Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul BMW X6 - primul drive test

Noul BMW X6 - primul drive test

Publicat în data de: 14 Noiembrie 2007
Categorii: Bmw, Drive-test, Stiri.
 

După apariția la Frankfurt în luna Septembrie și Tokyo în luna Octombrie a conceptului BMW X6 a venit timpul să vă prezentam câteva date și fotografii spion de la un test ale viitorului SAC (Sport Activity Coupe), BMW X6.



foto-noul bmw x6 - primul drive test
 ›Galerie foto:
foto-noul bmw x6 - primul drive test foto-noul bmw x6 - primul drive test foto-noul bmw x6 - primul drive test foto-noul bmw x6 - primul drive test
foto-noul bmw x6 - primul drive test foto-noul bmw x6 - primul drive test foto-noul bmw x6 - primul drive test foto-noul bmw x6 - primul drive test
foto-noul bmw x6 - primul drive test foto-noul bmw x6 - primul drive test foto-noul bmw x6 - primul drive test foto-noul bmw x6 - primul drive test
Constructorul german a testat sistemul denumit Dynamic Performance Control (DPC). Acesta va fi oferit standard pe viitorul X6, eventual fiind disponibil și pentru alte modele BMW. Pentru a testa acest sistem, BMW a închiriat de la Michelin o pistă specială, ce se află în apropierea fabricii BMW din Spartanburg (Carolina de Sud-SUA). Pe lângă X6, au fost prezente X5 și Sedanul 530xi.

Toate automobilele din gama X6 au venit cu un exterior aproape finisat dar câteva parți precum ar fi blocurile optice au fost camuflate. Interiorul este finisat în stilul clasic BMW: plastic negru, lemn și aluminiu. Motorizarea aleasă a fost cea de 3.0 litri twin turbo common rail diesel sau pe benzină cu șase cilindri în linie, amândouă animate de o cutie de viteze automată cu șase trepte.

În acest moment BMW echipează SUV-ul X5 și viitorul SAV X6 cu sistemul de tracțiune xDrive, mai competitiv decât AWD. Acesta împarte cuplul motor între puntea față și spate în funcție de situație. Un alt sistem DPC împarte cuplul motor și pe puntea spate de la roata la roata în funcție de teren.

Cu sistemul AWD cele mai multe SUV-uri sub virează dar pentru a corecta acest lucru, BMW a introdus DPC. Sistemul permite roților spate a se învârti la viteze diferite alături de un cuplu diferit la fiecare roată. BMW utilizează șase sisteme separate pentru siguranță(dinamică, tracțiune, confort, stabilitate): Dynamic Stability Control, xDrive, Active Steering, Dynamic Drive, Electronic Damper Control și DPC. Toate aceste sisteme funcționează independent sau împreună dar și cu ajutorul Integrated Chassis Management (ICM) sunt “mai integrate” în automobil.

Prețul viitorului BMW X6 SAV va fi cu 5000$ mai mare decât al actualului X5. BMW X6 este un rival pentru Range Rover Sport și Porsche Cayenne, dar nu va concura cu X5. Lansarea sa oficială se va face anul viitor, sperând să apăra pe străzile din SUA chiar în primăvară.


 
 
Citește și:
› BMW introduce ștergătoare pentru geamurile laterale ...01/04/2019
› Sportiv, elegant, exclusiv: primul BMW Seria 2 Gran Coupe ...23/03/2019
› BMW introduce mai multă transparență în service ...03/03/2019
› Drive Test: Ford C-MAX 2015 ...27/09/2015
› Drive Test: Toyota Aygo 2015 ...05/10/2014
› Drive test: Toyota GT 86, o mașină sport cu motor de 200 CP dar e ...10/10/2012
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.