Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Mercedes-Benz a dezvălui noul C-Class pentru 2014

Mercedes-Benz a dezvălui noul C-Class pentru 2014

Publicat în data de: 16 Decembrie 2013
Categorii: Mercedes, Auto-show, Facelift, Stiri.
 

Noua generație C-Class deschide un nou capitol în povestea de succes a Mercedes-Benz și vine pe piață în 2014 pentru a stabili noi standarde în clasa premium. Prețul modelului de bază C 180 costă de la 27.500 Euro și poate fi comandat de astăzi.



Grație designului inteligent, noul Mercedes-Benz Clasa C este mai ușor cu până la 100 kg față de modelul anterior, are o aerodinamică excelentă și noi motoare economice.

De asemenea, noul C-Class este echipat cu o gamă largă de sisteme de asistență și siguranță în dotarea standard, în timp ce o nouă suspensie pe aer este opțională, oferind un confort exemplar și agilitate în manevrare.

În ceea ce privește aspectul, noul C-Class adoptă o abordare progresivă cu designul său clar dar emoțional și interiorul de înaltă clasă. Multe alte inovații și tușe interioare subliniază confortul sedan-ului și sportivitatea rafinată. Per total, calitatea percepută la noul C-Class se simte ca „un upgrade la o clasă superioară a călătoriei”.

C-Class este cel mai bine vândut model al Mercedes-Benz. Vânzările modelului precedent, lansat în 2007, au totalizat 2,4 milioane de unități.

„Mercedes la superlativ - acesta este noul C-Class, ce stabilește noi standarde pentru segmentul mediu pe multe fronturi”, a declarat Thomas Weber, director la Mercedes-Benz Cars Development.

C-Class a crescut în dimensiuni pentru a se acomoda creșterii medii a înălțimii oamenilor. Cu o majorare de 80 mm a ampatamentului (2840 mm) comparativ cu modelul anterior, vehiculul este cu 95 mm mai lung (4686 mm) și cu 40 mm mai lat (1810 mm). De spațiu adițional rezultat beneficiază pasagerii din față dar și cei din spate, ce poate călători acum într-un confort mai mare. Noul C-Class
își depășește predecesorii și la capacitatea portbagajului, având 480 litri.

La lansare, noul Mercedes-Benz Clasa C pentru 2014 va fi disponibil cu trei motoare: un diesel - C 220 BlueTEC (2,2 litri cu 170 CP și 400 Nm, consum mediu 4 litri/100 km) și două propulsoare pe benzină: C 180 (1.6 litri cu 156 CP și 250 Nm, consum 5.0 l/100 km) și C 200 (2.0 litri cu 184 CP, consum 5,3 l/100 km).

După lansare, Mercedes-Benz promite să extindă substanțial gama de motorizări. Va fi disponibil un motor diesel de 1.6 litri (de proveniență Renault), care în funcție de configurație va genera 115 sau 136 CP. De asemenea, noul C-Class va avea și un motor diesel de 2.2 litri cu patru cilindri și multiple puteri. C 220 BlueTEC va fi disponibil opțional cu 170 CP ca ediție BlueEFFICIENCY.

Gama de motoare pe benzină ca cuprinde cinci unități cu patru cilindri și puteri între 156 și 238 CP. Un motor cu șase cilindri de 333 CP este de asemenea în plan a fi introdus pe noua gamă Clasa C.

Noul Mercedes-Benz C-Class a fost proiectat și pentru a suporta un sistem de propulsie hibrid, la fel ca S și E-Class. C 300 BlueTEC HYBRID va avea un motor diesel cu patru cilindri și un motor electric, sistemul generând 204 + 27 CP dar va consuma doar 3,9 litri/100 km. O versiune mai avansată a sistemului hibrid va urma să beneficieze și de tehnologie plug-in.

Programat să debuteze în premieră la Salonul Auto de la Detroit (13-26 ianuarie 2014), noul C-Class Sedan este disponibil pentru comenzi de astăzi. Noua Clasă C de la Mercedes-Benz poate fi comandată de astăzi în toate centrele autorizate Mercedes-Benz România. Momentan pot fi comandate următoarele modele: C 220 BlueTEC, preț de pornire 31.500 euro, C 180 de la 27.500 euro și C 200 de la 29.900 euro. Prețurile nu includ TVA.


[+] Noul Mercedes-Benz C-Class pentru 2014 - Dosar de presa (click pentru afisare)

Claritate senzuală și forme puriste

Din punct de vedere vizual, noua Clasă C reprezintă o evoluție îndrăzneață față de predecesorul său. Designul său dinamic este frapant și denotă o senzualitate rafinată ce stârnește emoții puternice. Estetica modernă a fost sursă de inspirație pentru liniile și suprafețele senzuale ale noii limuzine, ale cărei armonie și dinamism în design creează un efect de atracție imediat. Designerii au creat forme minimaliste, puriste pentru noua Clasă C care își demonstrează astfel tehnologia inteligentă și ingineria avansată. Suprafețele de caroserie clar definite afișează în mod deliberat un grad de tensiune vizuală ce oferă mașinii un caracter modern și plin de emoție. Liniile trasate precis și suprafețele sculpturare creează efecte progresive de lumini și umbre.

După cum declară Gorden Wagener, Vice Președinte al Departamentului de Design Daimler AG: "Noua Clasă C reprezintă pasiunea pentru automobile exprimată printr-un limbaj de design contemporan". Detaliile de design progresive și emoționale caracterizează stilul de design revoluționar și senzual al noii Clase C. Noua Clasă C duce interpretarea modernă a luxului la un nou nivel.

Privit din lateral, conceptul de limuzină Mercedes-Benz este completat la Clasa C cu o capotă lungă a motorului, un habitaclu împins mult către partea din spate și console față/ spate scurte. Roțile de mari dimensiuni scot în evidență spatele mașinii și denotă un caracter plin de sportivitate și stil.

Pentru partea frontală sunt disponibile două fețe diferite: una sportivă cu steaua Mercedes-Benz poziționată în centrul grilei și una cu o grilă a motorului clasică cu steaua mărcii amplasată pe capota motorului - doar pentru linia de echipare EXCLUSIVE. Aripioarele grilei radiatorului pot fi închise complet în mod automat pentru optimizarea coeficientului aerodinamic al autovehiculului.

Noua Clasă C vine echipată standard cu faruri cu lămpi halogen H7. Pe lângă această dotare sunt disponibile pe lista de opționale două sisteme economice de iluminare, ce folosesc tehnologia LED: un sistem static, dar și unul dinamic denumit "LED Intelligent Light System". Designul farurilor, dar și cel al iluminării acestora îi conferă noii Clase C un aspect distinctiv în întuneric. Stopurile noii limuzine folosesc tehnologie LED indiferent de configurația aleasă pentru faruri.

Interior high-class cu detalii rafinate

Designerii Mercedes-Benz au proiectat interiorul noii Clase C la un nivel de lux și rafinament ce este rar întâlnit chiar și în segmentele superioare. Materialele de o calitate excepțională sunt foarte plăcute la atingere și au fost finisate cu o precizie remarcabilă, în cele mai mici detalii. În același timp, interiorul a fost proiectat printr-un nou concept de design, plin de senzualitate, dar și stilizat cu elemente dinamice, sportive.

Șoferul și pasagerul din dreapta se bucură de un spațiu mare, caracterizat de lux și discreție, stilizat într-un limbaj modern de design. Noua Clasă C este acum o limuzină ce oferă o senzație complet nouă pentru segmentul din care face parte - a lua loc în scaunele noii Clase C este similar cu senzația de a trece, într-un avion, de la clasa economy la clasa business.

Designul interior este o abordare complet nouă și îndrăzneață pentru Mercedes-Benz. Designerii au combinat în mod fericit arhitectura interioarelor modelelor sport Mercedes-Benz cu un nou design pentru consola centrală - cu elemente care par să plutească. La modelele echipate cu transmisie automată, consola centrală se prelungește armonios din partea superioară a bordului până la cotiera centrală, dintr-un singur segment. Acest design creează un sentiment sporit de spațiu.

La modelele echipate cu transmisie manuală, consola centrală este ușor mai abrupt, ca formă, și coboară spre tunelul median finisată cu două ornamente diferite, menite să creeze un spațiu amplu pentru manevrarea în ergonomie perfectă a schimbătorului de viteze.

Poziționat central pe consolă se găsește un display central care atrage atenția imediat asupra interiorului luxos și modern al noii Clase C. El are o diagonală a ecranului de 17.78 centimetri (7 inch) sau 21.33 centimetri (8.4 inch) dacă mașina este echipată cu sistemul opțional COMAND Online.

Cinci guri rotunde de ventilație sunt elemente de design care conferă planșei de bord un aspect sportiv. Datorită finisării metalice cu efect "rece" la atingere, aceste elemente de design creează un contrast puternic față de aspectul și "căldura" celorlaltor materiale din interior - lemnul de pe consola centrală sau pielea de pe bord. Sentimentul de "upgrade" la o clasă superioară de automobile este susținut și de butoane și comutatoare. Acestea sunt finisate într-un design tridimensional, sunt foarte ergonomice și sunt construite din materiale foarte plăcute la atingere, demne de un automobil ultra-luxos.

Un nou element revoluționar, dezvoltat in-house de Mercedes-Benz, este touchpad-ul inovator amplasat în elementul de sprijin al palmei de deasupra comutatorului rotativ de control al sistemului COMAND de pe tunelul median. La fel ca un smartphone, touchpad-ul permite comenzi tactile foarte simple și intuitive. Ele pot fi folosite pentru controlul unității centrale a sistemului COMAND. Touchpad-ul recunoaște scrisul de mână - cifre, litere sau caractere speciale în orice limbă -, iar utilizatorul primește confirmare haptică de la suprafața pe care o folosește pentru control.

O altă noutate pentru noua Clasă C este sistemul head-up display. La fel ca un sistem dintr-un avion de vânătoare el afișează informațiile importante pentru șofer direct în fața câmpului vizual al acestuia, pe parbriz. Astfel, șoferul are acces la informații cum ar fi viteza de deplasare, limitările de viteză, instrucțiunile sistemului de navigație sau informații de la sistemul DISTRONIC PLUS, fără a-și abate privirea de la drum.

Pentru exteriorul și interiorul mașinii sunt disponibile trei linii de design și echipări care sporesc gradul de personalizare al mașinii față de dotările standard sau cele opționale. Echiparea AVANTGARDE transformă mașina într-o limuzină sportivă, linia de echipare EXCLUSIVE transformă Clasa C într-o apariție sofisticată, caracterizată de lux modern, iar echiparea AMG accentuează la maximum caracterul sportiv al noii Clase C.

Construcție ușoară, dar și robustă pentru caroserie

Caroseria noii Clase C este inovatoare în segmentul său pentru masa redusă și rigiditatea exemplară, necesare pentru o manevrabilitate excelentă. Mai mult, rigiditatea caroseriei noii limuzine Mercedes-Benz are caracteristici excepționale de antifonare și de reducere a vibrațiilor și este pregătită să ofere siguranță extinsă în caz de accident. Datorită adoptării unei filozofii inteligente și inovatoare de construcție ușoară, caroseria din materiale hibride - aluminiu a noii Clase C este cu aproximativ 70 de kg mai ușoară decât una convențională din oțel. Masa proprie a noii limuzine a fost redusă în total cu până la 100 de kg. Astfel, noua Clasă C este acum cea mai ușoară mașină din segmentul său. Desigur, acest titlu are numeroase beneficii: construcția ușoară a caroseriei reduce consumul de combustibil cu până la 20 de procente, fără pierderea performanțelor dinamice ale mașinii, și permite setarea unui centru foarte jos de greutate care crește simțitor manevrabilitatea și agilitatea mașinii.

Mercedes-Benz a reușit o construcție de caroserie foarte ușoară prin adoptarea mai multor măsuri speciale cum ar fi proiectarea unui design complet nou pentru structură și utilizarea în proporție neobișnuit de mare a aluminiului pentru o producție de serie atât de mare. Utilizarea aluminiului pentru caroserie, comparativ cu materialele convenționale, a crescut la noul model față de predecesorul său de la 10 până la aproape 50 de procente.

În conformitate cu tradițiile Mercedes-Benz, caroseria a fost proiectată și pentru a respecta cele mai stricte norme de siguranță la impact. În consecință, noua limuzină nu corespunde doar tuturor reglementărilor naționale, ci și tuturor cerințelor necesare pentru primirea celui mai înalt rating de siguranță. Desigur, ea corespunde și cu cele mai stricte standarde de siguranță Mercedes-Benz testate în interiorul companiei.

Un habitaclu ultra-rezistent se află în centrul conceptului de siguranță Mercedes-Benz pentru Clasa C. El este înconjurat de zone de deformare special configurate și testate riguros pentru a oferi o protecție maximă ocupanților. Ele transmit forțele rezultate în urma unui impact departe de ocupanți prin deformări inteligente ale materialelor ultra-rezistente și din aluminiu. Învelișul exterior al habitaclului, realizat acum aproape complet din aluminium, se comportă ca un scut de protecție pentru pasageri.

Lider în domeniul aerodinamicii și al rulării silențioase

Un coeficient redus de rezistență este crucial pentru obținerea unei eficiențe remarcabile. De la o viteză de sub 70 km/h, coeficientul aerodinamic depășește suma tuturor celorlalți factori de rezistență la rulare și astfel consumul de carburant și emisiile poluante sunt ajutate decisiv de aerodinamica mașinii. Cu o valoare a coeficientului aerodinamic - Cd de 0.24 pentru C 220 BlueTEC ECO, noua limuzină Mercedes-Benz Clasa C fixează un nou reper în segmentul mediu-premium. Nivelul zgomotului la vânt în timpul rulării era deja foarte scăzut la generația anterioară Clasa C, iar acum a fost coborât și mai mult.

Inginerii Mercedes-Benz au dedicat o atenție sporită și optimizării tuturor celorlalte potențiale surse de perturbare a confortului, dar și concentrării șoferului și pasagerilor. Termenul tehnic pentru factorii care pot influența experiența în mașină este NVH (noise, vibration, harshness). Specialiștii mărcii au optimizat nivelul de sunet venit la interior de la ventilatorul sistemului de climatizare, geamurile controlate electric, comenzile electrice ale scaunelor, precum și multe alte zgomote provocate de utilizarea comenzilor de la bord. În consecință, noua Clasă C devine o mașină de referință în segmentul său.

Emisii CO2 extrem de mici cu noul motor diesel

Pentru ca noua Clasă C să fie caracterizată de performanță și plăcere absolută pentru șofer, mașina a fost echipată cu motorizări puternice și eficiente pe benzină și diesel, toate oferind standard funcția ECO start/ stop. În plus, toate motorizările sunt conform normelor de emisii poluante Euro 6. Mai mult, toate propulsoarele sunt cu până la 20 de procente mai economice decât cele ale modelului precedent.

Trei motorizări sunt disponibile pentru noua Clasă C la momentul lansării pe piață - un diesel sub indicativul C 220 BlueTEC și două motoare pe benzină, C 180 și C 200.

Imediat după lansarea pe piață, Mercedes-Benz este pregătit să mărească gama de motorizări disponibile pentru noua Clasă C. Un motor mic diesel cu cilindreea de 1.6 litri va fi adăugat în gamă, fiind caracterizat de o greutate mică, un design compact și un nivel redus de emisii și consum de carburant. În funcție de configurația în care va fi comandat, motorul turbo în patru cilindri alimentat de combustibil diesel va genera 85 sau 100 kW (115 sau 136 CP) dintr-o cilindree de 1598 cmc. Cuplul motor maxim va fi de 280 sau 320 Nm. Sistemul de injecție directă de combustibil common rail funcționează la o presiune maximă de injecție de 1600 bari. Această nouă motorizare transformă Clasa C în liderul emisiilor reduse de CO2 în segmentul său.

Pe lângă acest motor diesel mic, o versiune avansată a propulsorului de 2.2 litri în patru cilindri va fi disponibilă în diverse trepte de putere. Motoarele diesel vor oferi puteri cuprinse între 85 kW (115 CP) și 150 kW (204 CP). Versiunea C 220 BlueTEC va fi disponibilă opționat cu o putere de 125 kW (170 CP) ca model BlueEFFICIENCY Edition. Toate motoarele diesel ale noii Clase C sunt echipate cu tehnologia SCR (Selective Catalytic Reduction) care permite obținerea unei eficiențe foarte bune în relație cu mediul înconjurător. Astfel, toate motorizările diesel ale noii Clase C se înscriu cel puțin în Clasa A de eficiență, iar de cele mai multe ori se încadrează la Clasa A+.

Motorizări pe benzină BlueDIRECT cu injecție directă de a treia generație

Cinci motorizări în patru cilindri alimentate cu benzină vor deveni disponibile pentru noua Clasă C. Ele vor avea puteri cuprinse între 115 și 175 kW (156 și 238 CP). Ele vor include și modelul special C 180 ECO Edition care se înscrie în clasa de eficiență A, precum versiunea BlueEFFICIENCY Edition. O motorizare de top pe benzină, în șase cilindri cu 245 kW (333 CP) va fi oferită în curând.

Motorizările în patru cilindri alimentate de benzină BlueDIRECT ale noii Clase C oferă un răspuns imediat la accelerație, o livrare exemplară a puterii, eficiență la cel mai înalt nivel și emisii poluante la un nivel mic unic în segment. Pentru ca aceste lucruri să fie posibile, Mercedes-Benz a transferat tehnologia BlueDIRECT de la motorizările V6 și V8 în gama propulsoarelor în patru cilindri. Sistemul de injecție directă cu combustie pe bază de pulverizare a combustibilului, ce a fost lansată în premieră mondială de Mercedes-Benz în industria auto, folosește un sistem complex de injecție, controlat extrem de precis prin intermediul unui sistem electronic. A treia generație a tehnologiei de injecție directă este completată de "aprinderea multiplă rapidă".

Versiune hibridă cu motorizări în patru cilindri diesel sau benzină

La fel ca în cazul Claselor S sau E, Mercedes-Benz va oferi o versiune hibridă pentru noua Clasă C, cu un sistem de propulsie format dintr-un motor diesel combinat cu un motor electric. C 300 BlueTEC HYBRID este echipat cu un motor diesel în patru cilindri plus un motor electric compact și beneficiază astfel de o putere de 150 + 20 kW (204 + 27 CP), în condițiile în care folosește în medie doar 3.9 litri de combustibil diesel pentru 100 km parcurși în ciclu de testare NEDC (date provizorii). O altă versiune hibridă foarte economică ce va oferi în plus și tehnologie de ultimă generație plug-in-hybrid va fi lansat pe piață la o dată ulterioară.

Tren de rulare optimizat

În funcție de puterea motoarelor, Mercedes-Benz oferă două transmisii manuale noi cu șase trepte pentru propulsoarele în patru cilindri ale noii Clase C. Noile cutii de viteză se evidențiază prin ușurința în manevrare și prin precizia schimbării treptelor de viteză. O astfel de armonie în schimbarea treptelor este oferită și de transmisia automată 7G-TRONIC PLUS, care a fost îmbunătățită de către Mercedes-Benz pentru sporirea economiei de combustibil, pentru protejarea mediului și pentru creșterea plăcerii la conducere.

Sistemul de tracțiune integrală permanentă 4MATIC îmbunătățește tracțiunea și stabilitatea noii Clase C și crește nivelul de rafinament sportiv al mașinii.

Suspensie – sportivă și totuși confortabilă

Suspensia noii Clase C a fost complet nou dezvoltată. Aceasta oferă o ținută agilă de drum și o manevrabilitate exemplară care îi conferă șoferului o mai mare plăcere a condusului pe drumurile virajate. În același timp, asigură cel mai bun nivel de confort din segment.

Suspensia față independentă a fost reproiectată pentru a oferi o manevrabilitate mai bună. Datorită configurației cu patru brațe, suspensia față este complet independent, rezultând astfel o cinematică a punții ce favorizează tracțiunea și atingerea unei stabilități laterale mai mari. Ca rezultat, suspensia răspunde mai precis la schimbările de direcție și permite adoptarea unui stil de conducere mai sportiv, mai agil. Suspensia spate independentă multi-link a fost optimizată pentru a oferi o stabilitate supremă în linie dreaptă și un confort perfect la rulare.

Noua limuzină Clasa C este echipată standard cu un sistem de suspensie independentă convențională. Sunt disponibile trei configurații de suspensie DIRECT CONTROL cu amortizoare controlate electronic:
 o suspensie confort;
 o suspensie confortabilă Avantgarde cu un caracter sportiv;
 o suspensie sport coborâtă cu 15 millimetri față de cea standard.

Prima suspensie pneumatică din segment

Noua Clasă C este primul automobil din segmentul său care poate fi echipat cu o suspensie pneumatică (AIRMATIC), pentru toate roțile, oferită opțional. Datorită amortizoarelor controlate electronic cu care este echipată, asigură o filtrare perfectă a vibrațiilor cauzate de suprafețele de rulare sau de anvelope, chiar și când mașina este încărcată. Șoferul poate utiliza selectorul AGILITY SELECT pentru a folosi unul dintre modurile de rulare disponibile: "Comfort", "ECO", "Sport" și "Sport+". Mai există și opțiunea "Individual" care îi permite șoferului să-și configureze după propria dorință setările sistemelor. Suspensia AIRMATIC include funcția self-levelling și reglează automat garda la sol a mașinii atunci când aceasta este încărcată, pentru a oferi chiar și atunci un confort și o agilitate remarcabile.

Noua Clasă C este echipată standard cu frână de staționare cu acționare electrică. Frâna de staționare electrică se decuplează automat atunci când șoferul indică faptul că dorește să plece de pe loc.

Direcție cu un pronunțat caracter sportiv

Toate modelele noii Clasei C vor fi echipate standard cu sistemul de direcție Direct Steer. Acesta oferă asistență variabilă în funcție de viteza de deplasare, iar demultiplicarea depinde în funcție de unghiul de virare. Servo-asistarea electrică a direcției este activă doar atunci când șoferul virează, astfel că și sistemul Direct Steer contribuie la eficientizarea consumului de combustibil.

Mercedes-Benz Intelligent Drive: Automobilul inteligent

Scopul declarat al mărcii Mercedes-Benz este ca cel mai înalt standard de siguranță să fie disponibil pentru toată lumea. În această idee, noua Clasă C este echipată cu aproape toate sistemele de asistență care au fost lansate în premieră mondială pe noile Clasa S și Clasa E, în urmă cu doar câteva luni. Sistemele de asistență pentru șofer asigură atât sporirea confortului, cât și a siguranței. Mercedes-Benz numește acest lucru Intelligent Drive.

Noua Clasă C oferă numeroase sisteme inovatoare de asistență și siguranță. Ea este echipată standard cu ATTENTION ASSIST, sistemul care poate atenționa șoferul de lipsă de atenție sau dacă este detectat un comportament care denotă somnolență. Pe autostrăzi, funcția de navigație a sistemului COMAND (optional) afișează sub formă de puncte intermediare locurile în care șoferul poate opri ca urmare a atenționării ATTENTION ASSIST. Sistemul ATTENTION ASSIST oferă posibilitatea reglării sensibilității senzorilor și va informa șoferul în computerul de bord asupra nivelului de somnolență detectat și de cât timp conduce de la ultima pauză.

Suplimentar față de sistemul Adaptive Brake Assist care intră în funcțiune de la viteza de 7 km/h, sistemul COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS oferă o funcție adițională: când pericolul unui impact persistă, iar șoferul nu reușește să răspundă cu o reacție, sistemul poate executa frânări complet automate de la viteze de până la 200 km/h, reducând astfel severitatea impactelor cu vehiculele mai lente din fața autovehiculului. La viteze de rulare de până la 50 km/h, sistemul poate executa frânări autonome chiar și în dreptul vehiculelor staționare și poate preveni accidentele din spate la viteze de până la 40 km/h.

Noi sisteme de asistență cu funcții îmbunătățite, precum cele ale noilor Clase S sau E, sunt disponibile opțional și folosesc date de la diverși senzori ca parte integrată în conceptul Intelligent Drive pentru a îmbunătăți confortul și siguranța în mod substanțial:

 DISTRONIC PLUS cu Steering Assist și sistemul Stop&Go Pilot este un sistem de asistență pentru blocajele în trafic ce permite autovehiculului să urmărească automat, la viteze de sub 60 km/h, autovehiculul din față chiar și acolo unde marcajele de pe șosea sunt incomplete sau lipsesc.
 Sistemul Brake Assist PLUS poate detecta traficul care interferează perpendicular pe direcția de deplasare a noii Clase C și sporește forța sistemului de frânare dacă șoferul nu apasă pedala de frână suficient; PRE-SAFEŸ Brake poate detecta vehiculele care staționează, dar și pietonii, poate frâna automat dacă șoferul nu reacționează la timp și astfel poate preveni accidente la viteze de până la 50 km/h sau poate să scadă efectele impactelor la viteze de până la 72 km/h. În trafic fluent, PRE-SAFEŸ Brake asigură același tip de asistență, dar la viteze cuprinse între 7 și 200 km/h.
 Sistemul îmbunătățit Active Lane Keeping Assist poate păstra noua Clasă C pe banda de rulare, chiar și atunci când marcajele sunt incomplete sau inexistente și apare un risc de coliziune iminent, frânând roțile de pe o parte.

Numeroasele sisteme de asistență includ, de asemenea:

 Active Parking Assist, care permite executarea de parcări automate cu control complet al direcției și intervenție asupra frânelor, atât în mod de parcare în paralel, cât și la manevrele de garare cu spatele.
 Camere video 360°, ce sunt capabile să arate în timp real împrejurimile autovehiculului din diverse perspective inclusiv una aeriană - bird's eye view.
 Traffic Sign Assist cu Wrong-Way Alert, care atenționează șoferul asupra limitelor de viteză sau restricțiilor de trafic de pe semnele de circulație, precum și asupra semnelor care indică "Accesul interzis".
 Adaptive Highbeam Assist Plus, care permite fazei lungi a farurilor să fie pornită în permanență fără a orbi șoferii autovehiculelor care se deplasează din partea opusă.

Airbaguri pentru siguranță

În plus față de centurile de siguranță pretensionate, cu prindere în trei puncte și limitator de forță pentru toți pasagerii autovehiculului, un set complet de airbaguri ajută la protejarea ocupanților în caz de accident. Acest set include:
 airbag pelvis pentru locurile din față;
 un nou tip de airbag cortină pentru geamuri;
 airbaguri laterale pentru locurile laterale spate;
 airbag pentru genunchii șoferului.

Scaunul pasagerului din dreapta față poate fi echipat cu recunoaștere automată pentru scaunul de copil, sistem îmbunătățit care acum permite montarea oricărui tip de scaun pentru copii. Airbagul este dezactivat automat atunci când este montat un scaun de copil și se reactivează imediat atunci când scaunul a fost demontat.

Sistemul de climatizare - noi funcții pentru confortul pasagerilor

Mercedes-Benz a dezvoltat în mod special și a îmbunătățit sistemul de climatizare al noii Clase C. Toate îmbunătățirile se reflectă acum în noul mod de control al sistemului, în calitatea aerului, în performanța și eficiența climatizării. Noul Mercedes-Benz Clasa C este acum primul și singurul autovehicul din segmentul său care știe când va intra într-un tunel prin intermediul navigației prin satelit, iar sistemul de climatizare va trece automat pe sistemul pe recirculare pentru ca apoi, la ieșirea din tunel, să treacă din nou pe flux direct de aer.

O altă nouă caracteristică pentru sistemul de climatizare a noii Clase C, care contribuie în mod decisiv la confortul pasagerilor, este sistemul de odorizare activă și ionizare a interiorului AIR-BALANCE. Acest sistem este standard pentru noua Clasă C.

Infotainment spectaculos

O generație complet nouă de sisteme multimedia pentru noua Clasă C oferă comenzi intuitive pentru șofer, animații elaborate și efecte vizuale care prezintă toate funcțiile sistemului într-un mod clar și foarte atractiv. Noua Clasă C este, de asemenea, echipată cu sistemul unicat audio Frontbass. Acest sistem de avangardă în lumea audio a autoturismelor folosește spațiul din caroserie din fața picioarelor șoferului și pasagerului din dreapta pentru a crea o cameră de rezonanță pentru sunetele joase. Un sistem de sunet surround ultra-performant de la BurmesterŸ este disponibil opțional.

Noul sistem de navigație își prezintă informațiile într-un mod interactiv și spectaculos. Printre noile caracteristici ce pot fi afișate de sistem se regăsesc un compas animat precum și un "Drive Show" cu informații prezentate cu ajutorul Google Maps despre călătorie. "Drive Show" afișează informațiile navigației despre călătorie într-un mod spectaculos, similar cu ce se poate vedea pe ecranele din avioane în timpul călătoriilor. Sistemul de navigație este capabil să prezinte și informații concrete în timp real despre situațiile din trafic atunci când primește date de la sistemul "traffic data" via internet. Acest serviciu se numește "Live Traffic Information" și este disponibil în funcție de piață.

Internet și diverse surse pentru date disponibile încă din echiparea standard

Tot ce este necesar pentru a conecta sistemul Audio 20 al noii Clase C la internet este un telefon mobil capabil de conexiune BluetoothŸ. Internetul poate fi navigat fără restricții atunci când mașina staționează, iar atunci când se află în mișcare se pot accesa aplicațiile Mercedes-Benz Apps Weather, GoogleTM Local Search cu StreetView și Panoramio, Destination/Route Download și Facebook.

Redarea fișierelor audio și video este posibilă de pe mai multe surse externe, de exemplu prin BluetoothŸ, Apple iPodŸ sau iPhoneŸ, de pe SD card, stick USB sau CD/DVD (începând cu sistemele Audio 20 CD sau pentru COMAND Online).

COMAND Online cu posibilitate de creare hotspot

Pentru noua Clasă C, sistemul COMAND Online este oferit acum cu un display mai mare, cu o rezoluție 960 x 540 pixeli și are o sticlă a ecranului specială similară cu cea folosită la iPhoneŸ sau iPad. Sistemul permite recepționarea posturilor TV sau radio digitale și include funcții precum navigație ultra-rapidă de pe hard-disc, afișare "Live Traffic Information", dar și o funcție WLAN care să ofere internet în mașină. Este, de asemenea, capabil să primească comenzi vocale prin LINGUATRONIC.

Conexiune BluetoothŸ cu hands-free în echiparea standard

Sistemul audio oferit standard, Audio 20, precum și COMAND Online sunt echipate din fabrică cu protocol BluetoothŸ pentru conectarea cu telefoanele mobile.

Noua Clasă C, disponibilă pentru comenzi chiar acum

Noua Clasă C de la Mercedes-Benz poate fi comandată de astăzi în toate centrele autorizate Mercedes-Benz România. Momentan pot fi comandate următoarele modele: C 220 BlueTEC, preț de pornire 31.500 euro, C 180 de la 27.500 euro și C 200 de la 29.900 euro. Prețurile nu includ TVA.


 
 
Citește și:
› Chinezii au devenit cel mai mare acționar Daimler ...25/02/2018
› BMW, Daimler, Ford, Audi și Porsche vor încărcare ultrarapidă de- ...02/12/2016
› AUDI, BMW și Daimler se unesc pentru a dezvolta soluții de comuni ...27/09/2016
› Dacia adoptă motorizarea electrică! ...22/02/2020
› Noul Kia Sorento va debuta la Salonul Auto de la Geneva ...04/02/2020
› Audi la Salonul Auto IAA 2019 de la Frankfurt ...06/10/2019
› Mazda2 pentru 2020, mai multă personalitate ...04/02/2020
› Renault lansează Noul Clio 2020, în România de la 10.000 Euro ...24/11/2019
› Noua Skoda OCTAVIA pentru 2020: tehnologie mai avansată și design ...05/11/2019
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2020 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2020 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.