Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Mercedes-Benz SLS AMG "Gullwing" va fi lansat în 2010 la prețul de 149.000 Euro

Mercedes-Benz SLS AMG "Gullwing" va fi lansat în 2010 la prețul de 149.000 Euro

Publicat în data de: 16 Septembrie 2009
Categorii: Mercedes, Auto-show, Prezentare, Stiri, IAA-09.
 

Update! Mercedes-Benz a dezvăluit complet noul său model super-sportiv SLS AMG ce-și va celebra debutul mondial la Salonul de la Frankfurt. Având un motor de 571 CP, noul Mercedes SLS AMG va fi lansat în 2010 la un preț începând de la 149.000 Euro.



update cu poze live de la Frankfurt!

Noul "Gullwing", Mercedes SLS AMG, este noul supercar al producătorului german, după ce SLR McLaren a fost scos din producție anul acesta iar colaborarea dintre cei doi constructori s-a întrerupt. McLaren și-a făcut propria companie de automobile, lansând ieri și primul său model denumit McLaren MP42-12C, iar Mercedes-Benz a apelat la AMG, devizia sa de motorsport și a creat SLS AMG.

Având un motor AMG de 6,3 litri V8, ce dezvoltă 571 CP și 650 Nm, noul Mercedes-Benz SLS AMG accelerează de la 0-100 km/h în 3,8 secunde, iar viteza maximă este de 317 km/h (limitată electronic). Consumul de carburant mediu este de 13,2 litri/100 km.

Transmisia este asigurată de o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj, construită din fibră de carbon, ce livrează puterea motorului către roțile din spate - sistem similar celui folosit în cursele DTM C-Class.

Noul Mercedes-Benz SLS AMG, după ce va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Frankfurt (15-27 septembrie 2009), va fi lansat pe piață în primăvara anului 2010, la un preț de pornire de 149.000 Euro (valabil în Germania, fără TVA 19%). Constructorul german a anunțat de asemenea că noul SLS AMG va avea și o versiune electrică, cu performanțe similare acestuia cu motor pe benzină.

Design: purist, distinct și pasional
Stilizarea distinctă a noului Mercedes-Benz SLS AMG cucerește cu calitățile sale sportive pasionale și reinterpretează linii care îți taie respirația ale Mercedes-Benz 300 SL - una dintre reprezentantele de seamă ale mărcii Mercedes-Benz. Cu designul său purist, noul SLS AMG reflectă filosofia ingineriei contemporane a autoturismelor sport: capota, care măsoară puțin sub doi metri, habitaclul poziționat mult în spate și spatele scurt, cu profil aerodinamic expandabil sunt o reamintire la fel de puternică a dinamismului deosebit, ca și ampatamentul lung, ecartamentul generos și roțile mari. Consolele scurte se potrivesc cu proporțiile, așa cum o face și conceptul automobilului sport cu motorul său poziționat central cât mai jos și transmisia în configurație transaxială cu dublu ambreiaj. Un accent neîndoielnic de stil este adus prin intermediul ușilor gullwing care împrumută autoturismului SLS AMG șarmul său incomparabil - făcând o declarație unică în acest segment de autovehicule.

Ușile gullwing nu sunt singure în reaprinderea amintirilor despre Mercedes-Benz 300 SL; grila lată, distinctă, a radiatorului cu steaua mare Mercedes precum și lamelele stilizate în formă de aripă amintesc de începuturile legendei autoturismului sport. Capătul frontal tri-dimensional, sculptat, cu bara frontală joasă, adusă către spate și mult în laterale oferă 'Gullwing-ului' poziția sa impunătoare pe șosea. Șase orificii mari pentru intrarea aerului de răcire și farurile dispuse vertical, așezate spre exterior, cu ambianța lor interioară ispititoare furnizează o aură dominantă: farurile centrale bi-xenon pentru fază scurtǎ, cu secțiunea de aripă metalică, sunt încadrate în partea de sus de două lămpi indicatoare LED și, în partea de jos, de faruri cu LED pentru conducerea pe timpul zilei.

Influențe din construcția de aeronave
Referirile la construcția de aeronave apar prin intermediul stelei proeminente Mercedes, a cărei secțiune tubulară este o reminiscență a admisiei de aer la un motor turboreactor, atunci când este privit din lateral, precum și al capotei lungi: pe măsură ce ochiul se apropie, observatorul devine mai conștient de curburi. Designul celor patru aripi cu finisajul lor Silver Shadow, care ornează cele două grile de ieșire a aerului de la capătul capotei creează aceeași impresie vizuală. Aceste linii în stil de aeronavă accelerează vizual aerul care trece - și fac ca noul Mercedes-Benz SLS AMG să apară extrem de dinamic, chiar și în staționare.

Aripile de pe capotă sunt preluate pe flancurile autovehiculului: cunoscătorul mai descoperă aici o caracteristică de stilizare proprie 300 SL. Scrisul "6,3" plasat între aripi face o referire clară la motorul V8 aspirat natural, cu deplasament mare. Grila de ventilare laterală se alimentează printr-o linie caracteristică stilistic proeminentă, care, împreună cu flancurile convexe și tratamentul însuflețitor al suprafeței, combină estetica cu puterea. Compartimentul compact pentru pasageri se dovedește la fel de ispititor precum este de sigur. Cu linia sa mediană ridicată, ferestre laterale joase și parbriz în unghi ascuțit, apare ca un fel de vizor. Stâlpul-B înclinat spre față, cu trecerea sa stilizată spre parbrizul din spate reflectă dinamism pur.

Vedere laterală dominată de mușchi și umăr
Privit din lateral, ochiul este atras de umărul proeminent al noului Mercedes-Benz SLS AMG, care se întinde ca un mușchi, din față spre spate. Roțile distinctive din aliaj ușor, de 19-inch (față) și 20-inch (spate) umplu arcele roților, care ies în relief, față de peretele lateral. Cele trei variante diferite ale roților furnizează, toate, o privire scurtă asupra frânelor compozite mari, de o înalta performanță. Privit de sus, o linie proeminentă, neîntreruptă, merge de la mușchi spre spate. Această caracteristică de stilizare este preluată și pe capotă, unde ochiul urmărește un contur distinctiv care merge peste acoperiș, între ușile gullwing, chiar prin cel de-al treilea stop de frână.

Vedere din spate ce accentuează lățimea
Privit din spate, Mercedes-Benz SLS AMG reflectă de asemenea, dinamism și putere: capota portbagajului cu pantă lină, accentuează impresia de lățime, impresie întărită de umărul proeminent al vehiculului și de luminile de poziție netede: echipat cu tehnologie LED, unitățile de iluminat structurate orizontal oferă o privire sclipitoare. Elementele LED de iluminat, în formă de aripă, asigură un design de noapte distinctiv, captivant. Farurile de ceață/luminile de marșarier cu LED de tip formula-1 sunt așezate jos, în centru. Similar, inspirate de cursele auto, sunt inserția neagră a difuzorului și cele două țevi de eșapament cromate ale sistemului sport de evacuare. Bara spate furnizează o privire neîngrădită asupra roților late din spate, oferind 'Gullwing-ului' poziția sa sigură pe șosea. Spoilerul integrat în capota spate este automat desfășurat de la o viteză de 120 km/h, pentru a asigura stabilitate optimă la viteze mari.

Noi culori: "AMG ALU-BEAM argintiu" și două finisaje mate
Paletele de culori pentru SLS includ nouă vopseluri exclusive. Accentul vine în forma vopselei unice "AMGALU-BEAM argintiu": procesul nou, unic, face vopseaua să lucească precum metalul lichid. Vopseaua acoperă panourile caroseriei ca o piele metalică, accentuează sclipirea liniilor de design ale 'Gullwing-ului' Mercedes-Benz SLS AMG, mai puternic decât orice vopsire anterioară și le face chiar mai vii, prin intermediul reflecțiilor de luminii. Acest efect este posibil datorită pigmenților mici care măsoară între 30 și 50 nanometri.

Cele două finisări mate "designo magno allanite gri" și "AMG magno sylvanite gri" atrag privirea la fel de mult: cu suprafața lor mătăsoasă mată, întăresc aspectul sportiv al autoturismului cu două locuri, prin conturarea specifică a liniilor de pliere.
Interior cu aluzii la construcția de aeronave și la caracterul practic al sporturilor cu motor

Trebuie doar să deschizi ușile gullwing ale Mercedes-Benz SLS AMG și să te așezi în tihnă pe locurile sport pentru a cunoaște un nivel total nou al interiorului. Proiectanții Mercedes-Benz s-au inspirat din construcția de aeronave atunci când au stilizat interiorul - care aduce imediat în minte carlinga unei aeronave. Atributul caracteristic de stilizare este bordul, a cărei formă puternică și dramatică de aripi dă impresia de lățime. O notă deosebită o dau gurile de ventilație galvanizate integrate în bord, cu duzele lor reglabile, în formă de cruce și finisajul Silver Shadow - forma lor amintește de motoarele unui avion turboreactor. Tabloul de bord cu indicatoare LED pentru schimbarea treptelor și cu două instrumente iluminate alb adaugă o nuanță de sportivitate cu finisajul metalic Silver Shadow. Cadranele argintii au ace roșii și un vitezometru de până la 360 km/h. Ca o caracteristică centrală a cabinei, sistemul multimedia COMAND APS cu ecranul de 7-inch este integrat între cele două guri centrale de aerisire.

Consola centrală alungită, din metal mat, continuă tema carlingii de aeronavă. Este gazda unității de comandă AMG, care este înclinată spre conducătorul auto al modelului Mercedes-Benz SLS AMG și care îi permite acestuia să aleagă proprile setări ale vehiculului. Schimbătorul de viteze E-SELECT, a cărui stilizare amintește de maneta de control a unui avion, controlează transmisia sport cu 7 trepte de viteză AMG SPEED SHIFT DCT. Toate comenzile sunt confecționate din metal solid, cu o suprafață Silver Shadow lucioasă.

Panourile interioare concave ale ușilor gullwing, linia mediană ridicată și pragurile laterale puternice completează impresia de carlingă, în timp ce transmit un sentiment de ergonomie sport pentru autoturisme. Materialele fine, precum pielea nappa, metalul solid și (opțional) ornamentele originale cu fibră de carbon subliniază natura pronunțată de "construit la comandă" a interiorului SLS, și acordă atenție sporită detaliilor. Sunt disponibile cinci culori diferite de piele designo pentru a satisface preferințele individuale: negru, roșu clasic, nisip, porțelan și bej.

Uși gullwing cu deschidere largă pentru facilitarea accesului
În ciuda poziției joase de ședere, de numai 369 milimetri din moda tipică a automobilelor sport, ușile gullwing cu deschidere largă înlesnesc accesul și ieșirea din autovehicul. În etapa de proiectare a noului Mercedes-Benz SLS AMG, mare atenție s-a acordat unghiului de deschidere cel mai larg posibil - 70 grade. La fel de important, distanța dintre ușile deschise și suprafața șoselei măsoară un generos 1,50 metri, în timp ce distanța dintre ușile deschise și marginea superioară a pragului lateral măsoară nu mai puțin de 1,08 metri. Înălțimea intrării, adică distanța dintre suprafața șoselei și marginea superioară a pragului este o distanță foarte mică, de 45 centimetri. Ca un alt criteriu important pentru accesul și ieșirea demnă, două amortizoare cu gaz sub presiune , poziționate alături de balamalele ușilor, necesită numai o presiune mică la închiderea și deschiderea ușilor - chiar și la temperaturi ambientale foarte scăzute.

Ușile gullwing necesită un spațiu mai mic de deschidere decât ușile automobilelor coupé convenționale, și pot fi deschise complet într-un garaj normal. Ușa se deschide din interior cu un mâner cu finisaj în Silver Shadow. Secțiunea de prindere a suportului de braț modelată în panoul interior al ușii asigură închiderea fără probleme a ușilor. Butoanele de operare pentru geamurile electrice, sistemul de închidere centralizată și de reglare a oglinzilor exterioare sunt, de asemenea, situate în panourile interioare ale ușilor pentru un acces mai ușor. Sentimentul de spațiu confortabil se datorează în mare măsură spațiului generos la nivelul umerilor, de 1483 milimetri, și spațiului la nivelul coatelor, de nu mai puțin de 1606 milimetri. În conjuncție cu spațiul maxim la nivelul capului de 990 milimetri și spațiul efectiv pentru picioarele conducătorului auto, de 1058 milimetri, rezultatul este o poziție așezată joasă, dar extrem de relaxată. În același timp, unghiul voit ascuțit al parbrizului asigură o bună vizibilitate în toate direcțiile pentru pasageri.

Scaune sport cu spătare din magneziu
Spătarul scaunului sport este confecționat din magneziu, un material de tehnologie înaltă, care combină greutatea mică cu durabilitatea mare. Acest fapt conduce la avantaje semnificative în ceea ce privește distribuția greutății și un centru de greutate jos. Caracteristică a scaunului sport este așa-numita pernă de scaun cu două zone. Pernele laterale proeminente, cu umplutură de spumă tare, furnizează sprijin lateral optim, în timp ce zonele interioare ale pernei scaunului și spătarului sunt mai moi, pentru un nivel mai ridicat de confort în călătoriile lungi. În conjuncție cu pachetul Memorie (opțional), poziția față-și-spate, înălțimea scaunului, unghiul spătarului, unghiul pernei scaunului și consola volanului sunt reglabile electric; de asemenea, pot fi memorate trei setări individuale.

Suporturi pentru zona lombară, cu patru direcții, protejează eficient zona inferioară a coloanei vertebrale, în timp ce pernele laterale reglabile din spătar îmbunătățesc în mod eficient sprijinul lateral în curbele rapide. Încălzirea scaunului, în trei trepte, și recunoașterea ocupării scaunului/scaunului de copil în scaunul pasagerului sunt, de asemenea, echipament standard.

Scaunele sport cu tetiere integrate și modelul sport transversal sunt tapițate în piele designo - iar scaunele în două nuanțe sunt, de asemenea, disponibile în roșu clasic, nisip și porțelan. Dacă bejul este ales ca și culoare de interior, scaunele sport sunt tapițate în piele naturală, cu piele de calitate ridicată pe panourile centrale ale scaunelor. În funcție de combinația de culori, modelele fluorescente sau negre conferă un aspect sport.

Volanul Performance din piele, în design cu trei spițe, are o coroană de 365 milimetri, cu secțiunea inferioară aplatizată, padele pentru schimbarea treptelor și inserție metalică, care subliniază aspectul autentic de construit la comandă și care asigură cel mai bun control posibil al vehiculului.

Gazdă a spațiului de bagaje
Interiorul modelului Mercedes-Benz SLS AMG impresionează, de asemenea, cu spațiul practic pentru bagaje, un element tipic pentru un Mercedes. Torpedoul de 3,7 - litri cu o secțiune pentru ochelari, este integrat în bord, pe partea pasagerului. În dreapta schimbătorului de viteze E-SELECT există un mic spațiu de depozitare cu o priză de 12 V, sau o scrumieră cu brichetă. Suportul de braț din spatele consolei centrale nu servește numai pentru operarea Controlerului COMAND: la atingerea unui buton, suportul de braț poate fi deplasat în două etape pentru a evidenția compartimentul de depozitare de dedesubt. Acesta are două dispozitive pentru susținerea băuturilor și suportul telefonului (opțional), și un dispozitiv pentru cheia de contact în secțiunea din spate. Alte articole pot fi depozitate pe peretele din spate, dintre scaune, și în plasa din zona picioarelor pasagerului. Două cârlige fixe pentru haine sunt atașate de spătarele scaunelor, în timp ce cele din tapițeria plafonului coboară și sunt izolate cu silicon.

Butonul pentru deblocarea capotei portbagajului este situat sub întrerupătorul pentru lumini. Alternativ, portbagajul poate fi deschis folosind cheia de contact. Compartimentul pentru bagaje poate cuprinde până la 176 litri. Un set de genți de voiaj făcut pe măsură este disponibil ca opțiune, ceea ce permite ca spațiul portbagajului să fie folosit pe deplin avantajos.

Privire de ansamblu asupra cuprinzătoarei echipări standard pentru SLS (selecție):
• COMAND APS
• Covorașe podea cu logo-ul AMG
• Accesorii de interior în piele designo
• Sistem de avertizare anti-furt
• Frână parcare electrică
• Asistență faruri
• Funcție start KEYLESS-GO (pornire fără cheie)
• PARKTRONIC
• Senzor de ploaie
• Cameră pentru mersul cu spatele
• Scaune sport încălzite
• Pedale sport din oțel inox periat cu butoane din cauciuc
• Pilot automat cu SPEEDTRONIC
• THERMOTRONIC

Accesoriile opționale includ următoarele:
• Magazie de DVD-uri cu 6 discuri
• Sistem sunet surround Bang & Olufsen BeoSound AMG
• Sistem de alarmă anti-furt cu protecție la tractare și monitorizare internă
• Accesorii interior în piele cu o singură nuanță designo Exclusive
• Accesorii interior în piele cu două nuanțe designo Exclusive
• Accesorii interior în piele bej naturală/piele țesută designo Exclusive
• Vopsea "AMGALU-BEAMargintiu"
• Vopsea "AMGmagno sylvanite gri"
• Vopsea "designo magno allanite gri"
• Interfață media
• Pachet memorie cu reglare electricǎa scaunului și a volanului
• Volan sport Performance în Alcantara®/piele

AMG Performance Studio satisface chiar si cerințele celui mai pretențios client:
• Oglinzi exterioare din fibră de carbon
• Capotă motor din fibră de carbon
• Ornamente din fibră de carbon (compartiment depozitare față și compartiment depozitare spate, incl. capac, zona din jurul unității de comandă AMG, zona din jurul consolei centrale, benzi ornamentale pentru consola centrală și suporturi de braț ale ușilor
• Pachet interior carbon (ornamente din fibră de carbon, ornamente pe spătarul scaunului și în lateral, praguri uși)
• Suspensie performantă cu setare mai rigidă, pentru dinamică laterală optimizată
• Jante forjate cu 10 spițe
• Scaune sport

Cadru spațial din aluminiu pentru caroserie cu greutate redusă și putere remarcabilă
SLS sparge tiparele atunci când vine vorba de conceptul caroseriei: pentru prima dată, Mercedes-Benz și AMG prezintă un automobil cu șasiu și caroserie din aluminiu.
În comparație cu design-ul tradițional din oțel, acest concept duce la o micșorare semnificativă a greutății, lucru ilustrat foarte clar de greutatea proprie conform DIN(„Institutul German de Standardizare”) de 1620 de kilograme.

Caroseria nou concepută include un schelet din aluminiu. Acest proiect unic combină caroseria cu greutate redusa cu o rezistență remarcabilă - astfel oferind o dinamică superioară. Profilurile ușoare din aluminiu leagă punctele solicitate de o structură rigidă. Secțiunile mari, mai joase decât în mod normal, ale acestor profilurile din aluminiu asigură o rezistență mărită la solicitări, oferind astfel transmiterea directă a forțelor de antrenare, frânare și suspensie. Structura împiedică apariția unei flexibilități nedorite; vehiculul răspunde rigid, direct, aproape fără torsionări.
45 de procente din scheletul inteligent din aluminiu, cu greutate optimizată, sunt realizate din profilurile de aluminiu, 31 de procente din tablă de aluminiu, 20 de procente din aluminiu turnat sub presiune și 4 procente din oțel. Pentru a obține o siguranță maximă a ocupanților se folosește oțel extrem de rezistent, format la cald, pentru stâlpii A. Caroseria cântărește 241 de kilograme – un reper absolut pentru segmentul de mașini sport de calitate superioară, raportat la puterea maximă de 420 kW/571 CP.

Centru de greutate coborât și lonjeroane transversale de rigidizare pentru o dinamică excelentă
Întregul concept al vehiculului a fost proiectat pentru a obține un centru de greutate cât se poate de coborât. Acest lucru se aplică atât la prinderea transmisiei și punților, cât și la aranjarea structurii semnificative, din punct de vedere al rigidității, a caroseriei, care a fost realizată cât de jos s-a putut. Ca exemple, includem conexiunile rigide la încovoiere și cuplu dintre partea din față și cea din spate și celula de siguranță a pasagerilor, care au fost realizate în totalitate folosind ranforsări, care sunt cât se poate de joase. Acest lucru duce nu numai la un centru de greutate coborât, ci și la o ranforsare armonioasă, deci eficientă, a structurii vehiculului.

O altă caracteristică remarcabilă a designului ușor al construcției o reprezintă lonjeroanele transversale de rigidizare de la punțile față și spate, care sunt integrate în structura caroseriei. Aceste segmente leagă componentele laterale, acolo unde cele mai mari forțe acționează asupra caroseriei la virarea dinamică. Avantajele acestei soluții sofisticate includ o rigiditate transversală fără rival și absența unor elemente suplimentare grele de rigidizare sau suport.

Siguranța pasivă de cea mai mare valoare
Bineînțeles, structura de aluminiu întrunește toate cerințele în termeni de siguranță pasivă și calitate a mărcii Mercedes-Benz, care conferă unei mașini sport garanția Mercedes. Cea mai bună siguranță pasivă posibilă a ocupanților este asigurată de centurile standard cu prindere în trei puncte, întinzătoarele de centuri, limitatoarele de forță din centuri și opt airbag-uri: două airbag-uri adaptabile și un airbag pentru genunchi, disponibile pentru șofer și pasagerul din dreapta. De asemenea, sunt disponibile și două airbag-uri laterale integrate în scaune și două airbag-uri cortină separate, care se deschid de la linia mediană a ușii.

Motorul V8 AMG de 6,3 litri, care dezvoltă o putere de 420 kW/571 CP
Un motor puternic cu opt cilindri, produs de Mercedes-AMG reprezintă inima noului SLS. Motorul de 6,3 litri V8 dezvoltă o putere de 420 kW/571 CP la 6800 rpm, transformând SLS AMG într-una din cele mai puternice mașini sport din segmentul ei. Raportul putere-greutate de 2,84 kg/CP se datorează greutății mici a vehiculului. Motorul aspirat livrează un cuplu maxim de 650 Nm la 4750 rpm. „Gullwing” ajunge de la 0 la 100 km/h în 3,8 secunde, atingând o viteză maximă limitată electronic la 317 km/h (toate cifrele sunt aproximative). Având denumirea de M 159, motorul V8 cu turație mare, având capacitatea cilindrică de 6208 centimetri cubi, a fost reproiectat în detaliu raportat la motorul M 156 din segmentul de primă generație și poate concura cu toate mărcile de motoare puternice de curse.

Măsurile principale de creștere a puterii includ sistemul de admisie absolut nou, regândirea trenului de supape și a arborilor cu came, utilizarea evacuărilor tubulare din oțel optimizate pentru curgere și optimizarea sistemului de evacuare. Acestea duc la o încărcare mai bună a cilindrilor, ceea ce se traduce printr-o creștere a puterii de aproape nouă procente. Motorul cu opt cilindri răspunde rapid la apăsarea accelerației, demonstrând o flexibilitate mai pronunțată la turare pe toată gama de turații. Trecerea la o lubrifiere cu o baie de ulei uscată se traduce printr-o poziție mai joasă a motorului pe vehicul. Și coborârea centrul de greutate al vehiculului facilitează o accelerație laterală mai mare și o dinamică antrenantă.

Sinteza perfectă dintre caroseria cu greutate redusă și rezistență
Folosirea componentelor extrem de rezistente compensează sarcinile mari ale motorului datorate puterii mai mari. Pistoanele forjate, un lagărele paliere ranforsate, structură optimizată a carterului motorului, împreună cu o lubrifiere îmbunătățită, datorată unei pompe de ulei extrem de performante, făcută la comandă, asigură o rezistență optimă în timp. În ciuda acestor sarcini mari, greutatea motorului pentru M 159 a fost redusă și mai mult. Pistoanele forjate ca mase oscilante joacă un rol extrem de important în această privință, rezultând o greutate proprie de 205 kilograme, având un raport putere-greutate de 0,36 kg/CP - o cifră de ne-egalat în comparație cu cel atins de concurență.

Tehnologia sofisticată a convertorului catalitic asigură atingerea standardelor actuale și viitoare de emisii, cum ar fi EU 5, LEV 2 și ULEV.

O soluție pentru satisfacerea cerințelor exigente în ceea ce privește consumul de carburant
În ciuda caracterului său ferm de mașină sport, sunt întrunite cerințele exigente cu privire la consumul de carburant. Mercedes-Benz SLS AMG consumă 13,2 litri la 100 de kilometri (consum mixt, cifră aproximativă), plasându-se deasupra concurenței. Măsurile de sporire a eficienței includ procedeul exclusiv AMG de optimizare a frecării prin pulverizarea unui strat pe pereții cilindrului, precum și alimentarea cu ulei funcție de necesități și un sistem inteligent de management al generatorului: în timpul fazelor de frână de motor și frânare, energia cinetică este folosită pentru a încărca bateria, și nu se pierde sub formă de căldură. Această regenerare ajută șoferul nu numai în timpul frânării, ci și la transformarea energiei de frânare în energie electrică. În schimb, generatorul trece în regimul de funcționare în gol în timpul accelerării, reducând astfel încărcarea motorului.

Transmisie cu dublu ambreiaj și configurare trans-axială
Motorul V8 de 6.3 litri AMG transmite puterea prin intermediul unui arbore ultra-ușor din fibră de carbon către puntea din spate - în mod similar cu sistemul utilizat la mașina de curse Clasa C din DTM. Transmisia cu ambreiaj dublu este montată în spate (principiul trans-axial) și este conectată la carcasa motorului prin tubul cardanic. Un arbore din fibră de carbon se rotește, la viteza motorului, în tubul cardanic. Avantajele acestei soluții sofisticate sunt asociate cu conexiunea rigidă între motor și transmisie și, în plus, suportul optim pentru forțele și torsiunea generate.

Noua transmisie sport AMG SPEEDSHIFT DCT 7 efectuează transferul de putere. Transmisia cu ambreiaj dublu permite schimbări rapide de viteză fără a pierde forța de tracțiune - în mai puțin de 100 milisecunde. Șoferul poate alege dintre cele patru moduri diferite de conducere: "C" (Eficiența Controlată), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) sau "M" (Manual) împreună cu funcția RACESTART. În modurile Sport, Sport plus și Manual funcția automată de debreiere este activă, toate modurile pot fi selectate în mod convenabil printr-un buton rotativ din unitatea de comandă AMG. Tracțiunea optimă se datorează diferențialului blocabil care este integrat în carcasa compactă a transmisiei.

Amplasarea sofisticată a suspensiei cu punți cu brațe duble
Soluția aleasă cu un motor amplasat central spre față plus o configurare trans-axială asigură o distribuție a greutății față/spate ideală de 47 la 53 la sută. Montarea motorului în spatele punții față a creat condițiile ideale pentru o dinamică de condus excelentă cu direcție precisă, agilitate de înaltă clasă, inerție redusă la schimbări direcționale spontane și tracțiune remarcabilă. Angajamentul Mercedes-Benz și AMG de a construi o mașină sport foarte tentantă care să combine performanțele excelente de pe o pistă de curse cu un confort tipic Mercedes pe distanțe lungi a dus la o amplasare ingenioasă a suspensiei. Toate cele patru roți sunt localizate pe brațe duble cu o fuzetă, o tehnologie care și-a dovedit utilitatea în cursele auto, chiar și la Formula 1. Cu o punte cu brațe duble, localizarea roții și funcția suspensie rămân separate, ansamblul amortizor-arc sprijinindu-se pe brațele inferioare. Conceptul cu brațe duble cu unghiul de cădere și rigiditate mari stabilizează pozitiv roata cu mișcări elastice minime, oferind șoferului o senzație optimă de contact cu drumul când conduce la limită.

Brațele duble, articulațiile direcției și fuzetele din față și spate sunt făcute în întregime din aluminiu forjat - reducând substanțial masele nesuspendate, această configurație îmbunătățind notabil, de asemenea, răspunsul suspensiei. Ampatamentul lung de 2680 milimetri nu rezultă doar într-o stabilitate remarcabilă în linie dreaptă dar, de asemenea, duce la schimbări mici ale încărcării pe roată, reducând semnificativ tendința vehiculului de a plonja. Lățimea ecartamentului - față 1682, spate 1653 milimetri - asigură schimbări mici ale încărcării roților din interior spre exterior la viraje, permițând cauciucurilor să aibă o aderență mai bună. Unghiul de fugă mai mare de 11,5 grade crește semnificativ unghiul de cădere negativ în viraje și de asemenea îmbunătățește aderența cauciucurilor - aceasta asigură o stabilitate remarcabilă la frânări bruște în timpul virajelor.

Direcție directă, diferențial blocabil și 3 nivele de ESP
Caseta de direcție cu pinion și cremalieră oferă o senzație de direcție directă cu un raport de transmitere constant de 13.6:1, în armonie cu așteptările de la o mașină super sport. Servodirecția oferă asistență în funcție de viteză și îmbunătățește senzația dată șoferului în timp ce viteza crește, un factor indispensabil pentru condusul în linie dreaptă cu viteze mari. Montarea casetei de direcție în fața motorului pe un sub-cadru integral face ca motorul să poată fi așezat foarte jos. 'Gullwing-ul' vine cu 3 nivele de ESP® ca echipare standard, oferind șoferului acces la trei moduri: "ESPPORNIT", "ESPSPORT" și "ESPOPRIT" doar prin apăsarea unui buton. Rezultatul este o plăcere mai mare de a conduce fără a compromite deloc siguranța activă. În modul "ESPOPRIT" de asemenea, apăsarea frânei de serviciu readuce la normal toate funcțiile ESP®.

Logica de tracțiune a sistemului de control al derapajelor în accelerare (ASR) este activă în toate cele trei moduri ESP®. Dacă una din roți începe să se derapeze, presiunea de frânare specifică este aplicată pentru a îmbunătății notabil tracțiunea - în mod special în legătură cu diferențialul multi-disc mecanic cu alunecare limitată ce este dotare standard. Aceasta înseamnă că puterea motorului este transferată către drum într-un mod și mai eficient când se conduce, mai ales într-un stil dinamic.

Frâne ceramice compozite, roți cu balonaj mic inventiv
Sistemul de frânare de înaltă performanță de la AMG cu discuri de frână compozite pe față asigură distanțe de frânare extrem de mici chiar în condiții de încărcare mare. Nou dezvoltate, frânele compozite ceramice opționale cu discuri de frână mai mari garantează o și mai bună performanță la frânare. Discurile de frână ceramice vor fi de încredere chiar și atunci când lucrează la temperaturi mai înalte datorită durității mai mari, toate combinate cu o reducere impresionantă a greutății de aproximativ 40%. Reducerea maselor nesuspendate a optimizat ulterior modul în care 'Gullwing' se manevrează - care aduce beneficii mai ales când se iau curbe strânse pe autostradă.
Construcția ușoară a fost de asemenea o soluție când a venit vorba de roți: roți din aliaj ușor AMG optimizate din punct de vedere al greutății - 9.5 x 19 inch (față) și 11.0 x 20 inch (spate) - bazate pe un nou principiu de producție a redus masele nesuspendate în timp ce a crescut dinamica modulului de conducere și confortul suspensiilor. Pe lângă echiparea AMG standard - jante de aliaj ușor în 7 spițe, sunt disponibile opțional jante cu 5 spițe duble și jante forjate cu 10 spițe. Pneuri de 265/35 R 19 (față) și 295/30 R 20 (spate) create exclusiv pentru ca Mercedes-Benz SLS AMG să asigure o performanță optimă. Un sistem de monitorizare a presiunii din pneuri este montat standard pentru a monitoriza permanent presiunea din cauciucuri la toate cele patru roți iar acest lucru este arătat pe display.

 
 
Citește și:
› Chinezii au devenit cel mai mare acționar Daimler ...25/02/2018
› BMW, Daimler, Ford, Audi și Porsche vor încărcare ultrarapidă de- ...02/12/2016
› AUDI, BMW și Daimler se unesc pentru a dezvolta soluții de comuni ...27/09/2016
› Audi la Salonul Auto IAA 2019 de la Frankfurt ...06/10/2019
› Hyundai la Salonul International Auto de la Frankfurt 2019 ...25/08/2019
› Hyundai dezvaluie prima schita a noului i10 ...11/08/2019
› A patra generație Honda CR-V ajunge pe piață în noiembrie 2012 ...26/07/2012
› BMW ConnectedDrive 2012, ce aduce nou ...12/07/2012
› Opel Adam, dezvăluit complet înaintea debutului de la Paris Motor ...11/07/2012
› "Drive the Change" - noul slogan Renault ...21/09/2009
› Lexus LS, IS și GS pentru 2010 - în premieră la Frankfurt IAA 200 ...18/09/2009
› Volkswagen Golf 6 R - cel mai puternic Golf din toate timpurile - ...16/09/2009
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.