Sedan-ul cu 4 uși va fi lansat prima oară în Japonia, în martie-aprilie 2015. Se face de asemenea pregătiri pentru lansarea în SUA și Europa, vara viitoare.
Modelul „fuel cell” pentru piața japoneză va fi vândut de Toyota la un preț de circa 7 milioane de yeni (circa 50.000 euro). Vânzările inițiale vor fi limitate la zonele din Japonia unde există sau este în lucru infrastructura de alimentare cu hidrogen.
Prețurile pentru Europa încă nu au fost decise, fiind anunțate la o dată ulterioară.
Toyota dezvoltă, intern, mașinile electrice alimentate cu hidrogen de peste 20 de ani. Sistemul său include tehnologia proprietară FC Stack, ce generează electricitate prin reacția chimică dintre hidrogen și oxigen, plus rezervorul de hidrogen sub înaltă presiune.
Această tehnologie a fost folosită și la Toyoa FCHV, un SUV ce a fost disponibil clienților într-un număr limitat în Japonia și SUA începând cu anul 2002, dar de atunci și până acum a suferit numeroase îmbunătățiri.
Compania
exploatează această tehnologie și pentru a-și reduce costurile și emisiile poluante la unul dintre cele mai mari sedii de birouri ale sale.