Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți NOUL JAGUAR F-TYPE SVR

NOUL JAGUAR F-TYPE SVR

Publicat în data de: 21 Februarie 2016
Categorii: Jaguar, Stiri.
 

Noul Jaguar F-TYPE SVR este primul model Jaguar SVR, proiectat pentru a permite exploatarea întregului potențial al acestui automobil sport cu caroserie din aluminiu, fără a-și pierde manevrabilitatea inerentă și utilitatea de zi cu zi.



Jaguar F-TYPE SVR atinge o viteză de 320km/h și este o mașină care se adaptează la toate condițiile meteorologice.

Mai puternic, mai ușor, beneficiind de un șasiu și o transmisie îmbunătățită cu aerodinamică activă, F-Type SVR Coupe și Convertible cu tracțiune integrală oferă performanța unu supercar - în toate condițiile- împreună cu o implicare și recompensare unică a șoferului .

Puritatea formei modelului F-TYPE este ceva cu totul special, iar în proiectarea noului F-TYPE SVR am avut posibilitatea de a crea ceva chiar mai dramatic. Orice formă, linie sau componentă suplimentară este acolo pentru un motiv și contribuie atât la performanța crescută a mașinii, precum și la aspectul său.

Crescând puterea modelului Jaguar 5.0litri V8 supercharged la 575CP și un cuplu de 700 Nm , îi permite noului F-Type SVR să accelereze de la 0 - 100 km/h în doar 3.7 secunde. Viteza maximă pe care o atinge modelul Coupe este de 320km/h, iar modelul Cabrio atinge viteză de 314km/h.

F-TYPE R este deja un punct de referință în segmentul vehiculelor sport, iar acest model a reprezentat punctul de plecare pentru dezvoltarea F-TYPE SVR. Tot ceea ce contribuie la performanță și dinamică vehiculului a fost meticulos re-evaluat, re-proiectat și optimizat și mai mult.

Prin exploatarea performanței fundamentale proiectate pentru F-TYPE din prima zi, divizia Operațiuni Speciale Jaguar Land Rover a dezvoltat cel mai rapid și mai puternic Jaguar produs de serie. "Obiectivul nostru a fost de a duce ceea ce clienții noștri iubesc la F-TYPE - performanța, manevrabilitatea, sunetul, designul - la un nivel cu totul nou. Această este ceea ce oferă noul F-TYPE SVR: un supercar care atinge 320km/h, în orice condiții.

Modelul F-TYPE Coupe, model 2017, va fi disponibil în următoarele variante:
- F-TYPE (3.0-litri 340CP V6, RWD, manual)
- F-TYPE S (3.0-litri 380CP V6, RWD și AWD, manual RWD)
- F-TYPE British Design Edition (3.0-litri 380CP V6, RWD și AWD, manual RWD)
- F-TYPE R (5.0-litri 550CP V8, RWD și AWD)
- F-TYPE SVR (5.0-litri 575PS V8, AWD)

Modelul F-TYPE Cabrio, model 2017, va fi disponibil în următoarele variante:
- F-TYPE (3.0-litre 340CP V6, RWD, manual RWD)
- F-TYPE S (3.0-litre 380CP V6, RWD și AWD, manual RWD)
- F-TYPE British Design Edition (3.0-litri 380CP V6, RWD și AWD, manual RWD)
- F-TYPE R (5.0-litri 550CP V8, RWD și AWD)
- F-TYPE SVR (5.0-litri 575CP V8, AWD)

MOTORIZĂRI, TRANSMISIE ȘI ȘASIU

Performanță maximă: V8 Supercharged cu 575CP

F-TYPE SVR este echipat cu cea mai nouă generație a motorului 5.0l V8 supercharged Jaguar menit să livreze cea mai bună performanță și satisfacție pentru șofer. Modificările aduse la calibrarea motorului - adoptate de la F-TYPE Project 7 – oferă o putere de 575CP și un cuplu de 700 Nm.

Gurile de admisie mărite din bara de protecție față, împreună cu gurile de ventilație și gurile de aerisire de pe capotă aduc îmbunătățiri semnificative în performanța sistemului de răcire și eficiența motorului.

Noul sistemul de evacuare din titan cu aliaj Inconel poate rezistă la temperaturi ridicate, reduce contrapresiunea și reduce greutatea cu 16 kg – această reducere a greutății depășește obiectivul exigent stabilit în timpul dezvoltării. Comparativ cu sistemul din oțel inoxidabil de pe F-Type R, rezistență termică crescută a aliajului Inconel a însemnat că grosimea peretelui ar putea fi redusă la jumătate, la doar 0,6 mm.

Ușor, rigid, precis

Îmbunătățirile aduse motorului și transmisiei sunt însoțite de modificările aduse șasiului. Concepute pentru a duce capacitatea dinamică SVR la nivelul următor și să livreze agilitate, precizie, control și răspunsul maxim al șasiului, schimbările păstrează, totuși, calitatea condusului unui F-TYPE și dualitate inerentă a caracterului - utilitatea și confortul de zi cu zi nu au fost compromise.

Suspensia față și spate cu brațe duble din aluminiu cu care este echipat F-TYPE și direcția asistată electric (EPAS) au oferit echipei SVO cel mai bun punct de plecare pentru dezvoltarea dinamicii SVR.

Faptul că vehiculul este ca standard cu 25 kg mai ușor decât AWD F-TYPE R - și cu 50 kg mai ușor cu opțiuni incluzând sistemul de frânare carbon ceramic și acoperișul din fibră de carbon - aduce beneficii imediate în ceea ce privește manevrabilitate. Aerodinamica optimizată aduce beneficii suplimentare: eleronul spate contribuie la stabilitatea mașinii, indiferent dacă acesta este în poziție ridicată sau joasă.

Aceste îmbunătățiri fundamentale sunt însoțite de o serie de alte modificări hardware și software proiectate pentru a extrage întregul potențial din fiecare parte a șasiului. Bara stabilizatoare spate este mai groasă. Valvele din interiorul suspensiei continuu-variabile au fost revizuite și software-ul de control - inima sistemului Adaptive Dynamics Jaguar - a fost recalibrat. Efectul general este că atât confortul la viteză mică cât și controlul la viteză mare sunt îmbunătățite.

Echipat standard cu un sistemul de frânare super performant Jaguar 380mm și 376mm, discuri de frână față și spate, pe F-TYPE SVR poate fi adăugat sistemul de frânare carbon ceramic Jaguar. Cu discuri de 398mm și respectiv 380mm, cu etriere monobloc cu 5 pistoane, acest sistem oferă o performanță de frânare excepțională cu rezistență remarcabilă la uzură.

Anvelopele mai late, special dezvoltate 265/35 / ZR20 și 305/30 / ZR20 oferă nivele excepționale de aderență fără a aduce niciun prejudiciu calității sau rafinamentului de condus. Gama de jante forjate din aluminiu de 9J și 11j oferă o reducere a greutății de până la 13.8 kg per vehicul – este o altă reducere de greutate, care depășește obiectivul de dezvoltare – și design-ul spițelor îmbunătățește, de asemenea răcirea frânelor. Exclusiv pentru F-TYPE SVR, gama de jante cuprinde variantele Coriolis în gri satinat sau negru lucios și - pentru modelele echipate cu sistemul de frânare carbon ceramic - jantele Maelstrom cu finisaj negru satinat.

AERODINAMICĂ
De exemplu o plăcută de sub podea, sub suspensia spate are menirea de a accelera fluxul de aer, reducând presiunea și, prin urmare, reducând ridicare. Aerodinamică este îmbunătățită și cu ajutorul deflectorului de aer spate. Integrarea acestuia a fost posibilă numai datorită sistemului de evacuare din titaniu cu Inconel: folosirea a două amortizoare individuale spate în loc de un singur amortizor transversal a permis integrarea perfectă a deflectorului între acestea.

Dispozitivul cel mai eficient dezvoltat pentru F-TYPE SVR este eleronul spate activ: design-ul optimizat este mai eficient și mai aerodinamic în ambele poziții, atât ridicat cât și coborât.

Cu mașina în modul Normal, eleronul se ridică dacă vehiculul atinge viteză de 96km/h, atât pentru varianta Coupe, cât și pentru Cabrio. Eleronul se va ridica automat dacă este selectat Modul Dynamic. În poziția ridicată, eleronul împreună cu celelalte îmbunătățiri aerodinamice, determină o reducere a coeficientilor de rezistență și ridicare de 2,5 % și respectiv 15 % pentru F-TYPE SVR , comparativ cu F-TYPE R cu eleron ridicat. Atunci când eleronul SVR-ului este în poziție coborâtă, îmbunătățirile corespunzătoare sunt de 7,5 % și 45 %.

INTERIOR
Un interior personalizat caracterizat prin detalii rafinate și sisteme multimedia compatibile cu tehnologia de ultima generație, fac F-TYPE SVR și mai dezirabil.

Performanța F-TYPE SVR nu vine în detrimentul confortului. Habitaclul te învăluie cu scaune reglabile pe 14 poziții finisate cu piele neagră, piele unică matlasată cu model diamante, cusătură contrastantă și micro-piping, tetiere personalizate cu logo SVR. Clienții au de asemenea, opțiunea de a alege interior cu piele Siena Tan sau roșie. Padelele unice din aluminiu anodizat sunt mai mari decât cele de pe celelalte modele F-TYPE, astfel încât să facă mai intuitiv schimbatul vitezelor.

Tema orientării către șofer "-unu plus unu" este sporită de posibilitatea îmbrăcării bordului și a consolei centrael cu piele întoarsă. Utilizatorii care aleg opțional pielea Siena Tan sau interioarele din piele roșie beneficiază de îmbrăcarea complet în piele a bordului.

Pe lângă conectarea smartphone-ului prin InControl Apps, monitorizarea vehiculului cu ajutorul InControl Secure și sistemul apelare de urgență InControl Protect, F-TYPE SVR oferă de asemenea, cele mai recente funcționalități InControl Remote, care – pentru comoditate maximă – acum suportă tehnologie mobile – în curând disponibile în România.

Din parteneriatul InControl Remote și telefoanele iOS a rezultat o aplicație pentru ceasul Apple. Astfel, prin folosirea acestui dispozitiv, ușile mașinii pot fi blocate/deblocate, se pot verifică informații cheie precum nivelul carburantului sau kilometrajul, sau mașină poate fi localizată pe harta. InControl Remote permite șoferului să pornească motorul și să seteze temperatura astfel încât să pregătească habitaclul înainte de începerea unei călătorii – în curând disponibile în România.

 
 
Citește și:
› BMW și Jaguar Land Rover vor colabora pentru dezvoltarea tehnolog ...09/06/2019
› Jaguar I-PACE, primul model electric al marcii ...20/03/2017
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.