Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul Volkswagen CrossPolo debutează la Salonul Auto de la Geneva

Noul Volkswagen CrossPolo debutează la Salonul Auto de la Geneva

Publicat în data de: 25 Februarie 2010
Categorii: Volkswagen, Auto-show, Prezentare, Stiri, Geneva-10.
 

Premiera mondială: noul Volkswagen CrossPolo zguduie clasa compactă! Modelul all-around în cinci uși, cu design individual, culori unice, și pregătit pentru off road, se prezintă în premieră la Salonul Auto de la Geneva, pe 2 martie 2010.



foto-noul volkswagen crosspolo debuteaza la salonul auto de la geneva
 ›Galerie foto:
foto-noul volkswagen crosspolo debuteaza la salonul auto de la geneva foto-noul volkswagen crosspolo debuteaza la salonul auto de la geneva foto-noul volkswagen crosspolo debuteaza la salonul auto de la geneva foto-noul volkswagen crosspolo debuteaza la salonul auto de la geneva
foto-noul volkswagen crosspolo debuteaza la salonul auto de la geneva foto-noul volkswagen crosspolo debuteaza la salonul auto de la geneva foto-noul volkswagen crosspolo debuteaza la salonul auto de la geneva foto-noul volkswagen crosspolo debuteaza la salonul auto de la geneva
foto-noul volkswagen crosspolo debuteaza la salonul auto de la geneva
Noua generație Volkswagen CrossPolo este pregătită pentru noi aventuri. Mașina compactă, inteligentă cu design off road, își sărbătorește premiera mondială la Salonul Auto de la Geneva. După versiunea de bază a modelului Polo prezentată în 2009 și după Polo BlueMotion (debut 2010) modelul atât de economic încât este pretendent la titlul de record mondial, precum și după modelul Polo GTI prezentat tot la Geneva, CrossPolo completează familia, fiind al patrulea model al gamei. Datorita design-ului său proaspăt și îndrăzneț, a propriei sale game de culori și dotări, a trenului de rulare ridicat (plus 15 milimetri) și a capacității sale de a face față fără compromisuri provocărilor zilnice, acest model în cinci uși se recomandă a fi una dintre cele mai neconvenționale mașini ale clasei sale.

Propulsia noului Volkswagen CrossPolo este asigurată de motorizări extrem de economice, cu un spectru de putere cuprins între 51 kw / 70 CP și 77 kW / 105 CP. Sunt disponibile la alegere câte trei motorizări pe benzină și Common-Rail-TDI. Trei dintre cele șase motorizări pot fi comandate cu cutie de viteze DSG cu 7 trepte, la fel ca cea utilizată la noul Polo GTI.

Fun și Cross: de la modelul special la modelul de serie
Noul Volkswagen CrossPolo continuă tradiția predecesorilor săi de succes: Polo Fun și, derivată din acesta, prima generație CrossPolo. Inițial a fost planificat ca modelul special Polo Fun să fie construit în doar 5.000 de exemplare, dar cererea mare a spulberat toate prognozele. Urmarea: pasul de la modelul special la modelul de serie și la versiunea Cross.

Exterior
Caracterul robust si sportiv al modelului Volkswagen CrossPolo, care se produce în standard cu cinci uși, se oglindește în multe detalii. Deosebit de marcant: spoilerul frontal în culoarea antracit, cu design individual și cu proiectoare de ceață și priză mare de aer în mijloc. Apoi mai este grila neagră în formă de fagure, încadrată într-o ramă cromata. În partea de jos, bara are o margine cu design de scut în nuanța argintiu deschis. De la versiunea clasică a modelului Polo a fost preluată grila superioară a radiatorului cu rama sa cromată și cu sigla Volkswagen integrată; este valabil și pentru farurile duble H7 cu lumini de drum permanente în serie.

Calitățile deosebite de aventurier ale modelului CrossPolo sunt dovedite și de perspectiva laterală. Designul este conturat aici prin pragurile sportive de culoare neagră, ce se continuă în aceeași manieră și deasupra roților, dar și în partea inferioară a ușilor. În afara drumurilor asfaltate și în jungla parcărilor urbane, aceste ornamente din plastic protejează mașina de avarii. Potrivite caracterului noului Volkswgen CrossPolo sunt și jantele de aliaj ușor de 17 țoli (modelul “Budapest”) cu design în 5 spițe și anvelope cu dimensiunea 215/40.

Un alt element inconfundabil al modelului Volkswagen CrossPolo: barele de portbagaj argintii eloxate. Sunt în mod tradițional parte a design-ului acestui model și nu sunt în niciun caz doar un simplu element de decor, ci pot fi folosite pentru prinderea cutiilor de portbagaj și a sistemelor de prindere de până la 75 de kilograme. Ca și în cazul predecesorului, oglinzile exterioare sunt vopsite cu argintiu pentru toate versiunile, fiind asortate cu barele de portbagaj. În partea din spate, este continuat design-ul robust de teren, prin barele de protecție care în partea de jos sunt executate de asemenea din plastic negru, solid. În centru se evidențiază o secțiune vopsită argintiu, care a fost concepută cu design de difuzor.

Șase culori de vopsea subliniază stilul puternic al noului Volkswagen CrossPolo; exclusiv sunt oferite nuanțele “Magma Orange” și “Terra Beige Metallic”. În principiu părțile superioare ale barelor de protecție, precum și mânerele (uși, portbagaj) sunt vopsite în culoarea caroseriei, iar stâlpii B și C, precum și ramele geamurilor sunt din material negru lucios.

Interior: în spiritul unei clientele deschise
Interiorul CrossPolo, finisat calitativ superior, corespunde aspectului de off road al exteriorului. Mai ales tapițeriile în două culori ale scaunelor sport, ale banchetei din spate și ale ușilor creează o ambianță prietenoasă și tinerească. În funcție de vopseaua caroseriei, pot fi alese până la patru culori diferite pentru tapițerie. Marginea exterioară a scaunelor are mereu nuanța antracit, iar marginile interioare și centrul scaunelor pot fi “Hot Orange”, “Orange”, “Latte Macchiato” sau “Gri”. În zona suprafeței de contact cu spatele și cu picioarele, stofele (design “Dimension”) sunt acoperite cu o plasă neagră, fiind astfel și mai rezistente. În structura stofei de pe spătarele scaunelor din față este brodată sigla “CrossPolo”.

În ansamblu, habitaclul este prevăzut cu materiale plăcute la atingere. De exemplu volanul: este îmbrăcat în piele fina perforată; pe spițele volanului sunt aplicate ornamente cromate. Cusăturile volanului și ale manetei frânei de mână, care de asemenea este îmbrăcată în piele, sunt executate în culoarea tapițeriei. Nivelul calitativ superior al noului CrossPolo este subliniat și de planșa de bord îmbrăcată prin tehnica “Slush”, cu structură de suprafață moale, plăcuta la atingere.

Noul Volkswagen CrossPolo este generos echipat din standard. Printre dotările interioare se numără scaunele sport reglabile pe înălțime, bancheta și spătarul spate rabatabile asimetric, buzunarele pe spătarele scaunelor din față și sertare sub acestea, volanul îmbrăcat în piele, cotiera față (cu spațiu de depozitare), pedale cu aplicații de aluminiu, precum și decor cromat la diferite butoane și elemente constructive. Printre acestea se numără mânerele ușilor, cadrul butoanelor de acționare a geamurilor și marginea suflantelor. De asemenea în standard: oglinzi exterioare acționate electric și încălzite, toate geamurile acționate electric, oglinzi iluminate la parasolar, display-ul multifuncțional (MFA) inclusiv sistemul de monitorizare a presiunii în pneuri (RKA) și închidere centralizată cu telecomandă.

Calități de combi: portbagajul crește până la capacitatea de 952 litri
Talentele sale variate sunt dovedite de Noul CrossPolo și în ceea ce privește oferta de spațiu și exploatarea spațiului. Bancheta spate din standard poate fi rabatată 60:40, precum s-a mai menționat. Dacă bancheta este rabatată complet, spațiul de încărcare se mărește de la 280 litri la 952 litri. Continuându-se cu podeaua reglabilă pe două înălțimi a portbagajului, formează un spațiu de încărcare plan pe toată suprafața. Patru inele de ancorare facilitează fixarea sigură a bagajelor, iar două cârlige prinse în peretele lateral au grijă ca plasele și gențile să nu cadă.

Varietate de propulsoare: trei motoare pe benzina, trei diesel și un DSG cu 7 viteze
Cele șase variante de motorizare disponibile pentru CrossPolo au puteri între 51 kW / 70 CP și 77 kW / 105 CP. La cele pe benzină, varianta de pornire este versiunea de 70 CP cu cilindree de 1,2 litri. Urmează motorul de 1,4 litri cu 63 kW / 85 CP. Motorul de vârf pe benzină este noul 1,2 TSI cu cei 105 CP menționați anterior. Motorul supraalimentat cu injecție directă accelerează CrossPolo la 100 km/h în 9,9 secunde, asigură o viteză maximă respectabilă de 188 km/h, consumă însă în medie doar 5,5 litri de combustibil (analog 128 g/km CO2). Highlight-ul: aceste valori nu sunt obținute de acest model Volkswagen doar cu cutia cu 6 viteze disponibilă în standard, ci sunt aceleași și la cutia automata DSG cu 7 viteze. De asemenea, ca versiune DSG opțională se poate livra și CrossPolo cu 85 CP.

Printre cele mai silențioase motoare din categoria lor, se numără și motorizările Common-Rail-Turbodiesel cu injecție directa (TDI) și cu filtru de particule în standard. Toate au cilindreea de 1,6 litri, și sunt disponibile cu puteri de 55 kW / 75 CP, 66 kW / 90 CP și 77 kW / 105 CP. Toate cele trei variante au nevoie în medie doar de 4,3 litri de diesel la 100 km și emit numai 113 grame de CO2 per kilometru. Versiunea de 90 CP poate fi de asemenea combinată cu o cutie cu dublu ambreiaj, în acest caz consumul mediu fiind de 4,6 l/100 km. Toate motoarele CrossPolo respecta valorile normei de emisii Euro 5.

 
 
Citește și:
› Noul VW Passat, disponibil și în România ...11/08/2019
› Volkswagen, lider în România pe segmentul de mașini electrice ...05/12/2018
› Volkswagen lansează un magazin propriu într-un mall ...04/11/2018
› Audi la Salonul Auto IAA 2019 de la Frankfurt ...06/10/2019
› Hyundai la Salonul International Auto de la Frankfurt 2019 ...25/08/2019
› Hyundai dezvaluie prima schita a noului i10 ...11/08/2019
› A patra generație Honda CR-V ajunge pe piață în noiembrie 2012 ...26/07/2012
› BMW ConnectedDrive 2012, ce aduce nou ...12/07/2012
› Opel Adam, dezvăluit complet înaintea debutului de la Paris Motor ...11/07/2012
› MINI Countryman - lansat la Geneva ca o stea de cinema ...05/03/2010
› Audi A8 Hybrid oferă 245 CP la un consum de 6,2 litri/100 km ...05/03/2010
› Pagani Zonda "Tricolore" - unicat de 1,3 milioane de euro ...04/03/2010
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.