de vânzări s-au dovedit a fi și SUV-urile Mokka și Antara. Alături de versiuni Insignia compatibile, acestea beneficiază și în perioada următoare de oferta 4x4 cadou, foarte bine primită de piață.

Volume mai mult decât duble au înregistrat în trimestrul întâi și modelele Corsa și Astra, iar ADAM își construiește un loc solid în segment.

Rețeaua de parteneri Opel în România s-a extins prin includerea unui nou reprezentant al mărcii la Alexandria. Autocora Grup, cel mai nou membru al rețelei, a inaugurat o construcție tip greenfield în satul Nanov, pe Strada Dunării. Investiția a presupus demararea unui proiect de la zero, ceea ce a permis urmărirea și îndeplinirea celor mai recente standarde Opel în materie de identitate de imagine.

Clienții din Teleorman pot apela la serviciile complexului cu showroom și service pentru vânzări de autoturisme și autovehicule comerciale, ca și pentru operațiuni și produse after-sales, inclusiv piese și accesorii originale. Showroom-ul de peste 380 de metri permite expunerea celor mai noi modele Opel.

Modelul Opel Mokka este și vedeta europeană a Opel, cu peste 200.000 de comenzi, alături de ADAM (80.000) sau Insignia (85.000). Vânzările totale ale mărcii în Europa au atins în primul trimestru al anului 271.000 de unități, cu 12.700 mai mult decât în primele trei luni din 2013. Această creștere înseamnă totodată o cotă de piață de 6,7% în martie în Europa, cu 9,3% mai mult decât în a treia lună din 2013.

La nivel de 2013, producătorul din Rüsselsheim continuă să se claseze pe locul doi între mărcile General Motors și și-a consolidat poziția de a treia marcă de autoturisme din Europa. În condițiile dificile de pe piață, Opel a vândut 1,064 milioane de autovehicule și, alături de marca înrudită din Marea Britanie, Vauxhall, a obținut în 2013 o pondere de 5,61 de procente în cadrul pieței totale de autovehicule din Europa.

 
 
Citește și:
› Noua față a mărcii: primele detalii asupra conceptului Opel GT X ...12/08/2018
› Noul concept Opel schimbă imaginea mărcii ...19/07/2018
› Opel este gata înainte de termenul limită pentru standardul Euro ...10/06/2018
› Vânzarile Dacia, cele mai bune din ultimii 10 ani ...20/01/2019
› Vânzările Kia au crescut cu 2,4% în 2018 ...06/01/2019
› Volkswagen, lider în România pe segmentul de mașini electrice ...05/12/2018
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.