Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Întâlnire între tradiție și viitor la Concursul de Eleganță Sinaia 2018

Întâlnire între tradiție și viitor la Concursul de Eleganță Sinaia 2018

Publicat în data de: 08 Iulie 2018
Categorii: Bmw, Auto-show, Stiri.
 

O tradiție interbelică, cu primele ediții organizate în anii 1934 și 1935, precum și eleganța regală a Castelului Peleș sunt ingredientele unui eveniment care capătă o anvergură internațională tot mai importantă – Concursul de Eleganță Sinaia.



foto-intalnire intre traditie si viitor la concursul de eleganta sinaia 2018
Ca partener de tradiție al evenimentului, BMW Group este prezent în fiecare an cu momente importante din istoria mărcii.

Concursul de Eleganță Sinaia își propune să onoreze pasiunea pentru automobil, acesta fiind etalonul principal în selecția automobilului. În fața Castelului Peleș au fost prezentate modele care au însoțit familii de-a lungul generațiilor sau în care sau investit ani buni în restaurare. Și răspunsul publicului la pasiunea proprietarilor a fost pe măsură. Sute de spectatori au înfruntat ore întregi ploaia puternică pentru a descoperi poveștile automobilelor prezentate.

A fost încă un an de prezențe excepționale, încărcate de istorie. A 8-a ediție modernă a adus la Sinaia 28 de participanți din 4 țări, toate automobile de excepție. Una din cele mai rare mărci de automobile din lume a fost prezentă în premieră la Sinaia – doar 52 de modele Ghia s-au construit în întreaga istorie. O altă prezență deosebită la Sinaia a fost Karmann, unul din cei mai mari producători necunoscuți de automobile, cu peste 3 milioane de modele produse pentru mărci precum Audi, BMW, Mercedes, Porsche sau Chrysler. Volkswagen Karmann Ghia Typ este singurul model care a avut în prim plan numele mărcii germane. Modelul prezentat la Sinaia este un bun exemplu de pasiunea care definește evenimentul – proprietarul a avut nevoie de peste 12 ani pentru restaurarea modelului, realizând mare parte a muncii de restaurare personal.

Ford Thunderbird 1964, Buick Riviera 1972 sau Cadillac DeVille 1960, ediția 2018 a reprezentat în detaliu extravaganța de design americană postbelică, cu forme spectaculoase, aripi spate de mare dimensiuni („tail fins”) și soluții moderne de confort deja din acea perioadă, precum aer condiționat, scaune electrice sau sistem de comutare automată între faza lungă și faza scurtă.

Marele câștigător, Mercedes 540k Cabriolet A Sindelfingen, prezentat de Țiriac Collection după ce a strălucit și la una din cele mai prestigioase evenimente de gen din lume, Concorso d’Eleganza Villa d’Este.

Fabricat în România este o categorie foarte importantă a evenimentului, menită să readucă în prim plan interesul pentru automobilele românești și să încurajeze restaurarea acestora. Cu aniversarea de 50 de ani Dacia, 2018 a fost un an important în acest sens. Concursul de Eleganță Sinaia a privit înapoi către anul 1968 și a oferit o scurtă oglindă a acelui an, alăturând automobilelor Dacia din acea perioadă și unul din cele mai emblematice apariții automobilistice ale anului 1968 – un BMW 2002, lansat tot acum 50 de ani.

BMW Group la Concursul de Eleganță Sinaia – întâlnire între tradiție și viitor

„BMW Group se definește prin plăcerea de a conduce. Suntem unici în acest sens pentru că alăturăm ingineriei germane multă emoție. Acesta este și motivul pentru care ne regăsim în evenimentul de la Sinaia, avem în comun pasiunea pentru automobil”, explică Alexandru Șeremet implicarea mărcii BMW Group România.

Prezența de anul acesta a BMW Group la Sinaia a fost marcată de o întâlnire între tradiție și viitor, cu două modele noi ale mărcii, sportive și cu design spectaculos, debutând în România pe domeniul Castelului Peleș – noile BMW X4 și BMW i8 Roadster. Ambele modele pot fi deja comandate în România, BMW X4 urmând să debuteze în showroomurile din întreaga lume începând cu 18 iulie.

De partea tradiției a fost aniversată o jumătate de secol de BMW 2002, predecesorul sportiv al BMW Seria 3, și „The New Six”, BMW E3 și BMW E9, versiunile sedan și coupé din segmentul de lux BMW. Jumătatea anilor ’60 a fost o perioadă de relansare pentru marcă, momentul asumării unei imagini sportive puternice care definește BMW și astăzi. Prezentarea s-a făcut în colaborare cu pilotul Eduard Tonsch. Acesta a făcut și o serie de demonstrații exclusive cu modelul BMW 2002 Alpina care i-a adus mai multe titluri de Campion Național de Viteză în traseu montan la automobile istorice.

Tot din colecția Eduard Tonsch a fost expus un ansamblu BMW E3 remorcând un model de curse BMW E9, sub forma unui legendar BMW 3.0 CSL. Chiar dacă o replică, modelul este reconstruit cu mare precizie după toate specificațiile vremii, în configurația de vârf cu motor de 3.4 litri. BMW 3.0 CSL a fost primul produs al BMW Motorsport GmbH, primul model care a purtat legendarele culori M și cel care a deschis calea către gama de modele BMW M.

O altă prezență specială a istoriei mărcii a fost un model BMW Isetta care de obicei este expus în showroomul dealerului XCars Târgu Mureș. Lansat după ce BMW se orientase exclusiv pe gama de lux, acest model simplu și accesibil, arată puterea de transformare a mărcii în căutarea de noi oportunități pe piață. BMW Isetta este cel mai important reprezentat al curentului „bubble cars” din anii ’50, cu un succes care i-a adus peste 150.000 de unități vândute.

În oglindă, noile BMW i8 și BMW X4 sunt două modele la debut pe piața globală, care se remarcă prin sportivitate și un design spectaculos, pus în evidență perfect la Sinaia.

Noul BMW X4

Noul BMW X4 urmează primului Sports Activity Coupé din segmentul premium al clasei medii, din care au fost vândute peste 200.000 de unități. Noua generație a modelului are identitate proprie, bine definită în gamă, evidențiată de dinamica îmbunătățită semnificativ, designul exterior remarcabil, ambianța premium superioară din interior, sistemele de asistență a conducătorului de ultima generație și tehnologiile de conectivitate de vârf. Esența dinamică a Sports Activity Coupé-ului este evidențiată suplimentar și de apariția a două modele BMW M Performance în portofoliu – BMW X4 M40d, o premieră absolută în portofoliul BMW M Performance, și BMW X4 M40i.

Designul spectaculos este susținut și de elemente aerodinamice care fac din noul BMW X4 un reper în segment datorită coeficientului aerodinamic (Cd) de 0,30. O combinație inteligentă de materiale, care la BMW poartă numele BMW EfficientLightweight, a făcut posibilă obținerea unei reduceri substanțiale a masei, nu doar la nivelul șasiului, ci și în construcția caroseriei și a numeroase alte componente. Măsurile BMW EfficientLightweight au făcut ca noul model să fie mai ușor cu până la 50 de kilograme față de predecesorul său (ceea ce a permis variații ale echipării).

Prețul de început pentru noul BMW X4 în România este de 41050 Euro + TVA.

Noul BMW i8 Roadster

Noul BMW i8 Roadster oferă experiența celui mai spectaculos model plug-in hybrid sport în format decapotabil. Soft topul rabatat oferă acum o experiență unică a condusului electric. Decapotabila cu două locuri beneficiază de o baterie de capacitate mare, 11,6 kWh (utilizabil net: 9,4 kWh) pentru o autonomie în mode exclusiv electric de până la 53 km. În modul standard de condus, noile BMW i8 Coupé și BMW i8 Roadster pot fi conduse exclusiv cu ajutorul motorului electric - de la demaraj până la o viteză de 105 km/h, față de doar 70 km/h cât era la primul i8. Motorul termic este acționat doar la viteze mai mari sau când conducătorul accelerează brusc și este oprit din nou mult mai frecvent atunci când se menține un stil de condus măsurat. Apăsarea butonului eDrive permite ambelor modele să se deplaseze cu viteze de până la 120 km/h în regim pur electric. Deplasarea este susținută de o creștere de 9 kW/12 CP a puterii motorului electric, la 105 kW/143 CP. Puterea sistemului - produsă simultan cu motorul pe benzină, cu trei cilindri - este acum de 275 kW/374 CP. Acest lucru permite noului BMW i8 Roadster să accelereze de pe loc la 100 km/h în 4.6 secunde.

Ușile gullwing frameless sunt fabricate din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon), la fel ca și cadrul parbrizului și pragurile. Acest material high-tech foarte rezistent face caroseria mai rigidă, sporind astfel protecția pasagerilor din BMW i8 Roadster. Împreună cu numeroase alte măsuri de design ultraușor, utilizarea CFRP asigură faptul că penalizarea de masă, cauzată de design, față de BMW i8 Coupé este remarcabil de scăzută. BMW i8 Roadster cântărește 1.595 de kilograme, cu doar 60 de kilograme mai mult decât versiunea Coupé.

Prețul de început pentru noul BMW i8 Roadster în România este de 132800 Euro + TVA.

 
 
Citește și:
› BMW Vision iNEXT. O perspectivă importantă a filozofiei companiei ...18/09/2018
› BMW X3 M și BMW X4 M pentru 2019, primele detalii oficiale ...08/09/2018
› Hei, BMW! Automobilul devine partener de conversație ...08/09/2018
› Noul Kia Proceed - îmbină designul uimitor cu spațiul și versatil ...13/09/2018
› Hyundai la Salonul Auto de la Paris 2018 ...13/09/2018
› Renault prezintă noul Kadjar pentru 2019 ...13/09/2018
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2017 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2018 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.