Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul BMW M5 Competition are 625 CP!

Noul BMW M5 Competition are 625 CP!

Publicat în data de: 10 Mai 2018
Categorii: Bmw, Stiri.
 

Noul sedan de înaltă performanță BMW M5 Competition devine reperul absolut de performanță al mărcii - este cel mai rapid model în accelerațiile etalon de 0-100 km/h sau 0-200 km/h, beneficiind de cel mai puternic motor BMW.



O creștere de 19 kW/25 CP a puterii motorului față de versiunea standard a noului BMW M5 (la 460 kW/625 CP) coboară sprintul 0-200 km/h pentru prima dată sub 11 secunde.

Lansarea pe piață a noului BMW M5 Competition anunță crearea unei noi categorii de produs. În viitor, BMW M GmbH va oferi cele mai puternice variante ale automobilelor sale de înaltă performanță ca modele independente.

Motorul: mai multă putere și un brand distinctiv de performanță
Experiența condusului de performanță care definește caracterului noului BMW M5 Competition vine din emoția pe care o oferă propulsorul noului model și modul în care acesta livrează performanța. Motorul V8 de 4,4 litri, cu tehnologie M TwinPower Turbo, cu două turbine cu tehnologie twin scroll, produce acum o putere maximă de 460 kW/625 CP la 6.000 rpm. Cuplul maxim este de 750 Nm și poate fi experimentat pe un interval foarte larg al turațiilor - de la 1.800 la 5.800 rpm (adică un interval mai larg cu 200 rpm față de versiunea standard a noului BMW M5).

Livrarea unică a puterii automobilului își face prezența simțită în reducerea timpului de sprint: modelul Competition ajunge de la 0 la 100 km/h în 3,3 secunde. Mai mult, automobilul atinge 200 km/h în 10,8 secunde - cu 0,3 secunde mai repede decât versiunea standard a noului M5.

Specificația standard pentru noul BMW M5 Competition include sistem de evacuare M Sport specific modelului, cu ornamente ale țevii de eșapament în crom negru. Această versiune de evacuare, cu țeavă dublă și control al clapetei, generează o acustică proeminentă. Totodată, adăugarea unui filtru de particulare asigură o reducere suplimentară a emisiilor.

Suportul special conceput al motorului optimizează caracteristicile de reacție și virare
Noul BMW M5 Competition dispune de un suport al motorului specific modelului, care are un impact notabil asupra calităților sale de performanță. Suportul motorului are caracteristici modificate, iar conexiunea fermă a propulsorului cu structura automobilului are ca rezultat o reacție și mai directă a motorului și transmisie imediată a puterii către trenul de rulare. De asemenea, mașina virează mai direct și cu precizie mai mare datorită caracteristicilor mai rigide ale suportului.

Transmisie Steptronic cu opt trepte și M xDrive
Misiunea transferării puterii motorului noului BMW M5 Competition este îndeplinită de transmisia M Steptronic cu opt trepte. Trei moduri diferite, care oferă posibilitatea alegerii unii condus eficient, sportiv sau foarte dinamic, pot fi activate prin intermediul comutatorului Drivelogic de pe selectorul de viteze.

După ce a debutat la versiunea standard a noului BMW M5, sistemul de tracțiune integrală M xDrive transferă în siguranță la drum puterea sporită a BMW M5 Competition. Aceasta generează suficientă tracțiune pentru a atinge timpi de accelerație demni de un automobil supersport. Interacțiunea controlată centralizat între M xDrive și diferențialul M activ este în mare parte responsabilă de direcționarea puterii remarcabile a motorului către roțile mașinii, fără vreo pierdere de putere pe traseu. Reglajul orientat spre spate al sistemului M xDrive este un alt factor care contribuie la agilitatea extraordinară a sedanului de înaltă performanță. În plus, setarea doar cu tracțiune spate (2WD) permite conducătorilor experimentați și pasionați să se bucure de experiența oferită de generațiile anterioare ale BMW M5 - adică manevrabilitate în cea mai pură formă, fără ca sistemele de control să intervină.

Șasiu adaptat individual pentru nivelul suprem de precizie și performanță
La fel ca orice automobil BMW M, noul BMW M5 Competition este echipat cu o tehnologie a șasiului care se potrivește perfect cu caracteristicile de performanță ale motorului său. Modificările asociate asigură o manipulare precisă în orice moment, chiar și în situații de condus foarte dinamic. Pe lângă coborârea automobilului cu șapte milimetri, reglajul șasiului specific modelului include și modificări judicioase ale suspensiei roților, ale arcurilor și ale amortizoarelor.

Unghiul de înclinare mărit al punții față îmbunătățește capacitatea mașinii de a absorbi forțele laterale în virajele rapide. Montarea legăturilor de prindere cu articulații cu bile în locul suporturilor de cauciuc a dus la o orientare și mai precisă a roților de pe puntea spate. De asemenea, bara antiruliu spate are un raport de detentă mai mare. Puntea față a noului BMW M5 Competition este echipată cu un suport nou proiectat pentru bara antiruliu. Rigidizarea arcurilor față și spate cu 10% în comparație cu versiunea standard a noului BMW M5 a produs cursă mai fermă, care are un impact pozitiv și asupra răspunsului direcției. În plus, arcurile auxiliare mai scurte reduc fluctuația sarcinilor pe roți, așa cum face și reglajul unic al sistemului hidraulic de amortizare. În consecință, conexiunea directă cu șasiul poate fi resimțită și în modul Comfort. Selectarea modului Sport activează setările amortizoarelor perfecționate pentru testarea pe bucla Nordschleife de la Nürburgring, în timp ce Sport Plus se pretează pentru un condus foarte dinamic pe circuitele de Grand Prix.

Specificațiile standard ale noului BMW M5 Competition includ jantele M din aliaj ușor, cu design Y-spoke și finisare în două culori. Jantele forjate de 20 de țoli sunt echipate cu anvelope mixte, cu dimensiuni 275/35 R 20 în față și 285/35 R 20 în spate.

Caracteristici de design exclusive și foarte expresive
Sentimentul de exclusivitate al noului BMW M5 Competition este îmbunătățit suplimentar de o serie de caracteristici de design specifice modelului. Echiparea BMW Individual Shadow Line high-gloss este completată de utilizarea unui negru lucios - sportiv și discret - pentru conturul grilei radiatorului, plasa decorativă a branhiilor BMW M de pe aripile față, ornamentele pentru acoperirea barei spate și capacele oglinzii exterioare. O altă caracteristică specială o reprezintă mânerele ușilor, care sunt vopsite complet în culoarea caroseriei. Spoilerul spate și emblema "M5" de pe capota portbagajului - care poartă și inscripția "Competition" - sunt și ele de culoare negru lucios.

În interiorul automobilului, designul discret cu benzi în culorile BMW M GmbH pentru centurile de siguranță, dar și covorașele cu vipușcă specială și logo "M5" sunt dovezi ale caracterului exclusiv al noului BMW M5 Competition. O altă caracteristică de identificare este grafica "M Competition" care apare în panoul de instrumente pentru a întâmpina conducătorul atunci când automobilul este pornit.

 
 
Citește și:
› BMW iNEXT, modelul care deschide o gamă largă de tehnologii noi ...20/05/2018
› BMW revine la Le Mans cu premiera mondială a noului BMW Seria 8 C ...14/05/2018
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2017 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2018 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.