“Responsabilitatea noastră consta atât în acțiuni și proiecte de implicare socială, din care amintim printre altele susținerea Maratonului Internațional București și sponsorizarea fundațiilor Hospice Casa Speranței, Concordia, Homes and Hope for Children, OvidiuRom și alții, cât și în folosirea la scară largă a tehnologiilor prietenoase cu mediul. Tehnologiile BlueMotion care echipează deja majoritatea modelelor Volkswagen, asigură în același timp plăcerea deplină a condusului și reducerea emisiilor poluante și a consumului. Noi numim aceasta abordare Think Blue,” a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.
Parteneriatul demarat în 2010 cu autoritățile locale din comuna Borcea pentru o perioadă de 5 ani constă în realizarea Pădurii Volkswagen prin împădurirea a peste 25 ha de teren în zona dig-mal a Brațului Borcea, zona care a fost de mai multe ori puternic afectată de inundații. Perdeaua verde care va lua naștere are rolul de a proteja comunitatea locală de inundații și de a îmbogăți fondul forestier scăzut al comunei.
”Ne-am alăturat campaniei Volkswagen România “O mașină vândută, un copac plantat” din dorința de a susține soluționarea unei probleme de mediu prin acțiuni durabile cu impact real asupra unei comunități. Odată cu Maratonul Internațional București și echipa noastră a crescut, prin implicarea a peste 300 de persoane la activitățile de plantare, atât alergători cât și voluntari. Cu sprijinul acestora, alături de echipa Volkswagen România, a reprezentanților autorităților locale și al jurnaliștilor din presa centrală și locală, am reușit să plantăm și în acest an 22.000 de puieți de sălcioară și totodată, să operam lucrări de completare la loturile plantate anii trecuți.”, a declarat Oana Năstase, director Asociația Bucharest Running Club.