Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Porsche Romania - aproape de pragul de 30.000 mașini vândute în 8 luni

Porsche Romania - aproape de pragul de 30.000 mașini vândute în 8 luni

Publicat în data de: 11 Septembrie 2006
Categorii: Porsche, Statistici, Stiri.

Dacă anul 2005 a fost cel mai de succes pentru Porsche România, cu un total de 32.450 de unități vândute, primele opt luni ale acestui an au dus compania aproape de acest record.

Astfel, Porsche România a vândut până la sfârșitul lunii august 27.139 de mașini, cu circa 110% mai mult decât în perioada similară a lui 2005. Septembrie 2006 a furnizat, de asemenea, un alt record pentru importator, care a livrat, în premieră, 4.000 de mașini într-o lună.

Numeroasele lansări de modele noi, cum ar fi Volkswagen Jetta și Passat Variant, Audi A6 Allroad și Q7, Porsche 911 Turbo și Cayman, precum și noile versiuni FR pentru Altea și Leon, au contribuit decisiv la creșterea nivelului vânzărilor, precum și al recunoașterii mărcilor aflate în portofoliul Porsche România. De asemenea, acest an va culmina și cu lansările noilor Audi TT, Seat Leon Cupra și Skoda Roomster.

Mărcile importate de Porsche România și-au demonstrat din nou suveranitatea pe piața autohtonă, ocupând primele poziții pe mai multe segmente. Volkswagen domină segmentul C prin intermediul modelului Passat, comercializat în 2.526 de unități, în timp ce Audi domină clasele A, B și C în segmentul premium, cu modele A3, A4 și A6. De asemenea, Skoda a comercializat 12.784 de unități în România, în condițiile în care, pe parcursul anului trecut a reușit un total de circa 14.000 de vânzări. Cele mai de succes modele rămân Octavia și Octavia Tour, care domină clasa compactă. De asemenea, motoarele diesel care echipează modelele Skoda sunt cele mai bine vândute din România.

Volkswagen - Passat rămâne leader în segmentul C
Volkswagen este una dintre cele mai de succes mărci de import din România, oferind modele care s-au bucurat mereu de aprecierea și recunoașterea iubitorilor de mașini. Passat rămâne și în primele opt luni ale lui 2006 unul dintre cele mai de succes modele VW, cu 2.526 de unități comercializate (1.387 în 2005), consolidându-și poziția de lider în segmentul C. De asemenea, modelul Polo a fost livrat către 3.376 de clienți (464 în 2005), în timp ce Golf a fost vândut în 1.940 de unități (1.131 în 2005). Marca VW a fost întărită, începând cu acest an, cu două modele noi, cabrioletul Eos și noua generație de Jetta. Eos a fost deja comercializat în 47 de unități, în primele patru luni, în timp ce Jetta, lansat în august, a ajuns în posesia primilor 15 clienți. Prețurile noului model VW variază între 13.680 și 16.136 euro CIP.

Volkswagen Autovehicule Comerciale – Creștere semnificativă pentru utilitare
Divizia de autovehicule comerciale a mărcii Volkswagen este în plină dezvoltare în țara noastră. Cele trei modele vândute în Romania, LT, Caddy și Transporter, au înregistrat creșteri constante în primele opt luni. Astfel, Caddy rămâne liderul vânzărilor, cu 730 de unități (586 în 2005), LT a fost alegerea a 436 de transportatori (387 în 2005), în timp ce Transporter a ajuns în posesia a 479 de clienți (305 în 2005). Succesul autovehiculelor comerciale de la Volkswagen pe piața românească va fi și mai mare odată cu lansarea noului Crafter, un model complet nou, dotat cu tehnologie de ultimă generație. Înnoirea gamei a fost începută cu noua generație de Transporter, care în anul lansării a fost desemnat "Van of The Year", fiind urmată de lansarea noului Caddy, disponibil acum într-o gamă bogată de variante și motorizări.

Audi – Cheia succesului pe piața premium
Scopul celor de la Audi este acela de a demonstra că eleganța poate merge mână în mână cu sportivitatea într-o manieră excelentă. Ca urmare, marca premium germană își consolidează în fiecare lună statutul de favorită a clienților din țara noastră, ocupând prima poziție în clasele A, B și C. Astfel, cu 1.141 de mașini comercializate în primele opt luni ale anului, Audi ocupă fotoliul de lider absolut în segmentul premium. Cel mai de succes model rămâne A6, cu 287 de unități, urmat îndeaproape de noul Q7, comercializat în 222 de exemplare și realizator al unui succes de proporții pe piața SUV premium. De asemenea, modelele A3 și A4 rămân unele dintre piesele de bază pentru Audi, cu 214, respectiv 314 unități, în timp ce limuzina A8 ocupă locul doi în segmentul său, cu 53 de exemplare. Surpriza acestui an la Audi se numește A6 Allroad quattro, care s-a vândut în 26 de exemplare în primele două luni și pentru care clienții mărcii manifestă un interes sporit. Gama Audi va fi completată în acest an cu noua generație a sportivului model TT, care va fi lansat în această lună. Prețurile noului bolid german sunt cuprinse intre 29.726 euro si 38.376 euro CIP.

Skoda – Concurența spulberată de Octavia!
Fiecare an aduce o creștere masivă pentru modelele Skoda pe piața românească, datorită calității, fiabilitații și caracterului economic al motoarelor care le echipează. Astfel, Skoda România a vândut cele mai multe motoare diesel în țara noastră, demonstrând astfel aprecierea economicelor și fiabilelor motoare TDI. Cel mai puternic model din gama Skoda rămâne Octavia Tour, comercializat în 4.396 de unități în primele opt luni ale anului, urmat la distanță foarte mică de Fabia, cu 4.326 de exemplare. De asemenea, Octavia, care s-a comercializat în 3.571 de exemplare, păstrează aceeași linie de supremație a lui Skoda pe segmentul compact. Gama mărcii din Mlada Boleslavl va fi completată în luna noiembrie, odată cu lansarea pe piața românească a noului Roomster.

SEAT – Viitorul sună bine pentru marca spaniolă!
Divizia sportivă a grupului Volkswagen AG, SEAT, are o reprezentare din ce în ce mai puternică pe piața românească. Astfel, dacă pe parcursul întregului an 2005 SEAT a comercializat 2.927 de unități, cu aproape 100% mai mult decât în 2004, primele luni ale acestui an au adus noi recorduri. Cu un total de 2.493 de mașini vândute, SEAT România s-a apropiat, până la sfârșitul lunii august, de totalul de anul trecut, datorită noilor modele și, în special, datorită modelelor Leon, Cordoba și Ibiza. Astfel, Ibiza este liderul SEAT la vânzări, cu 1.010 unități, fiind urmat de Cordoba (615) și de Leon (484). De asemenea, gama SEAT a fost îmbogățită cu versiunile FR pentru Altea și Leon, precum și cu noul Leon Cupra, bolid care va fi prezentat în curând publicului larg.

Porsche – Exclusivitatea are prioritate!
Clienții de Porsche din România s-au bucurat în acest an de sosirea pe piață a noilor modele 911 Turbo și Cayman. Apetitul clienților de supermașini pentru modelele Porsche este din ce în ce mai mare, premisele mărcii pe piața românească fiind favorabile. Cu un total de 52 de unități vândute în primele opt luni ale lui 2006, Porsche este în grafic, cel mai de succes model rămânând Cayenne, comercializat în 34 de unități, fiind urmat de gama 911, cu 13 exemplare.

 
foto-Porsche Romania - aproape de pragul de 30.000 mașini vândute în 8 luni
 
 
 
Citește și:
› Audi și Porsche lucreză împreună la o nouă arhitectură de vehicul ...19/04/2017
› BMW, Daimler, Ford, Audi și Porsche vor încărcare ultrarapidă de- ...02/12/2016
› Audi, Porsche, Opel, Mercedes, Volkswagen, Renault au probleme cu ...24/04/2016
› Vânzarile Dacia, cele mai bune din ultimii 10 ani ...20/01/2019
› Vânzările Kia au crescut cu 2,4% în 2018 ...06/01/2019
› Volkswagen, lider în România pe segmentul de mașini electrice ...05/12/2018
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.