Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Porsche prezintă noul Cayenne Turbo S cu 550 CP pentru 2013

Porsche prezintă noul Cayenne Turbo S cu 550 CP pentru 2013

Publicat în data de: 12 Octombrie 2012
Categorii: Porsche, Facelift, Stiri.
 

Noul Porsche Cayenne Turbo S își asumă poziția de top în gama de modele SUV a producătorului german grație motorul său de 550 CP. Cu șasiul său activ foarte complex, atletul de top în haine de SUV depășește performanțele dinamice ale multor mașini sport.



foto-porsche prezinta noul cayenne turbo s cu 550 cp pentru 2013
 ›Galerie foto:
foto-porsche prezinta noul cayenne turbo s cu 550 cp pentru 2013 foto-porsche prezinta noul cayenne turbo s cu 550 cp pentru 2013 foto-porsche prezinta noul cayenne turbo s cu 550 cp pentru 2013 foto-porsche prezinta noul cayenne turbo s cu 550 cp pentru 2013
foto-porsche prezinta noul cayenne turbo s cu 550 cp pentru 2013 foto-porsche prezinta noul cayenne turbo s cu 550 cp pentru 2013
Toate proprietățile de bază ale lui Caynne, precum capabilitățile offroad, confortul călătoriei la înălțime și puterea superioară de tractare au fost păstrate, fără excepție. Consumul său de carburant de 11,5 litri/100 km este însă la fel ca la Cayenne Turbo, ceea ce-l face drept cel mai eficient model relativ la puterea sa.

Noul Porsche Cayenne Turbo S adaugă încă 50 CP comparativ cu Cayenne Turbo, precum și un cuplu mărit la 750 Nm față de cei 700 Nm la modelul Turbo, ceea ce se transpune într-o accelerație mai rapidă și o viteză maximă mai mare. Sprintul de la 0-100 km/h se realizează în doar 4,5 secunde (-0,2 secunde) iar viteza maximă a SUV-ului este de 283 km/h (+5 km/h).

Cayenne Turbo S a fost configurat sistematic pentru performanțe dinamice maxime. Astfel, încorporează toate sistemele de control relevante în dotarea standard. De la Cayenne Turbo a preluat combinația dintre suspensia pe aer și controlul dinamic al amortizoarelor (PASM). Noul Cayenne Turbo S beneficiază și de sistemul PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), ce reduce practic la zero unghiul de înclinare în curbe, îmbunătățind agilitatea și confortul în egală măsură.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), ce este tot standard, controlează cuplul la roțile din spate și lucrează împreună cu diferențialul blocabil electronic, îmbunătățind tracțiunea și oferind astfel mai multă agilitate în orice situație de condus.

Noul Porsche Cayenne Turbo S este de asemenea echipat standard cu pachetul Sport Chrono.

În Germania, noul Cayenne Turbo S costă de la 151.702 euro, inclusiv taxe, iar livrările încep în ianuarie 2013.

 
 
Citește și:
› Audi și Porsche lucreză împreună la o nouă arhitectură de vehicul ...19/04/2017
› BMW, Daimler, Ford, Audi și Porsche vor încărcare ultrarapidă de- ...02/12/2016
› Audi, Porsche, Opel, Mercedes, Volkswagen, Renault au probleme cu ...24/04/2016
› Renault lansează Noul Clio 2020, în România de la 10.000 Euro ...24/11/2019
› Noua Skoda OCTAVIA pentru 2020: tehnologie mai avansată și design ...05/11/2019
› Hyundai dezvaluie prima schita a noului i10 ...11/08/2019
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.