Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Vanzarile Grupului PSA au crescut cu 15.4% in 2017

Vanzarile Grupului PSA au crescut cu 15.4% in 2017

Publicat în data de: 04 Februarie 2018
Categorii: Citroen, Peugeot, Statistici, Stiri.
 

Ofensiva planului Push to Pass în segmentul SUV-urilor se intensifică, iar cele 5 modele SUV ale Grupului, lansate în ultimele 18 luni s-au bucurat de un succes tot mai mare. La nivel global, vânzările de SUV-uri reprezintă 23% din vânzările Grupului.



foto-vanzarile grupului psa au crescut cu 154 in 2017
În 2017 marca PEUGEOT a vândut aproximativ 600.000 de SUV-uri în întreaga lume, clasându-se pe locul 2 în Europa pe acest segment cu o creștere a volumului de aproximativ 60%.

- Grupul PSA a vândut 3 632 300* de vehicule la nivel mondial
- Al 4-lea an consecutiv de creștere a vânzărilor pentru Grupul PSA
- O ofensivă de succes pe segmentul SUV-urilor, în serviciul creșterii rentabile a Grupului
- Consolidarea rolului de lider European pe piața Vehiculelor Utilitare Ușoare (VUU) pentru PEUGEOT și CITROËN, cu o cotă de piață de 20,2%

Cu 259.300 de SUV-uri PEUGEOT 3008 vândute la nivel mondial în 2017, marca PEUGEOT confirmă succesul acestui model care a fost ales „Car of the Year 2017” în Europa și recompensat cu alte 38 de premii la nivel mondial. PEUGEOT se bucură, de asemenea, de succesul noului PEUGEOT 5008 lansat în martie 2017, cu 85.900 de unități vândute și de dinamica pozitivă a modelului PEUGEOT 4008 în China, cu vânzări de 51.500 de unități. CITROËN a lansat ofensiva pe segmentul SUV-urilor în toamna anului 2017, cu modelele C5 Aircross lansat în China în septembrie și C3 Aircross lansat în octombrie în Europa. Cele două vehicule au înregistrat vânzări de 22.700, respectiv 35.400 de unități, care vor fi livrate pe piață în 2018.

La sfârșitul lui februarie 2017, DS Automobiles a prezentat primul său SUV, DS 7 CROSSBACK și a lansat rezervările online pentru primul model în ediție limitată, La Première. În octombrie, marca și-a lansat rețeaua sa exclusivă în același timp cu preluarea comenzilor pentru toate versiunile gamei. Livrările sunt programate să înceapă în februarie 2018. În 2017, OPEL și VAUXHALL și-au raționalizat canalele de distribuție conform planului de redresare PACE! și au condus o ofensivă de produs istorică, cu două SUV-uri noi, Crossland X și Grandland X, lansate în mai și septembrie, care au înregistrat vânzări de 33 900 și, respectiv, 18 700 de unități.

În 2017, Grupul PSA a raportat un record istoric de vânzări de vehicule utilitare ușoare, 476 500 de unități, în creștere cu 15% față de 2016. Luând în considerare și monovolumele (de exemplu, PEUGEOT Traveller și CITROËN SpaceTourer), Grupul a vândut în 2017 658 000 de unități. Mărcile PEUGEOT și CITROËN au consolidat rolul Grupului de lider în Europa, unde deține o cotă de piață de 20,2% pe segmentul VUU (un câștig de 1,3 puncte) și captează mai mult de 50% din creșterea pieței europene de VUU, grație noilor modele PEUGEOT Expert și CITROËN Jumpy. În afara Europei, ofensiva Grupului pe segmentul VUU înregistrează primul său succes. În Eurasia, vânzările au crescut cu 55% înainte de startul producției locale de noi modele PEUGEOT Expert și CITROËN Jumpy, planificat pentru primul semestru al anului 2018. În America Latină, vânzările au crescut cu 13% iar în 2018 o gamă variată de produse reînnoite și o ofertă completă de servicii vor fi furnizate.

În Europa, vânzările Grupului au ajuns la 2 378 600 de unități, reprezentând o creștere de aproximativ 450 000 de vehicule (+23,2%) față de 2016, din care 376 400 de vehicule vândute de OPEL și VAUXHALL începând cu 1 August 2017. Cota de piață a Grupului PSA a crescut în toate țările principale în care acesta operează, exceptând Marea Britanie. Pentru prima data începând cu 2010, Grupul câștigă 0,3 puncte la cota sa de piață (11,1%) doar din vânzările PEUGEOT, CITROËN și DS. Pe lângă creșterea vânzărilor de SUV-uri și vehicule utilitare ușoare, Grupul a beneficiat și de lansarea de succes a modelelor PEUGEOT 308 (166 000 unități vândute), CITROËN C3 (217 000 unități vândute) și OPEL Insignia, disponibil în trei versiuni, Sports Tourer, Grand Sport și Country Tourer (totalizând 40 600 de vânzări în perioada august-decembrie 2017). În plus, modelele PEUGEOT 2008 și OPEL Mokka au încheiat anul pe locul al 2-lea și respectiv al 3-lea, pe segmentul lor. DS Automobiles a continuat să își dezvolte rețeaua, numărând în prezent 150 de locații dedicate care comercializează primul model DS din cea de-a doua generație, DS 7 CROSSBACK.

 
 
Citește și:
› Citroen E-C4 - 100% ELECTRIC ...18/07/2020
› Citroen lanseaza un nou model de ochelari ce trateaza raul de maș ...09/06/2019
› Noul Citroen Berlingo câștigă premiul International Van of the Ye ...23/09/2018
› Peugeot dezvoltă o nouă gamă de vehicule sport electrificate ...22/10/2018
› Motorul PSA cu trei cilindri a primit premiul Motorul Internation ...16/06/2018
› Noul Peugeot 508 SW - un break radical ...10/06/2018
› Vânzarile Dacia, cele mai bune din ultimii 10 ani ...20/01/2019
› Vânzările Kia au crescut cu 2,4% în 2018 ...06/01/2019
› Volkswagen, lider în România pe segmentul de mașini electrice ...05/12/2018
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2021 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2021 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.