Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet - în România de la 39000 Euro

Noul Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet - în România de la 39000 Euro

Publicat în data de: 12 Martie 2010
Categorii: Mercedes, Prezentare, Stiri.
 

Extrem de atrăgător, noul Cabriolet reprezintă cea mai nouă inovație inclusă în gama de succes a autovehiculelor Mercedes-Benz Clasa E. Modelul decapotabil va apărea pe piață începând cu 27 martie, prețurile de pornire fiind de 39000 euro, fără TVA.



Mergând pe ideea motto-ului “patru sezoane, patru personalități”, în topul listei de priorități a creatorilor săi a stat, de la bun început, adaptabilitatea autovehiculului la fiecare sezon. Odată cu noua Clasă E Cabriolet, sezonul decapotabilelor durează întregul an. Astfel, modelul Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet (lungime/lățime/înălțime: 4698/1786/1402 mm) este ideal atât pentru sezonul cald, cât și pentru cel rece, datorită plafonului textil complet electric, care asigură o izolare excepțională pe tot parcursul anului, chiar și în condiții meteo nefavorabile.

Plafonul poate fi deschis sau închis integral în 20 de secunde - chiar și la viteze de până la 40 km/h. Plafonul cabrioletei este depozitat într-un compartiment special din spatele autovehiculului. Capacitatea portbagajului este de 300 de litri în cazul în care autovehiculul este decapotat și de 390 de litri când autovehiculul este acoperit. Posibilitatea de încărcare totală este inclusă ca dotare standard a noului Cabriolet, EASY-ENTRY - o funcție operată manual care ajută pasagerii din spate să intre sau să iasă cu ușurință.

Capacitățile motoarelor noii Clase E Cabriolet sunt la fel de inovatoare: noile modele diesel cu injecție directă și cele pe benzină combină eficiența și consumul productiv de combustibil. Consumul redus de combustibil nu se datorează numai noilor motoare, ci și unui număr de măsuri practice. Acestea includ activarea la comandă a direcției și a pompelor de combustibil, utilizarea unor anvelope cu rezistență scăzută la rulare și a unui sistem alternant de control, care urmărește situația curentă și cerințele electrice ale autovehiculului, la care se adaugă o aerodinamică uimitoare. Coeficientul de aerodinamicitate de 0,28 este unic în segmentul său, marcând continuitatea succesului Clasei E în domeniul aerodinamicii.

Motorizări și prețuri (cu TVA inclus):
- Mercedes E 220 CDI Cabriolet 125 kW (170 CP) - 48.314 Euro
- Mercedes E 250 CDI Cabriolet 150 kW (204 CP) - 50.515 Euro
- Mercedes E 350 CDI Cabriolet 170 kW (231 CP) - 55.335 Euro
- Mercedes E 200 CGI Cabriolet 135 kW (184 CP) - 46.410 Euro
- Mercedes E 250 CGI Cabriolet 150 kW (204 CP) - 50.515 Euro
- Mercedes E 350 CGI Cabriolet 215 kW (292 CP) - 57.596 Euro
- Mercedes E 500 Cabriolet 285 kW (388 CP) - 72.471 Euro

Modelul entry-level E 200 CGI are ca dotare standard transmisia automată. Începând cu Iunie 2010, acest model va fi disponibil și cu transmisie manuală în 6 viteze și cu funcția ECO start/stop.

Mai puține turbulențe, mai ușor de folosit: AIRCAP este o premieră mondială

În 1989, Mercedes-Benz a introdus o premieră mondială prin includerea opțiunii “deflector de aer” pentru modelele SL, urmată, în 2004, de sistemul de încălzire pentru zona gâtului AIRSCARF, care a sporit confortul în cazul modelelor decapotabile. Acum avem parte de o altă noutate la nivel global: “deflectorul de aer automat AIRCAP”, funcție ce poate fi activată prin simpla apăsare a unui buton, reducând astfel turbulențele în interiorul noului Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet, și creând un flux de aer cald. Este, de asemenea, mai ușor de implementat și folosit spre deosebire de variantele convenționale: nu prevede niciun blocaj în instalare, cele două scaune din spate sunt mai accesibile, iar liniile laterale de design sunt mai armonioase. AIRCAP este, așadar, o inovație marca Mercedes: este funcțională, sporește confortul, inspiră eleganță și siguranță.

AIRCAP constă în două elemente: un sistem pentru devierea vântului, ce poate fi extins până la șase centimetri, cu protecție în cadrul parbrizului și deflector de aer între scaunele din spate.

Funcțiile celor două elemente:
• Transferul aerului din interior la suprafață
• Plasa din zona frontală amortizează efectul de vid din interior
• Deflectorul de aer din spate reduce curentul

Pe lângă confortul amplificat al pasagerilor, reducerea curentului la activarea AIRCAP (poate fi activat la viteze de până la 160km/h și poate rămâne în uz până la viteza maximă a autovehiculului) diminuează și nivelul zgomotului din interior – astfel încât pasagerilor să le fie mai ușor să comunice.

“Pachetul Confort” include funcția AIRCAP cu AIRSCARF. Acest sistem brevetat funcționează precum o eșarfă invizibilă, care încălzește zona capului și gâtului. Prin intermediul sistemului AIRSCARF, prin simpla apăsarea a unui buton, ventilatoarele din spatele tetierelor atrag aerul, care este apoi încălzit și evacuat printr-o duză în partea din față

Inginerii Mercedes au modificat această inovație unică special pentru modelul Clasa E Cabriolet: la acest model, o roată ajustantă pivotează duza în sus și în jos până la 36 de grade peste limita de ajustare a înălțimii, indicând faptul că șoferul și pasagerul din dreapta se pot bucura de căldură la nivelul gâtului, indiferent de înălțimea fiecăruia.

Silențios, călduros și rezistent la vânt: un plafon acustic, ca dotare standard
Datorită plafonului acustic - dotare standard - chiar și acoperit, modelul Clasa E Cabriolet dispune de unul dintre cele mai silențioase interioare din gama modelelor cabriolet premium cu patru locuri și acoperiș textil. Izolarea de înaltă calitate a plafonului reduce semnificativ nivelul de zgomot din interior, comparativ cu materialele din care erau fabricate învelișurile convenționale. Zgomotul exterior cauzat de alte autovehicule și de vânt este, astfel, amortizat mai eficient. În timpul șofatului, diferența este perceptibilă începând de la viteza de doar 80km/h; de exemplu, în interiorul unui tunel sau în depășirea mai multor camioane. La viteze mai mari, beneficiile plafonului acustic sunt evidente. Spre exemplu, această dotare face posibilă o conversație telefonică normală prin hands-free, chiar și atunci când conduci cu o viteză de peste 200 km/h.

Materialul plafonului este, bineînțeles, rezistent la apă și la vânt. Mai mult, poate fi supus unei spălări automate fără nicio ezitare. Cu o grosime totală de 23,5 mm, materialul fin asigură o izolare termică excelentă, făcând Clasa E Cabriolet ideală și pentru anotimpul rece.

Siguranță: structură robustă, protecție anticipativă și airbag-uri pentru geamuri
Noul E-Class Cabriolet este prevăzut cu numeroase inovații privind siguranța la care se așteaptă consumatorii din partea oricărui model Mercedes. Particularitățile modelului decapotabil cu două portiere includ protecția în cazul răsturnării, montanții A întăriți de două tuburi adiționale și montanți B. Protecția în cazul răsturnării constă în două bare robuste, fiecare cu diametru de 35 de mm, poziționate în tetierele și spătarele scaunelor din spate. Dacă senzorii unității de control a airbagurilor detectează un pericol iminent, sunt activate impulsuri pre-tensionate de presiune prin metode pirotehnice, adică extrem de rapid. Succesiv, ambele bare din tetiere sunt extinse. Acestea ating cel mai înalt punct și se blochează automat într-o fracțiune de secundă. În combinație cu montanții A, care, la rândul lor sunt întăriți cu două tuburi de oțel de înaltă rezistență, barele de oțel asigură o protecție eficientă în cazul unei răsturnări. Montanții B sunt foarte strâns conectați, dat fiind faptul că aceștia acționează în lateral, oferind astfel protecție extrem de ridicată în cazul unui accident. Un cuzinet realizat din oțel de înaltă rezistență fixează interiorul montantului B de bara transversală din partea laterală a scaunelor.

Dotat cu șapte airbaguri, centuri pretensionate și limitatori de forță a centurilor pentru toate scaunele, și, mai mult, tetiere active cu detecție a eventualelor accidente, pentru șofer și pasagerul din dreapta, noul model Clasa E Cabriolet asigură cel mai amplu pachet de siguranță din această clasă de autovehicule. În cazul pachetului de airbaguri, ce se pot declanșa în milisecunde, sunt incluse airbagurile din față și din laterale pentru șofer și pasagerul din dreapta, un airbag pentru protecția genunchilor în partea laterală a șoferului și headbags. Cele din urmă, ce apar pentru prima oară în componența unui model cabriolet Mercedes, sunt situate în căptușeala ușii din dreptul centurii de siguranță. Acoperind o mare parte - aproximativ 0,7 x 0,5 metri cu un volum de 17 litri la declanșare - airbagurile asigură o protecție extrem de eficientă pentru pasagerii de toate staturile. Sistemul de protecție laterală - incluzând airbaguri pentru cap și torace - optimizează nivelul de protecție pentru părțile vitale ale corpului. Airbagurile laterale pentru locurile spate sunt opționale.

Alte echipamente de siguranță, disponibile pentru modelul Clasa E Cabriolet includ sistemul ATTENTION ASSIST pentru menținerea atenției, sistemul de frânare PRE- SAFE, sistemul avansat de Iluminare Inteligentă, Capota Activă și funcția de control de proximitate DISTRONIC PLUS.

 
 
Citește și:
› Chinezii au devenit cel mai mare acționar Daimler ...25/02/2018
› BMW, Daimler, Ford, Audi și Porsche vor încărcare ultrarapidă de- ...02/12/2016
› AUDI, BMW și Daimler se unesc pentru a dezvolta soluții de comuni ...27/09/2016
› A patra generație Honda CR-V ajunge pe piață în noiembrie 2012 ...26/07/2012
› BMW ConnectedDrive 2012, ce aduce nou ...12/07/2012
› Opel Adam, dezvăluit complet înaintea debutului de la Paris Motor ...11/07/2012
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.