Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți SIAB 2007: Standul Porsche - tradiție și performanță exclusiviste

SIAB 2007: Standul Porsche - tradiție și performanță exclusiviste

Publicat în data de: 09 Octombrie 2007
Categorii: Porsche, Auto-show, Stiri, Siab-2007.
 

Porsche, constructorul german de mașini sport, a venit la SIAB cu cinci mașini în configurație de excepție, valoarea acestora ajungând aproape la 600.000 euro: Porsche Cayenne Turbo, Cayman S, 911 Carrera 4S, 911 Targa 4S și 911 Carrera 4.



Principiile călăuzitoare ale mărcii Porsche sunt o chestiune legată de propriile standarde. Credința în virtuțile mărcii. Siguranța unor idei clare cum se dezvoltă și se construiesc mașini. Ceea ce contează este calitatea, protecția mediului și siguranța. Și, bineînțeles, fascinația. Toate acestea sunt importante. Atât de importante încât Porsche a integrat toți furnizorii săi în programele de dezvoltare încă de la primul concept auto și a cerut mai mult de la ei, pentru că, la rândul lor, cei de la Porsche cer foarte mult de la ei înșiși. Nu și-au uitat niciodată originile. Ele își trag seva din motorsport, acolo unde Porsche a scris istorie.

Porsche se concentrează pe ceea ce știe să facă mai bine: construirea de mașini sport. Și alte câteva lucruri. În lumea automobilului, compania de mici dimensiuni Porsche își permite să achiziționeze un pachet substanțial de acțiuni al gigantului Volkswagen AG, în ideea de a-și conserva o autonomie peste timp. În societate, în ciuda produselor exclusive, Porsche își găsește o acceptanță socială deosebită. Pe piața muncii, pentru că Porsche dorește să-și asigure succesul pe termen lung, nu elimină locuri de muncă ci le consolidează și le creează.

De fapt este doar un nume: Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Neobișnuit, cu siguranță. Dar nimerit. Pentru că principiile de bază ale companiei, valoarea adăugată de Porsche sunt exprimate în acest „Ing.”. O abreviere a titlului de Inginer. În mod special trebuie amintit centrul de cercetare și dezvoltare de la Weissach, acolo unde se caută constant idei și inițiative noi. Aici se administrează 3550 de patente valabile în întreaga lume, cu alte 100 adăugate în fiecare an. Pornind de la atelierul de inginerie din Sttutgart, pe care Prof. F. Porsche l-a deschis în 1931, s-a ajuns la deschiderea centrului ultramodern de la Weissach în 1972. Cu ateliere, bancuri de test, laboratoare, centre de măsurare, tunel aerodinamic și dispozitive de studiu crash-test.

VarioCam Plus, PDCC, VTG (Turbina cu Geometrie Variabilă), sunt câteva din evoluțiile tehnologice care au dat suflet mașinilor Porsche. Rezultatul a condus la o calitate vecină cu perfecțiunea, astfel că două treimi din toate mașinile constructorului german construite vreodată se află încă în stare de funcționare.

Prof. F. Porsche, părintele mărcii, a fost inginer auto. El a dezvoltat pe lângă alte direcții, mașini care să câștige curse. Tradiția a fost dusă mai departe, Porsche câștigând cursa de 24 de ore de la Le Mans de 16 ori, cursele de la Targa-Florio și Paris-Dakar de multe ori, și, cu motoarele proprii, campionatul de F1 de trei ori. Din toate aceste triumfuri, s-a câștigat și experiență, care adunată, a dus la dezvoltarea unui concept singular de autoturism sport. Acestea sunt bazele gamei de modele actuale.

Porsche 911. Icoana, legendă, etalon. „Nine Eleven” este formula de succes de peste 40 de ani. Cu fiecare nouă generație, cu câteva rotații/minut în plus față de timpurile sale. În mod natural, fiecare generație a fost echipată cu tehnologii de top, absolute. Designul a avansat în senzualitate și caracter, pentru că Porsche a rămas devotat principiilor de bază.

Porsche 911 este chintesența evoluției inteligente. Și de aceea nu au modificat niciodată formula succesului său: motor și transmisie amplasate în spate. Nimeni nu mai construiește astăzi asemenea mașini cu excepția Porsche. Poate fi Coupe, Cabriolet, Targa, din 1988 cu tracțiune integrală, cu două versiuni de motoare cu puteri diferite și Turbo. Dar întotdeauna un 911.

Porsche Boxster a fost lansat la Salonul Auto de la Detroit, în 1993, în țara roadsterelor dar „made în Germany”. A moștenit puțin de la marele său bunic, legendarul 550 Spyder. Beneficiind de conceptul fără compromis al motorului poziționat central, născut din curse pentru agilitate și performanță. Porsche Boxster și Boxster S disponibil cu softtop și hardtop este binecunoscut ca și model de intrare. Dar este ceva peste toate acestea, o mașină sport adevărată, un Porsche autentic. El face ca marca să pară mai tânără, fără să îi sacrifice atitudinea puristă.

Dacă lipsea ceva între Porsche 911 și Boxster, acesta este Cayman. El este legat de cele 2 ca membru al aceleiași familii dar se distinge printr-o notă aparte. Un atlet desăvârșit când vine vorba de putere. Un Porsche ca expresie a calității și versatilității.

În mod normal, Cayenne este un Porsche pe care nimeni nu și l-a imaginat vreodată. Este un sport MPV și pe deasupra echipat cu motor amplasat în față, în configurația căruia este loc suficient pentru 5 persoane și o mulțime de bagaje. Lumea mașinilor sport a fost șocată. După care a urmat a doua bombă: de la 0 la 100.000 de vehicule vândute în mai puțin de 3 ani. Lumea a aplaudat. Porsche Cayenne cucerise un nou teren. Și pe toți aceia care își doreau siguranță, confort, transport cu o măsură mai mare decât modelele 911 sau Boxster. Pentru cei care doresc un SUV șic, dar într-o interpretare sportivă, Porsche Cayenne vine în 4 variante de motorizare.

1,2,3. Și 4. Patru locuri, 4 uși. Porsche Panamera
Începând din 2009 Porsche Panamera completează qvartetul. Urmând generațiilor 911, Boxster/Cayman și Cayenne, a patra serie va fi un Sport Coupe Premium Porsche, garantat pentru performanță, spirit sportiv și exclusivitate. Panamera dezvoltă principiile de bază Porsche: nici un kilogram în plus, nici un CP mai puțin. De fapt, Porsche nu a fost interesat niciodată să producă mașini „cuminți”, care să dea bine în documentele de înregistrare. Caii putere Porsche aparțin șoselelor.

În 2002, primele animale au fost aduse să populeze terenurile de lângă uzina constructoare din Leipzig. Ca orice lucru, la Porsche ele sunt responsabile pentru un sector important: conservă în permanență valoarea ecologică a solului, florei și faunei. Poate că sună ciudat, dar poate această poveste cu animale este un bun exemplu care arată partea umană a activității.

În concluzie, cuvintele lui Ferry Porsche, ce au intrat deja în istorie, sunt mai mult decât elocvente: „Nu am putut să găsesc nicăieri mașina la care am visat. De aceea am hotărât să o construiesc eu singur.”

În acest an, până în luna august, toate recordurile de vânzări au fost doborâte. Pe fondul creșterii economice, Porsche a înregistrat cele mai mari vânzări în doar opt luni. Modelul 911 Carrera și-a găsit 18 proprietari, șase Cayman-uri și cinci Boxster au fost livrate, iar noul Porsche Cayenne a convins deja 73 de clienți.

Revenind la SIAB, mașinile expuse la Salonul Internațional de Automobile București 2007 sunt: Cayenne Turbo (prețul modelului expus fiind de 142.267 Euro), Cayman S (72.215 Euro), 911 Carrera 4S (125.160 Euro), 911 Targa 4S (130.256 Euro) și 911 Carrera 4 (104.021 Euro), prețurile având TVA inclus.


 
 
Citește și:
› Audi și Porsche lucreză împreună la o nouă arhitectură de vehicul ...19/04/2017
› BMW, Daimler, Ford, Audi și Porsche vor încărcare ultrarapidă de- ...02/12/2016
› Audi, Porsche, Opel, Mercedes, Volkswagen, Renault au probleme cu ...24/04/2016
› Audi la Salonul Auto IAA 2019 de la Frankfurt ...06/10/2019
› Hyundai la Salonul International Auto de la Frankfurt 2019 ...25/08/2019
› Hyundai dezvaluie prima schita a noului i10 ...11/08/2019
› SIAB 2007: Volkswagen Autovehicule Comerciale ...11/10/2007
› SIAB 2007: Ajuns la final, se face bilanțul ...15/10/2007
› SIAB 2007: Rompetrol a lansat Fill&Go Vehicle Control ...10/10/2007
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.