La baza acestei aprecieri se află un trafic mai ridicat specific perioadei sărbătorilor de iarnă, când turiștii străini și românii stabiliți în alte țări revin în România, iar comenzile clienților de pe plan local care au nevoie de un automobil exact pentru deplasarea pe perioada sejurului sunt în creștere.
„În mod natural piața de rent-a-car vede o efervescență în perioada sărbătorilor, când există o predispoziție și o necesitate pentru deplasare”, a declarat Dudy Perry, CEO New Kopel. „Dacă anul trecut cifrele au fost mult peste așteptări, în acest an urmărim o creștere de circa 15% pe acest segment. Avem mai multe linii de clienți pe care urmărim sa îi atragem cu ofertele noastre: atât clienți corporate, care de obicei au un volum stabil de comenzi, cât și turiștii străini și clienții români care înțeleg beneficiile închirierii unei mașini la destinația de vacanță”, a declarat Perry.
Cea mai mare parte a clienților, în procentaj de circa 80%, sunt clienți străini care vin în România pe perioada sărbătorilor pentru a călători către stațiunile de iarnă. Mai mult de 75% dintre aceștia închiriază de obicei automobile pe o perioadă medie de 5 zile.
Sixt Rent a Car a crescut în acest an numărul automobilelor din flota de închirieri cu 25% ajungând acum la 500 de automobile disponibile la nivel național, cu modele care se încadrează atât în clasa mini, pentru utilizarea urbană, cât și automobile premium, pentru clienții orientați către un grad ridicat de confort.