Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul Porsche 911 Carrera, în România de la 97.560 Euro

Noul Porsche 911 Carrera, în România de la 97.560 Euro

Publicat în data de: 15 Decembrie 2011
Categorii: Porsche, Stiri.
 

La 48 de ani de la prima lansare pe piață, Porsche reinventează modelul 911 Carrera, iar începând de astăzi este disponibil și pe piața din România, în două variante: 911 Carrera cu 350 CP și 911 Carrera S cu 400 CP.



Deși împlinește 48 de ani, Porsche 911 Carrera este mai tânăr ca niciodată: generația complet înnoită a acestui model cu statut de simbol al mașinilor sport, intră în lumina reflectoarelor cu silueta sa alungită și joasă, cu contururile încărcate de tensiune și detalii concepute cu cea mai mare precizie.

Totuși, în ciuda noilor trăsături, de la prima privire devine evident faptul că este fără doar și poate un 911. Fidel tradiției, design-ul inconfundabil Porsche, cu linii musculoase, emană putere și eleganță.

Primele mașini au fost prezentate miercuri, 14 decembrie 2011, în cadrul unui eveniment exclusivist.

„Niciun alt model nu reprezintă marca Porsche mai mult! Timp de aproape o jumătate de secol, 911 a arătat tot ce este mai bun într-o mașină sport. Acest model întruchipează identitatea și valorile Porsche așa cum niciun alt model nu ar putea să o facă. 911 este ADN-ul Porsche!”, declară Dana Cortina, Director General Porsche Inter Auto România, importatorul mărcii pe plan local.

În România, noul Porsche 911 Carrera, cu noul motor Boxer de 3,4 litri cu 350 CP, are un preț de pornire de 97.560 Euro. Porsche 911 Carrera S, motor Boxer de 3,8 litri și, acum, 400 CP, costă de la 112.847 Euro (TVA inclus și dotările conform standardului național).


[+] Noul Porsche 911 - în detaliu (click pentru afișare)

Esența sportivității - Identitatea Porsche
Ampatamentul mărit cu 100 de milimetri și înălțimea redusă formează, împreună cu jantele de 20”, baza aspectului atletic. Totodată au fost menținute dimensiunile compacte, specifice mașinilor sport. Privind din față, ochii se vor opri asupra aripilor evazate, caracteristice modelului 911. Acestea pun în evidență ecartamentul frontal mai mare, mulțumită căruia noul 911 Carrera se așează și mai ferm pe șosea. Oglinzile exterioare, remodelate, sunt poziționate pe marginea superioară a portierei. Această repoziționare nu este avantajoasă doar din punct de vedere aerodinamic, ci accentuează și noua linie a design-ului și impresia vizuală de lățime. Caroseria complet nouă, ușoară, este realizată dintr-o combinație de aluminiu și oțel, contribuind în mod semnificativ la reducerea de greutate de până la 45 de kilograme, în condițiile unei rigidități mult îmbunătățite.

Optimizarea caracteristicilor aerodinamice - inclusiv prin eleronul posterior mai lat, retractabil - mărește chiar mai mult apăsarea aerodinamică, menținând totodată valoarea foarte bună a coeficientului Cw. Pentru a completa linia exterioară modernă, designerii au conceput un interior a cărui arhitectură se inspiră din cea a modelului Porsche Carrera GT. Șoferul este integrat acum mai bine la bordul mașinii, grație consolei centrale elevate frontal, la care, specific mașinilor de curse, maneta schimbătorului de viteze este poziționată mai sus, mai aproape de volan. La fel ca la exterior, și în interior se regăsesc elementele Porsche clasice: cele cinci instrumente rotunde de bord, dintre care unul este un display multifuncțional de înaltă rezoluție, turometrul dispus central și contactul aflat în stânga volanului.

Grijă pentru natură
Redefinind standardele clasei, așa cum o face deja de generații, noul 911 Carrera ridică ștacheta în ceea ce privește performanțele și eficiența. Toate versiunile se mulțumesc cu valori de consum aflate net sub 10 litri de combustibil pentru 100 de kilometri. În comparație cu modelul precedent, consumul și emisiile au fost reduse cu până la 16%. Aceasta este posibil mulțumită, de exemplu, sistemelor și funcțiilor precum Auto-Start-Stop, managementul termic, recuperarea energiei de frânare, prima transmisie manuală cu 7 viteze din lume și așa-numita funcție „Coasting” în combinație cu Porsche-Doppelkupplungsgetriebe (PDK). Noua servodirecție electro-mecanică nu oferă doar precizia și feedback-ul cu care ne-a obișnuit Porsche, ci contribuie și la sporirea eficienței și la reducerea consumului de combustibil.

Grija pentru mediu a fost prezentă încă din etapa de proiect. 911 Carrera cu PDK este prima mașină Porsche care coboară sub pragul de 200 g/km CO2. De exemplu, 911 Carrera cu noul motor Boxer de 3,4 litri, cu 350 CP și cu transmisia opțională Porsche-Doppelkupplungsgetriebe consumă, conform ciclului NEDC, doar 8,2 litri la 100 de kilometri, ceea ce înseamnă cu 1,6 l/100 km mai puțin decât consuma predecesorul. Mai mult, cu emisii de CO2 de 194 g/km, este prima mașină sport Porsche care scade sub valoarea de 200 g CO2/km. La fel, și pentru Carrera S cu motor Boxer de 3,8 litri și, acum, 400 CP, consumul scade, cu toate că puterea a crescut cu 15 CP. În combinație cu transmisia opțională PDK, consumul este cu 14%, respectiv 1,5 l/100 km mai redus, mașina având nevoie de doar 8,7 l de combustibil/100 km. Această valoare corespunde unor emisii de CO2 de 205 g/km. Totodată, pentru ambele motoare, au fost optimizate performanțele dinamice. Carrera S cu PDK accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,3 secunde. Cu pachetul opțional Sport Chrono, la acționarea butonului Sport Plus, pentru acest sprint sunt necesare doar 4,1 secunde. Carrera cu PDK are nevoie de numai 4,6 secunde (Sport Plus 4,4 secunde) pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.

Noul 911 oferă atât accelerație dinamică optimizată, cât și performanțe maxime, neatinse până acum, în ceea ce privește accelerația laterală. Ampatamentul mai mare, ecartamentul frontal crescut, noua punte spate, precum și noua servodirecție electro-mecanică se numără printre măsurile care asigură mai multă agilitate, precizie și stabilitate la rulare.

În plus, în funcție de model, sunt disponibile, în echiparea standard sau ca dotare opțională, și alte sisteme active de control care îmbunătățesc și mai mult caracteristicile dinamice. În acest sens, trebuie menționat cu precădere sistemul activ de stabilizare a înclinării laterale Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), o funcție disponibilă în premieră pentru 911 Carrera S. Sistemul reduce înclinarea laterală, de exemplu, în viraje, ceea ce permite anvelopelor să adopte în permanență poziția optimă pe șosea și să transmită forțe laterale mai ridicate. Viteza maximă în viraje este astfel mai mare, ceea ce oferă posibilitatea unor timpi mai buni pe circuitele de curse.

Dintotdeauna a fost specific pentru Porsche încorporarea unor caracteristici aparent contradictorii, precum performanțe și eficiență, sportivitate și utilitate zilnică. Acum, noul model aduce atribute a căror conciliere pare și mai greu de realizat. Astfel, noul 911 Carrera este mai 911 ca niciodată.


 
 
Citește și:
› Audi și Porsche lucreză împreună la o nouă arhitectură de vehicul ...19/04/2017
› BMW, Daimler, Ford, Audi și Porsche vor încărcare ultrarapidă de- ...02/12/2016
› Audi, Porsche, Opel, Mercedes, Volkswagen, Renault au probleme cu ...24/04/2016
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2020 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2020 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.