Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul MINI Cooper SE, în România de la 27.900 euro

Noul MINI Cooper SE, în România de la 27.900 euro

Publicat în data de: 07 Mai 2020
Categorii: Mini, Stiri, Electric.
 

Noul MINI Cooper SE, primul automobil electric produs în serie mare din istoria mărcii, a debutat la jumătatea lunii martie pe piața din România.



foto-noul mini cooper se in romania de la 27900 euro
Mulțumită programului guvernamental "Rabla Plus", interesul arătat pentru model s-a dovedit foarte mare chiar și în aceste momente dificile. Au fost încasate deja avansuri care acoperă 20% din targetul pentru acest model în 2020, în România.

Spirtul go-kart MINI
Livrarea spontană a puterii motorului de 135 kW/184 CP, tracțiunea față sportivă susținută și de noul sistem ARB (control continuu pentru limitarea patinării roților) sunt ingredientele principale care oferă noului MINI Cooper SE o agilitate deosebită, în stilul go-kart MINI. Performanțele sunt susținute și de centrul de greutate redus, mulțumită bateriei poziționate jos, în podea, precum și sistemului Performance Control de control al tracțiunii, disponibil standard pentru acest model.

Bateria litiu-ion cu o capacitate brută de 32,6 kWh permite o autonomie electrică de 235-270 de kilometri*. Bateria de înaltă tensiune este amplasată în podeaua mașinii, în formă de T, în tunelul median și sub bancheta spate, asigurând că nu există nici un fel de limitări în ceea ce privește volumul portbagajului în comparație cu modelul MINI Hatch (3 uși) cu propulsie convențională.

Spirit britanic
Noul MINI Cooper SE este produs cu mândrie în Marea Britanie. Iese de pe linia de producție a uzinei MINI din Oxford alături de versiunile cu propulsie convențională ale modelului.

Echipare și preț
Noul MINI Cooper SE vine în standard cu o gamă largă de echipamente față de orice alt model din segment. Dintre acestea se remarcă farurile LED integrale, sistemul de navigație cu ecran de dimensiuni mari și funcție touch, alături de un pachet extins de servicii, inclusiv pachetul ConnectedDrive, Serviciile Remote și Informațiile de trafic în timp real pentru sistemul de navigație. Tot în echiparea standard sunt disponibile și sistemul de aer condiționat automat pe două zone, pilotul automat cu funcția de frânare de urgență sau funcția Performance Control, precum și sistemul dedicat de control al patinării roților ARB.

Specific pentru funcțiile electrice sunt disponibile standard o pompă de căldură pentru un sistem de climatizare eficient, precum și suport pentru încărcare AC cu putere de până la 11 kW și DC cu putere până la 50 kW. Automobilul este oferit cu un cablu de încărcare (stație mobilă) pentru prize de 220V.

La un nivel de echipare comparabil, prețul noului MINI Cooper SE este la nivelul MINI Cooper S cu motor pe benzină și putere și performanțe similare. Prețul de pornire pentru MINI Cooper SE este de 27900 euro fără TVA (33201 euro cu TVA). Dacă se ia în considerare programul Rabla Plus, cu un suport de 45000 lei pentru prețul cu TVA, noul MINI Cooper SE ajunge la un nivel de preț comparabil cu MINI Cooper.

Tehnologie
Noul MINI Cooper SE beneficiază de experiența tehnologică BMW Group. Tehnologia de propulsie provine de la centrele de competență pentru mobilitate electrică ale BMW Group din Dingolfing și Landshut. Bateria este o dezvoltare nouă, folosind celule de la unul din principalii parteneri BMW Group în domeniu, CATL.

Noul MINI Cooper SE dispune de cele mai noi soluții pentru controlul tracțiunii. Lansat pe BMW i3s și disponibil acum și pe noile BMW Seria 1 și Seria 2 Gran Coupé, sistemul ARB (control continuu pentru limitarea patinării roților) vine cu un control direct al tracțiunii, independent de DSC, care asigură astfel un răspuns de până la trei ori mai rapid față de o soluție convențională. Beneficiile acestui sistem sunt o aderență mai bună și o direcție mai precisă, cu un timp de răspuns perceput de client de până la 10 ori mai rapid.

Sistemul Performance Control este un mod de funcționare mai sportiv al sistemului DSC, care asigură un comportament mai dinamic, cu intervenții reduse asupra puterii motorului în timpul unui condus la limită.

În premieră pentru un model electric al BMW Group, noul MINI Cooper SE vine cu un comutator pentru nivelul de decelerare la frâna de motor (la ridicarea pedalei de accelerație). Nivelul implicit asigură o frânare de până la 0,19 m/s2, la nivelul BMW i3. Poate fi setat un răspuns mai redus, de numai 0,11 m/s2, pentru a permite adaptarea celor care folosesc modele convenționale. Bineînțeles, stopurile se vor aprinde și la un nivel ridicat al frânei de motor.

 
 
Citește și:
› MINI câștigă Raliul Dakar 2020 ...18/01/2020
› Electric! MINI Cooper SE, în România de la 27.800 Euro ...25/08/2019
› Skoda ENYAQ iV, mobilitate electrică pentru 2021 ...10/05/2020
› MAZDA MX-30, model 100% electric, poate fi comandat și în România ...08/04/2020
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2020 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2020 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.