Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul Kia Sportage, in România de la 15.683 Euro

Noul Kia Sportage, in România de la 15.683 Euro

Publicat în data de: 11 August 2018
Categorii: Kia, Stiri.
 

Cel mai bine vândut model Kia la nivel global și european beneficiază de un design actualizat, atât la interior cât și la exterior, tehnologii noi, si o gama de sisteme de propulsie revizuită, incluzand si sistemul de propulsie mild-hybrid 48v.



foto-noul kia sportage in romania de la 15683 euro
 ›Galerie foto:
foto-noul kia sportage in romania de la 15683 euro foto-noul kia sportage in romania de la 15683 euro foto-noul kia sportage in romania de la 15683 euro
Modelul Kia Sportage 2018 dispune de o gamă de îmbunătățiri ce contribuie la consolidarea poziției sale ca vârful de lance SUV al brandului, fiind și cel mai bine vândut model Kia în Europa. Noul Sportage înglobează designul exterior și interior actualizat cu noile tehnologii de siguranță și infotainment, beneficiind în același timp de noi sisteme de propulsie în concordanță cu viitoarele standarde ale emisiilor. Îmbunătățirile gamei Sportage includ, de asemenea, modificări ale modelelor GT Line.

Modelul Sportage oferă acum o gamă largă de motoare, incluzând noul sistem de propulsie diesel mild-hybrid EcoDynamics+ cu motorul ‘R’ de 2.0 litri dezvoltat de Kia și noul motor diesel ‘U3’ de 1.6 litri - cel mai curat motor diesel pe care compania l-a dezvoltat vreodată.

Tehnologia EcoDynamics+ a fost proiectată să ofere o eficiență mai mare din partea motoarelor cu combustie internă, prin utilizarea energiei electrice livrate și recuperate perfect. Sistemul ajută accelerarea cu putere oferită de o baterie compactă litiu-ion de 48-volți și 0.44 kWh și extinde durata in care motorul este oprit cu ajutorul noului generator de pornire mild-hybrid (MHSG). Generatorul de pornire (MHSG) este conectat printr-o curea la arborele cotit al motorului și poate comuta perfect între modurile ‘motor’ și ‘generator’.

În modul ‘motor’ bateria este descărcată în timpul accelerării, oferind motorului un plus de putere de până la 12 kW, pentru a reduce sarcina acestuia și emisiile nocive. În timpul decelerării - la frânare sau la rularea în pantă - generatorul MHSG comută pe modul ‘generator’, recuperând energia de la arborele cotit pentru a reîncărca bateria. O unitate de control electronică avansată (ECU) calculează cea mai eficientă modalitate de utilizare a energiei disponibile și o ajustează în consecință, ținând cont de gradul de încărcare al bateriilor automobilului.

Bateria și generatorul MHSG dispune și de o nouă funcționalitate a sistemului ‘Moving Stop & Start’. Dacă bateria este încărcată suficient, motorul se oprește automat în timpul decelerării și frânării. Generatorul MHSG pornește instant motorul în momentul în care șoferul apasă pedala de accelerație.

Natura compactă a sistemului de propulsie mild-hybrid îl face relativ ușor de integrat în arhitectura existentă a modelului Sportage. Bateria de 48-volți este amplasată sub podeaua portbagajului, minimizând impactul asupra practicalității. Datorită faptului că generatorul MHSG este integrat direct cu motorul, acționând arborele cotit printr-o curea, nu a apărut necesitatea de a reface compartimentul motor.

Echipat cu tehnologia activă de control al emisiilor „Selective Catalytic Reduction” (SCR), noul sistem de propulsie EcoDynamics+ poate reduce emisiile CO2 cu până la 4% conform WLTP (Worldwide-harmonised Light vehicles Test Procedure) și cu până la 7% conform New European Driving Cycle.

Noul sistem de propulsie EcoDynamics+ este cuplat cu un sistem de tracțiune integrală, transmițând puterea printr-o transmisie manuală cu șase trepte sau prin noua transmisie automată cu opt trepte. Oferind o putere de 185 CP și un cuplu de 400 Nm, emisiile CO2 ale noului sistem de propulsie încep de la 138 g/km pentru modelele echipate cu transmisia manuală și de la 149 g/km pentru modelele cuplate la transmisia automată cu opt trepte (consumuri mixte, conform WLTP și transformate conform NEDC).

Motorul diesel de 1.7 litri CRDi (common-rail direct injection) al modelului Sportage a fost înlocuit de noul motor diesel ‘U3’ CRDi, cel mai curat motor diesel pe care l-a dezvoltat vreodată Kia. Noul motor diesel de 1.6 litri produce 115 sau 136 CP, cu emisii ce încep de la 126 g/km pentru modelele echipate cu motorul de 115 CP și de la 123 g/km pentru modelele cu putere ridicată (consumuri mixte, conform WLTP și transformate conform NEDC). Punând în mișcare roțile din față prin transmisia manuală cu șase trepte de viteze oferită standard, modelele echipate cu motorul de 136 CP sunt disponibile, de asemenea, cu tracțiunea integrală și o transmisie cu șapte trepte cu dublu ambreiaj. Noul motor U3 dispune de tehnologia activă de control al emisiilor SCR (Selective Catalytic Reduction) și de filtru de particule diesel.

Deși modelul îmbunătățit Sportage oferă aceeași gamă de motoare pe benzină ca și modelul precedent, sunt câteva modificări minore pentru a reduce emisiile poluante. Cumpărătorii pot alege între două motoare pe benzină. Motorul T-GDi (turbocharged gasoline direct injection) de 1.6 litri produce 177 CP și un cuplu de 265 Nm, cu emisii ce încep de la 170 g/km. Motorul aspirat GDi de 1.6 litri produce 132 CP și un cuplu de 161 Nm, cu emisii CO2 ce încep de la 159 g/km. Ambele motoare dispun de filtru de particule pentru a reduce emisiile poluante, fiind în concordanță cu standardul de emisii Euro 6d TEMP. Modelele Sportage echipate cu motorul T-GDi sunt disponibile cu tracțiune față sau tracțiune integrală și cu transmisia cu dublu ambreiaj cu șapte trepte pentru toate modelele cu tracțiune integrală.

Sistemul Idle Stop & Go (ISG) este acum standard pentru orice motor din gama modelelor Sportage.

Noul sistem de propulsie avansat diesel mild-hybrid EcoDynamics+ de 48V este prima tehnologie care va fi lansată ca parte a strategiei globale de electrificare a sistemelor de propulsie ale brandului. Kia este primul producător care va oferi simultan consumatorilor o gama completă constând din vehicule hibride (HEV), plug-in-hybride (PHEV), complet electrice (EV) și mild-hybrid 48V. Kia intenționează să lanseze 16 modele cu sisteme de propulsie noi până în 2025, incluzând cinci hibride noi, cinci modele plug-in-hybrid, cinci vehicule cu baterii electrice și - în 2020 - un nou vehicul electric cu tehnologie Fuel Cell.

Kia a vândut mai mult de 131,000 unități ale modelului Sportage în 2017, reprezentând un sfert din vânzările totale ale brandului în Europa. În 2017, un model Sportage a fost vândut la nivel global la fiecare 69 de secunde, Kia devenind astfel cel mai bun vânzător internațional de automobile. Cifra de cinci milioane de automobile Sportage produse a fost atinsă în martie 2018, la trei luni de la împlinirea a 25 de ani de la începutul comercializării modelului, în 1993. Modelul Sportage pentru Europa este produs la fabrica Kia din źilina, Slovacia.

Preturile noului Kia Sportage in România pornesc de la 15683 €, fara TVA, pentru versiunea 1.6 GDi PLUS 6MT 4x2. Vârful gamei Kia Sportage 2018 este versiunea 2.0 DSL HP GT Line 8AT 4x4 MILD HYBRID 48V, care ajunge la 26105 €+TVA.

 
 
Citește și:
› Kia Sportage, primul model cu sistem de propulsie hibrid diesel ...20/05/2018
› Kia Niro EV, primele imagini cu modelul 100% electric ...07/05/2018
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2017 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2018 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.