Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Ofensiva SUV-urilor Citroen

Ofensiva SUV-urilor Citroen

Publicat în data de: 20 Aprilie 2017
Categorii: Citroen, Auto-show, Concept, Stiri.
 

La Salonul Auto de la Shanghai din 2017, care își va deschide porțile publicului începând cu 21 aprilie, Citroen începe ofensiva pe segmentul SUV-urilor, la nivel mondial, cu prezentarea a două noi modele.



foto-ofensiva suv-urilor citroen
Noul C5 Aircross își face debutul și va fi disponibil în China împreună cu C-Aircross Concept, care prefigurează noul SUV-ul compact al Mărcii, C3 Aircross, a cărui lansare iminentă este stabilită pentru Europa în curând.

Aceste două modele noi anunță o nouă generație de SUV-uri prin atitudinea lor și confortul oferit în timpul călătoriei. Marca profită, de asemenea, de Salonul Auto pentru a se lansa în segmentul sedanurilor, care rămâne unul cheie în China. Noul C5, produs și comercializat în China, are un design și o tehnologie avansată pentru un plus de confort. Prezentat la Paris în toamna anului 2016, CXperince Concept își va face prima apariție în China. Schimbând paradigma în segmentul de top, conceptul evidențiază toate componentele programului Citroen Advanced Comfort® și prefigurează viitoare modele de clasă mare, de la Citroen.

China este o piață foarte importantă pentru Citroen. Marca a vândut mai mult de 250.000 de mașini în 2016, reprezentând aproximativ una din cinci vânzări Citroen în întreaga lume. Dongfeng Citroen își extinde gama, dezvăluind noul SUV C5 Aircross a cărui dată de lansare în China este stabilită pentru a doua jumătate a anului 2017, urmată de producția industrială și lansarea în Europa la sfârșitul anului 2018.

Împreună cu noul SUV C5 Aircross, va fi lansat și C-Aircross Concept, care prefigurează viitorul SUV compact ce va fi lansat în Europa la sfârșitul anului 2017: C3 Aircross. Aceste două modele vor susține C3-XR, un SUV cu o personalitate puternică și al doilea cel mai bine vândut model al Dogfeng Citroen în 2016, vândut în aproape 150.000 de unități de la lansarea sa din 2015, lucru care a ajutat Marca să beneficieze de creșterea pieței de SUV-uri în China.

Dongfeng Citroen se mândrește, de asemenea, cu o gamă completă de sedanuri, incluzând modelul C-Elysée, recent restilizat și care a vândut 300.000 de unități de la lansarea sa și noul C6, prezentat la sfârșitul lui 2016. Citroen își consolidează poziția pe acest segment cu reînnoirea modelului C5 în China, un sedan modern și cu personalitate, cu un nivel de confort de referință, care își face debutul la stand.

Citroen oferă un impuls proaspăt ofensivei sale SUV de la Shanghai cu un stand care prezintă perfect transformarea Mărcii, cu un adevărat sentiment de „spațiu familial” fiind concentrat pe vizitatori și pe asigurarea stării lor de bine.

Citroen profită de Salonul Auto de la Shanghai pentru a-și lansa campania, intitulată „Citroen inspirat de tine”, confirmând locul de frunte ocupat de rețeaua Citroen în studiul J.D. Power pe 2016 în legătură cu calitatea serviciilor și satisfacția clienților.

 
 
Citește și:
› Geneva 2017: DS 7 CROSSBACK ...15/03/2017
› Oficial: PSA Peugeot Citroen a cumpărat Opel cu 2,2 miliarde de e ...06/03/2017
› Opel Grandland X, un nou SUV atletic și aventuros ...19/04/2017
› SEAT Ateca FR, premieră la Barcelona ...09/04/2017
› Skoda prezintă interiorul conceptului VISION E ...09/04/2017
› Skoda VISION E, viitorul este electric ...05/04/2017
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2017 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2017 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.