Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul BMW Seria 1, în România de la 20.700 Euro

Noul BMW Seria 1, în România de la 20.700 Euro

Publicat în data de: 09 Septembrie 2011
Categorii: Bmw, Prezentare, Stiri.
 

Noua generație BMW Seria 1, ce-și face debutul mondial la Salonul de la Frankfurt 2011, debutează în showroom-urile din România pe 17 septembrie. Prețul pornește de la 20.700 Euro, fără TVA, pentru versiunea BMW 116i. Vezi cu ce noutăți vine!



foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro
 ›Galerie foto:
foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro
foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro
foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro foto-noul bmw seria 1 in romania de la 20700 euro
BMW Seria 1, model compact din segmentul premium, a fost deja de la prima generație sinonim cu plăcerea de a conduce. Acum, noul model oferă motoare și tehnologie a suspensiei de ultimă oră, îmbunătățiri suplimentare ale eficienței, spațiu mărit semnificativ și o gamă inovatoare de dotări și echipamente.

Noul Seria 1 rămâne singurul automobil cu tracțiune spate din segment și păstrează punctele forte ale predecesorului, cel care s-a vândut în peste un milion de exemplare pe întreg mapamondul. Noul model debutează în showroom-urile din România din 17 septembrie. Prețul de început este de de 20.700 Euro fără TVA pentru versiunea 116i (motor de 1,6 litri benzină 100 kW/ 136 CP).

Modelul BMW entry-level a ajuns la un nou nivel de rafinament, oferind un echilibru și mai bun între sportivitate și confortul condusului, o funcționalitate îmbunătățită și numeroase sisteme de asistare a conducătorului care anterior erau disponibile numai la segmentele superioare.

Aceste caracteristici sunt întărite și de o creștere în dimensiuni. Caroseria noului BMW Seria 1 este mai lungă cu 85 milimetri decât cea a predecesorului – ajunge la 4.324 milimetri -, în timp ce ampatamentul a fost extins cu 30 milimetri, la 2.690 milimetri. Aspectul mașinii este unul mai puternic și datorită lățimii totale care a fost mărită cu 17 milimetri, la 1.765 milimetri, în timp ce înălțimea rămâne neschimbată, 1.421 milimetri. Locurile din spate beneficiază de un plus de 21 milimetri la nivelul picioarelor, iar volumul portbagajului a fost extins cu 30 litri, la 360 litri.

Imaginea tânără și proaspătă a modelului a fost revizuită stilistic prin utilizarea celui mai recent limbaj de design BMW. De asemenea, deschizând noi direcții pentru marcă, BMW Seria 1 este disponibil cu BMW Sport Line și BMW Urban Line, pachete ce furnizează ocazii exclusive de personalizare. Acest program va fi disponibil în viitor și pe următoarele modele ale mărcii.

Toate motoarele noului BMW Seria 1 sunt versiuni cu patru cilindri care utilizează tehnologia BMW TwinPower Turbo. Propulsoarele pe benzină sunt parte a noii generații, care combină un sentiment sportiv cu un consum de combustibil și emisii extrem de reduse. Puterea este cu 10 kW/13,41 CP sau 20 kW/26,82 CP mai mare decât a modelelor predecesoare, în condițiile în care consumul de combustibil a fost redus cu până la 10 procente. Și în cazul versiunilor diesel se mărește avantajul pe care BMW Seria 1 îl are în fața concurenței din segmentul compact.

Ca și predecesorul său, noul BMW Seria 1 încorporează, în echiparea standard, un pachet extrem de vast de tehnologii BMW EfficientDynamics. Acesta include funcția Automatic Start-Stop, disponibilă atât cu transmisie manuală, cât și automată (inclusiv cutia de viteze cu opt trepte, aflată printre opțiuni) și modul ECO PRO, care se activează pin utilizarea comutatorului "driving experience", ambele aflate în echiparea standard. Există și intenția de a extinde gama cu modelul BMW 116d EfficientDynamics Edition, care va atinge un consum de combustibil de 3,8 litri per 100 kilometri și un nivel al emisiilor CO2 de numai 99 grame per kilometru în ciclul de testare EU.


[+] Noua generație BMW Seria 1 pentru 2012 - în detaliu (click pentru afișare)

Design inovator, incitant și elegant

Spiritul inovator, eleganța și agilitatea noului BMW Seria 1 sunt reflectate prin caroseria compactă. Proporțiile generale urmează un tipar BMW ușor de recunoscut, cu capota motorului alungită, ampatament lung și habitaclu împins cât mai în spate. Partea frontală a mașinii este dominată de grila dublă a radiatorului, de dimensiuni generoase, în designul specific BMW, de farurile cu un nou design și de priza de aer cu trei secțiuni. Farurile duble rotunde au un element de accentuare în partea superioară, în timp ce, în premieră la un model BMW, luminile semnalizatoarelor de direcție sunt încastrate în oglinzile retrovizoare exterioare.

Linia acoperișului ușor înclinată spre spate, luneta sportivă, precum și geamurile laterale plate oferă automobilului o imagine asemănătoare cu cea a versiunilor coupé atunci când acesta este privit din lateral. Curba Hofmeister – curba ușoară spre înainte de la capătul geamurilor laterale spate – se extinde în montantul C, ceea ce face ca deschiderea ușilor să fie mai largă și să faciliteze accesul spre și dinspre locurile spate.

Pasajele largi ale roților consolidează impresia vastă de putere creată de spatele noului BMW Seria 1, în timp ce ansamblul de stopuri este și el bine definit. Fiecare unitate are un contur ridicat, iar luminile diferite din interior sunt structurate pe orizontală.

Ambianță premium și utilizare excelentă a spațiului interior.
În interior, combinația dintre particularitățile de design specifice BMW și detaliile inovatoare creează o ambianță nouă, fresh, cu un accent asupra spațiului și plăcerii condusului. Când este echipat cu sistemul de navigație opțional și cu sistemul radio BMW Professional, noul BMW Seria 1 este dotat și cu sistemul BMW iDrive. Acesta cuprinde un controler dispus pe consola centrală și un monitor cu design flatscreen.

Noul BMW Seria 1 oferă, de asemenea, mai mult spațiu de depozitare, datorită buzunarelor largi din uși, celor două suporturi pentru pahare aflate în consola centrală, un torpedo generos și un spațiu de depozitare aflat sub cotieră. Volumul de 360 de litri al portbagajului se poate extinde la un maximum de 1.200 litri prin rabatarea scaunelor spate în raport 60:40, oferindu-se astfel o suprafață plană care se extinde până la locurile din față. Sistemul opțional de încărcare are scaune spate rabatabile în raport 40:20:40.

Premieră pentru BMW Sport Line și BMW Urban Line
Noul BMW Seria 1 este primul automobil care oferă noile BMW Lines, deschizând un univers complet nou în ceea ce privește posibilitatea de personalizare. O gamă exclusivă de opțiuni de echipamente, variante coloristice și materiale pentru interior, dar și echipamente pentru exterior pun în valoare noul BMW Seria 1. Toate componentele BMW Lines se potrivesc până la cele mai mici detalii și creează un impact vizual impresionant. Alte particularități de personalizare includ varietatea de tapițerii pentru scaune, echipamente și materiale pentru inserțiile din interior, dar și jante din aliaj ușor.

Noul BMW Seria 1 este disponibil și cu numeroase opțiuni de design și materiale, alături de cele incluse în noile BMW Lines. În prezent sunt disponibile trei culori mate și opt metalizate pentru exterior.

Noua generație de motoare pe benzină: furnizare dinamică a puterii și eficiență remarcabilă cu BMW TwinPower Turbo
Motoarele de 1,6 litri pe benzină, care debutează în echiparea modelelor BMW 116i și BMW 118i, utilizează tehnologia BMW TwinPower Turbo. Aceasta înglobează un turbocompresor twin-scroll, High Precision Injection, VALVETRONIC și Double-VANOS. Sistemul de compresie utilizează principiul twin-scroll, care separă galeriile atât în evacuare, cât și în turbină, fiecare servind câte o pereche de cilindri. Puterea este sporită și prin controlul variabil al supapelor de admisie a aerului VALVETRONIC și de controlul variabil al axului cu came Double-VANOS pe partea sincronizării admisiei și a evacuării. De asemenea, noile motoare pe benzină sunt remarcabil de eficiente și mulțumită sistemului High Precision Injection.

Motorul cu patru cilindri de la noul BMW 118i, care are carterul integral din aluminiu, atinge o putere maximă de 125 kW/170 Cp la 4.800 rpm, în timp ce cuplul maxim de 250 Nm este disponibil pe un interval cuprins între 1500 și 1500 rpm. Propulsorul reacționează excepțional, oferind o accelerație de la 0 la 100 km/h în 7,4 secunde și o viteză maximă de 225 km/h. Eficiența îmbunătățită este reflectată de consumul mediu mixt de 5,8-5,9 litri per 100 kilometri și de emisiile CO2 de 134-137 grame per kilometru (date din ciclul de testare EU, variații datorită pneurilor diferite cu care au fost echipate automobilele).

Motorul cu patru cilindri al noului BMW 116i furnizează o dinamică îmbunătățită semnificativ comparativ cu modelul predecesor. Puterea maximă atinsă este de 100 kW/136 CP la 4.400 rpm, iar cuplul maxim – 220 Nm – se obține între 1.350 și 4.300 rpm. Mașina are nevoie de 8,5 secunde pentru a realiza sprintul de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă este de 210 km/h. Noul BMW 116i se remarcă cu un consum mediu mixt de 5,5-5,7 litri per 100 kilometri și cu un nivel al emisiilor CO2 de 129-132 grame per kilometru (date din ciclul de testare EU, variații datorită pneurilor diferite cu care au fost echipate automobilele).

Motor turbodiesel cu patru cilindri cu tehnologie BMW TwinPower Turbo și eficiență și mai ridicată
Motoarele diesel de 2,0 litri cu tehnologie TwinPower Turbo din echiparea noului BMW Seria 1 sunt acum și mai prompte în reacții, dar și mai economice, acestea datorită unor inovații care reduc frecările din interiorul motorului, turbocompresoare optimizate termodinamic cu geometrie variabilă a turbinei și cea mai nouă generație a injecției directe common-rail cu injectoare cu supape magnetice. Noul BMW 120d marchează o evoluție semnificativă: puterea maximă a fost mărită cu 5 kW față de modelul anterior – acum atinge 135 kW/184 CP la 4.000 rpm -, iar cuplul a crescut cu 30 Nm, la un maxim de 380 Nm pe un interval cuprins între 1.750 și 2.750 rpm. Sprintul până la 100 km/h se realizează în 7,2 secunde, iar viteza maximă este de 228 km/h. Consumul mediu mixt a fost redus și se situează între 4,5 și 4,6 litri per 100 kilometri, în timp ce nivelul emisiilor CO2 atinge 119-122 grame per kilometru (date din ciclul de testare EU, variații datorită pneurilor diferite cu care au fost echipate automobilele).

Motorul diesel cu patru cilindri de la noul BMW 118d are o putere maximă de 105 kW/143 CP la 4.000 rpm și un cuplu maxim de 320 Nm disponibil între 1.750 și 2.500 rpm. Accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,9 secunde, iar viteza maximă atinsă este de 212 km/h. Consumul mediu mixt este de 4,4-4,5 litri per 100 kilometri, cu un nivel al emisiilor CO2 de 115-118 grame per kilometru (date din ciclul de testare EU, variații datorită pneurilor diferite cu care au fost echipate automobilele).

Noua versiune entry-level BMW 116d atinge o putere maximă de 85 kW/116 CP la 4.000 rpm, în timp ce vârful curbei de cuplu – 260 Nm – este disponibil pe un interval al turațiilor cuprins între 1.750 și 2.500 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km/h necesită 10,3 secunde, pe când viteza maximă este de 200 km/h. Consumul mediu mixt est unul remarcabil – între 4,3 și 4,5 litri per 100 kilometri -, cu un nivel al emisiilor CO2 la fel de impresionant – 114-117 grame per kilometru (date din ciclul de testare EU, variații datorită pneurilor diferite cu care au fost echipate automobilele).

Lider în eficiență
La scurt timp de la lansare, gama va fi extinsă cu BMW 116d EfficientDynamics Edition. Și această versiune va fi propulsată de un motor diesel de 1,6 litri, care va dezvolta 85 kW/116 CP, doar că eficiența extraordinară va fi combinată cu performanțe aerodinamice îmbunătățite și rezistență redusă la ruliu, ceea ce va duce la un consum de doar 3,8 litri per 100 kilometri și un nivel al emisiilor CO2 de numai 99 grame per kilometru pe parcursul ciclului de testare EU (date provizorii).

Gama vastă de tehnologii de reducere a consumului și a emisiilor va face ca toate versiunile noului BMW Seria 1 să reflecte conceptul de eficiență mai bine ca niciun alt automobil premium. Tehnologiile BMW EfficientDynamics aflate în echiparea standard includ recuperarea energiei la frânare (Brake Energy Regeneration) și servodirecție asistată electromecanic (pentru un consum minim de energie), dar și – în funcție de model – indicator al punctului optim de schimbare a vitezelor, compresor al aerului condiționat cu autoîntrerupere și pneuri cu rezistență redusă la înaintare. Funcția Automatic Start-Stop se află în echiparea standard atât la modelele cu transmisie manuală, cât și la cele cu versiune automată. Prin utilizarea comutatorului “driving experience”, conducătorii pot activa modul ECO PRO care este conceput să ajute pentru un stil de condus extrem de economic.

Ca alternativă la transmisia standard, cutie de viteze manuală cu șase trepte, noul BMW Seria 1 este disponibil opțional cu transmisie automată cu opt trepte – premieră absolută pentru segmentul compact. Principalele beneficii sunt schimbarea vitezelor mai rapid și mai lin, dar și o eficiență superioară.

Comportament perfect și confort sporit: tehnologie a suspensiei de înaltă calitate, distribuție egală a maselor și control îmbunătățit al stabilității
Noul BMW Seria 1 se remarcă prin cea mai bună tehnologie a suspensiei din segment – puntea față cu brațe în cruce, cu dublă legătură, cu combinată MacPherson și bară stabilizatoare, puntea spate cu sistem multibraț. Ecartamentul este mai mare decât al predecesorului său – atât în față, cât și în spate -, iar distribuția aproape perfectă a maselor contribuie la transpunerea avantajelor dinamice oferite de tracțiunea spate într-o agilitate captivantă și într-o călătorie mai confortabilă comparativ cu modelul anterior.

Servodirecția electromecanică a noului BMW Seria 1 combină precizia specifică BMW cu un consum de energie scăzut. Funcția opțională Servotronic reglează puterea de asistare în funcție de viteză. Variable Sport Steering (direcția variabilă sport), de asemenea o echipare opțională, reduce numărul mișcărilor volanului necesare la abordarea unor viraje strânse. Alte dotări opționale sunt Adaptive Suspension (suspensia adaptivă), cu reglare electronică a amortizoarelor, și jante din aluminiu – de 16, 17, respectiv 18 țoli – ca alternativă la designul standard de 16 țoli.

Reacțiile instantanee ale noului BMW Seria 1 se datorează combinării sistemului de frânare – puternic și sigur – cu DSC (Dynamic Stability Control / controlul dinamic al stabilității), sistem aflat în lista echipamentelor standard. Acum ABS (sistem împotriva blocării frânelor), DTC (Dynamic Traction Control / controlul dinamic al tracțiunii), CBC (Cornering Brake Control / controlul frânării la virare) și DBC (Dynamic Braking Control / controlul dinamic al frânării) sunt completate de asistarea frânării, compensarea supraîncălzirii frânelor, funcția de uscare automată a frânelor, asistarea la urcare în rampă și, în modul DSC Off, un sistem electronic de blocare a diferențialului spate.

Caroserie rezistentă torsional, masă redusă, dotări vaste de siguranță
Caroseria ușoară a noului BMW Seria 1 face ca modelul să fie mai agil și să sporească siguranța pasagerilor, prin utilizarea oțelului pentru creșterea rezistenței torsionale și pentru consolidarea celulei de siguranță a pasagerilor, pe fondul minimizării masei. Progresele făcute în acest domeniu sunt reflectate de performanțele dinamice ale automobilului și de îmbunătățirea raportului masă-putere comparativ cu modelul anterior. (ex. Pentru 118i, raportul kg/kW a fost îmbunătățit cu aproape 30% de la 14,3 până la 10,4 pentru modelul cu cutie manuală).

Zonele de deformare și căile bine definite de preluare a sarcinilor absorb forța de impact și o abat de la celula pasagerilor. Pachetul standard de siguranță cuprinde airbaguri frontale, airbaguri laterale în spătarul scaunelor, airbaguri pentru cap în față și în spate, centuri de siguranță cu trei puncte de prindere la toate locurile, limitator de tensiune și pretensionare la centurile din față, precum și sistem ISOFIX de prindere a scaunului pentru copii la locurile din spate.

BMW ConnectedDrive: confort unic, opțiuni pentru siguranță, informații și entertainment
Echiparea high-tech a noului BMW Seria 1 este reflectată de gama impresionantă de sisteme de asistare a conducătorului și de servicii de mobilitate, unică la un automobil din segmentul compact. Opțiunile disponibile ca parte a programului BMW ConnectedDrive includ faruri adaptive (în combinație cu opțiune de faruri cu xenon), senzor de ploaie cu activare automată a fazei de întâlnire, asistare a fazei lungi, Park Distance Control (senzori de parcare), cameră pentru mers înapoi, Park Assistant (sistem pentru parcarea automată), tempomat cu funcție de frânare, Lane Departure Warning (avertizare la părăsirea benzii) cu Collision Warning (avertizare de coliziune), și informare privind limita de viteză, care acum – în premieră – înregistrează semnele care interzic depășirile.

Tehnologii inovatoare asigură integrarea perfectă a terminalelor Apple iPhone și a altor smartphone-uri. Opțiunea Apps permite utilizatorilor iPhone să asculte posturile web radio prin sistemul audio al automobilului și să utilizeze serviciile Facebook, Twitter și funcția Last Mile Navigation. Accesul la internet în mașină și noua funcție Real-Time Traffic Information (informații despre trafic în timp real, momentant disponibilă în doar 4 țări din Europa de Vest), care furnizează date cât se poate de recente cu privire la aglomerațiile din trafic și sugerează rute alternative, sunt alte două opțiuni care sunt unice în segmentul compact.

BMW Live debutează, de asemenea, în premieră pe noul BMW Seria 1. Este vorba de o serie de funcții noi care pun în valoare conexiunea la internet prin intermediul telefonului mobil.

Printre aplicațiile oferite se numără informații referitoare la vreme în funcție de locația automobilului, servicii de știri sau “picture at destination”, o funcție care utilizează servicii Google Street View și Panoramio pentru a oferi imagini reale cu diferite destinații selectate de utilizator.

Dotările standard de calitate includ comutatorul “driving experience”, aer condiționat și pornire fără cheie
Comutatorul “driving experience”, aflat standard pe consola centrală, adaptează setările automobilului în funcție de preferințele personale ale conducătorului. Toate modelele oferă ca alternativă trei moduri: COMFORT, SPORT și ECO PRO. La versiunile BMW Sport Line și la cele echipate cu transmisia automată sport cu opt trepte – dotare opțională -, Variable Sport Steering (direcția variabilă sport) sau Adaptive Suspension (suspensie reglabilă), este disponibil și un al patrulea mod, SPORT+.

De asemenea, echiparea standard a noului BMW Seria 1 include închidere centrală cu telecomandă, scaune față reglabile pe înălțime, oglinzi retrovizoare ajustabile electric, geamuri față și spate operate electric, radio/player CD BMW Business cu șase difuzoare și conexiune AUX IN, dar și aer condiționat. Motorul este pornit prin apăsarea butonului Start/Stop atunci când cheia cu unde radio se află în interiorul automobilului.

Ca și precedentul model cu cinci uși, noul BMW Seria 1 este produs la uzina BMW din Regensburg, acolo unde se asamblează și BMW Seria 3 Sedan, Coupé și Cabriolet, BMW M3 și BMW Z4. Uzina a produs mai bine de 4,5 milioane de mașini de-a lungul celor 25 de ani de la inaugurare.


 
 
Citește și:
› BMW i Hydrogen NEXT la Salonul Auto de la Frankfurt 2019 ...06/10/2019
› Noul BMW 330e Sedan este lansat pe piață ...18/08/2019
› BMW și Jaguar Land Rover vor colabora pentru dezvoltarea tehnolog ...09/06/2019
› A patra generație Honda CR-V ajunge pe piață în noiembrie 2012 ...26/07/2012
› BMW ConnectedDrive 2012, ce aduce nou ...12/07/2012
› Opel Adam, dezvăluit complet înaintea debutului de la Paris Motor ...11/07/2012
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.