Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul sistem de control al tracțiunii de la BMW i3s pentru toate modele BMW și MINI viitoare

Noul sistem de control al tracțiunii de la BMW i3s pentru toate modele BMW și MINI viitoare

Publicat în data de: 06 Ianuarie 2018
Categorii: Bmw, Mini, Stiri, Electric.
 

BMW i3 stabilește standarde la nivel mondial în ceea ce privește plăcerea condusului unui automobil cu propulsie exclusiv electrică.



foto-noul sistem de control al tractiunii de la bmw i3s pentru toate modele bmw si mini viitoare
În acest caz, principalii factori sunt nu doar puterea mărită a motorului de la noul BMW i3s, ci și sistemul inovator de control al tracțiunii, adaptat specific pentru livrarea instantanee a puterii sistemului BMW eDrive.

Prezentat în premieră la noul BMW i3s (270 Nm la 0 rpm, 135 kW/184 HP, consum mixt de energie în ciclul de testare NEFZ european: 14,3 kWh/100 km; emisii CO2: 0 g/km), sistemul îmbunătățește tracțiunea și stabilitatea în condiții de drum și meteorologice dificile - la demaraj, în fazele active de generare a energiei la frânare (Brake Energy Regeneration) și la accelerarea din virajele strânse. Piesa centrală a acestei inovații este capacitatea sistemului de control de a reacționa de 50 de ori mai rapid, posibilă datorită faptului că, spre deosebire de sistemele de stabilitate convenționale, procesul de control este calculat direct de trenul de rulare și nu de unitate de comandă care necesită modele lungi de semnal. Această dezvoltare oferă o dovadă suplimentară a faptului că BMW i este un pionier al tehnologiei inovatoare în cadrul BMW Group.

"Cu nivelurile lor ridicate de cuplu și reacții instantanee la fiecare mișcare a acceleratorului, motoarele electrice creează solicitări semnificativ mai mari asupra sistemelor de stabilitate decât unitățile de putere convenționale", explică Peter Langen, director BMW de dezvoltare a șasiului.

Acesta este motivul pentru care inginerii BMW au dezvoltat un nou tip de sistem orientat direct pe cerințele mobilității electrice. Impactul pozitiv al acestor cicluri de control mai scurte nu este destinat exclusiv automobilelor electrice; într-adevăr, acest sistem inovator de control al tracțiunii optimizează și tracțiunea, stabilitatea și dinamica automobilelor cu motoare termice. Prin urmare, va fi disponibil și la modelele BMW și MINI cu tracțiune față, spat și integrală pentru a oferi o siguranță vizibil mai mare și mai multă plăcere a condusului atunci când condițiile de drum fac demarajul dificil.

 
 
Citește și:
› Cea mai mare flotă de automobile BMW plug-in hybrid din România ...09/12/2018
› BMW lansează noul Seria 8 Cabriolet pentru 2019 ...02/11/2018
› Noul BMW X5, în România de la 57.850 Euro ...28/10/2018
› MINI electric, primele detalii ale modelul de serie ...15/07/2018
› Noul MINI Hatch și noul MINI Cabriolet debutează în România cu un ...03/06/2018
› Înapoi în viitor: Clasic Mini Electric ...01/04/2018
› Cea mai mare flotă de automobile BMW plug-in hybrid din România ...09/12/2018
› Volkswagen, lider în România pe segmentul de mașini electrice ...05/12/2018
› Noua vedetă a capitalei filmului: conceptcar-ul Audi e-tron GT ...05/12/2018
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2017 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2018 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.