Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Grupul BMW la Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Grupul BMW la Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Publicat în data de: 05 August 2015
Categorii: Bmw, Mini, Stiri, Rolls-Royce.
 

În perioada 15-27 septembrie, BMW Group va fi încă o dată prezent la Salonul Internațional Auto de la Frankfurt într-o hală dedicată, marcată de o arhitectură unică a standului, care duce marketingul experimental modern la un nivel complet nou.



foto-grupul bmw la salonul auto de la frankfurt 2015
Sub umbrela BMW Group, fiecare dintre mărcile BMW, MINI și Rolls-Royce își va prezenta sperat, într-o manieră impresionantă, propria identitate - puternică.

Cu un circuit mult mai lung (acum măsoară 400 m) decât în 2013, standul oferă, în premieră, demonstrații de condus activ ale automobilelor BMW și MINI. Circuitul reprezintă elementul arhitectural distinctiv al standului și la această ediție. În acest fel, inovația, performanțele dinamice și diversitatea BMW Group prind viață pentru vizitator într-un mod direct și impresionant.

Cu o suprafața totală de peste 12.000 m2 - dispusă pe două niveluri -, standul din acest an este cel mai mare avut vreodată de BMW Group. Toate inovațiile, noile modele și întregul portofoliu de produse va fi prezentat presei și celorlalți vizitatori. Tehnologiile BMW și MINI, precum și reperele de produs vor fi prezentate vizitatorilor în cadrul a 20 de scurte showuri ce vor avea loc pe parcursul zilei, pe scene integrate în circuit. Scena BMW este una impozantă, cu o lățime de 50 de metri.

Utilizarea inteligentă a digitalizării: În premieră, BMW permite vizitatorilor să arunce o privire în culise prin accesul la conținut suplimentar despre inovații și automobile prin utilizarea aplicației BMW IAA. Pe lângă ghidul audio, aplicația va oferi și funcții de realitate augmentată care vor permite ca noul BMW Seria 7 și alte exponate să fie experimentate într-o nouă dimensiune. Steven Althaus, director Brand Management BMW și Marketing Services BMW Group: "Mărcile autentice și distincte, remarcabilele automobile noi și inovațiile interesante vor fi prezentate într-o manieră nouă și revoluționară pentru a crea o experiență unică a vizitatorului la IAA 2015".

În acest an, la IAA, punctul de atracție al mărcii BMW va fi noul BMW Seria 7. Viziunea, inovațiile și dotările acestuia reprezintă punctul de pornire atât din punct de vedere al arhitecturii, cât și al punerii în scenă. Standul BMW este conceput sub forma unui flagship store, cu arhitectura și punerea în scenă corespunzătoare pentru a crea un forum pentru experiența de brand a vizitatorilor.

Noul BMW Seria 7 reprezintă luxul modern, interpretat la IAA sub forma unei arhitecturi contemporane, atenție la detalii și tehnologii de ultimă oră. Pe lângă conceptul de condus activ, piesa centrală a prezentării BMW este o rotondă pe care vor fi găzduite punctele de atracție: oferă vizitatorilor perspective în schimbare ale noului BMW Seria 7, ceea ce duce la o piațetă spațioasă la etajul superior.

Piațeta cu "Galeria BMW Seria 7" oferă perspective asupra substanței produsului BMW Seria 7 și semnificația luxului modern: atracție estetică, atenție la detalii, excelență în manoperă - precum și împingerea limitelor tehnologice într-o lume conectată. Acest lucru este ilustrat prin detalii și exemple de cea mai bună artă manufacturieră din alte domenii, precum manufactura de porțelan Nymphenburg.
Trei camere oferă ocazia de a explora, în detaliu, subiectele principale ale noii "nave-amiral" a BMW. Cele trei prezentări sunt axate pe noul BMW Seria 7 cu pachet M Sports, pe noul BMW Seria 7 cu pachetul Design Pure Excellence și pe varianta BMW eDrive: BMW 740Le. Automobilele sunt însoțite de expoziții intuitive care ajută vizitatorii să exploreze temele în profunzime. De exemplu, peretele multimedia interactiv permite experimentarea noii tehnologii de control prin gesturi pentru un efect impresionant în afara automobilului.


Vizitatorii sunt încurajați să se plimbe și să-și acorde timp pentru a descoperi și a experimenta noul BMW Seria 7 într-o manieră foarte personală. Fantele circulare din arhitectură oferă introspecții și perspective interesante ale întregului stand. Acestea creează spații generoase, dar, în același timp, oferă conexiuni tematice între segmentul de lux de la etaj și segmentul premium de la parter.
Subbrandul BMW i se concentrează pe aspectul inovator al serviciilor și conceptelor de încăcare, alături de actualele automobile BMW i3 și BMW i8.

BMW Connected Living este prezentată ca fiind următorul domeniu al inovației. La ediția din acest an a IAA, în premieră, BMW i va prezenta aplicații inteligente care merg dincolo de soluțiile simple de mobilitate și se extind în alte domenii ale vieții utilizatorului. În acest fel, BMW i își demonstrează încă o dată puterea inovatoare și subliniază ceea ce reprezintă: mobilitate individuală de pionierat și cu dezvoltare durabilă.

Spațioasa expunere BMW i continuă de la parter, prin arhitectura deschisă, spre etajul superior și prezentarea BMW i8. Aici, tehnologiile avansate, precum carbon core și luminile laser, realizează o conexiune cu interpretarea modernă a luxului.

BMW eDrive - performanțele unui motor BMW TwinPower Turbo combinate cu eficiența electromotorului: transferul de tehnologie de la subbrandul BMW i la marca principală continuă cu premiera variantelor BMW eDrive ale modelelor BMW Seria 2, BMW Seria 3, BMW X5 și BMW Seria 7. Vizitatorii experimentează aceste modele noi într-o zonă care combină informațiile ce stau la baza tehnologiei cu o puternică atracție emoțională.

Subbrandul BMW M este reprezentat de nu mai puțin de cinci modele, inclusiv o premieră mondială: noul BMW M3 Sedan. Arhitectura, media și luminile creează atmosfera perfectă pentru prezentarea acestor automobile sport de înaltă performanță. Datorită pereților oglindă de culoare roșie și instalațiilor cu lumini pulsatorii, spațiul și produsele prind viață într-o manieră dinamică - astfel fascinația creată de BMW M este dusă la un nivel complet nou.

Cu ocazia salonului de la Frankfurt, standardul ridicat și calitatea remarcabilă a materialelor și a manoperei BMW Individual, al doilea domeniu de activitate al BMW M, pot fi experimentate prin exponate realizate manual. O gamă largă de eșantioane și exemple de personalizare vor fi expuse în cadrul celor patru automobile - reperul principal va fi studiul de design BMW Individual al unui BMW 750 Li -, astfel încât vizitatorii să afle cât mai multe despre opțiunile BMW Individual și BMW Manufaktur.

De asemenea, în premieră la IAA 2015, BMW va prezenta noul BMW X1. A doua generație a acestui model de mare succes, care a fost vândut în peste 730.000 de unități în întreaga lume, va fi prezentată cu un design al șasiului caracteristic BMW X, un interior și mai spațios și cu o funcționalitate mai mare. Standul utilizează o instalație atractivă pentru a demonstra posibilitățile nelimitate ale acestui Sports Activity Vehicle robust: o structură de piatră, cu suprafața de 50 m2, se află deasupra celor două niveluri ale standului și poziționează noul BMW X1 ca model versatil, care se simte ca acasă atât în mediul urban, cât și în mijlocul naturii.

BMW Seria 3 , cel mai de succes model BMW din istorie, își va sărbători aniversarea la IAA 2015. Modelul, care continuă să fie cea mai bine vândută gamă BMW, a intrat în producție acum 40 de ani, deschizând astfel o nouă eră în istoria auto. Standul utilizează diferite medii pentru a portretiza scene din legendara dezvoltare a sedanului sport de-a lungul celor șase generații: de la primul BMW Seria 3 cu motor pe benzină, cu șase cilindri, care a creat segmentul sedanurilor sport de clasă medie, până la cel mai recent model, noul BMW Seria 3 Sedan.

BMW Motorrad își demonstrează autoritatea printr-o identitate separată în cadrul prezenței BMW. Patru game de modele vor fi prezentate în acest an - BMW F 800, BMW S 1000 RR, BMW S 1000 XR și BMW R nineT -, precum și ideea inițială BMW pentru un model scrambler: BMW Concept Path 22. În această abordare minimalistă a motocicletei, fiecare formă și fiecare suprafață îndeplinesc o funcție.
Alături de mărci, la IAA 2015, BMW Group Junior Campus creează și de această dată spațiul unde mici vizitatori se pot distra cu temele mobilității. În zona exterioară din vecinătatea Pavilionului 11 Nord, tinerii cu vârsta cuprinsă între 11 și 14 ani pot învăța despre dezvoltare durabilă, mobilitate, tehnologie și design în cadrul atelierelor practice.

Sub motto-ul "Mission Mobility: Develop. Build. Test." (Misiunea Mobilitate: Dezvoltă. Construiește. Testează.), echipele lucrează cu educatori instruiți pentru a crea un kart, pe care ulterior îl testează pe un traseu special. Atelierele sunt gratuite pentru copii și tineri. Înregistrarea este obligatorie și se face la bmwjuniorcampus@erlebniskontor.de. Biletele sunt valide pe durata expoziției.

MINI Creative Hub. Ca parte a prezenței BMW Group, standul MINI din acest an scoate în evidență forța inovatoare a concernului și dezvoltă tradiția MINI de reinventare continuă. Este pentru prima dată când MINI va apărea complet în noul său design corporate. Identitatea inteligentă și autentică a mărcii este reflectată în arhitectură, comunicare și materialele video. Noua filosofie de brand reprezintă stilul de viață progresist al clasei creatoare.

Atenția este concentrată pe premiera mondială a noului MINI Clubman. Cu o versiune nouă cu șase uși a acestui model MINI atractiv și de succes, marca se aventurează, în premieră, în următoarea clasă superioară de automobile și ridică standardul în ceea ce privește designul, materialele și substanța produsului.

Fereastra înaltă de nouă metri din partea frontală a standului oferă o imagine spre universul noului MINI Clubman. Bazată pe ideea "The Clubman Dialogues" (Dialogurile lui Clubman), vizitatorii sunt invitați să descopere lumea creativă și urbană noului MINI Clubman. Principalul punct de atracție pe care exponatul îl oferă utilizatorilor este ocazia de a explora lumea noului MINI Clubman și de a crea propriul conținut editorial.

MINI John Cooper Works transportă vizitatorii spre un univers industrial urban larg deschis. Doi membri ai legendarei familii John Cooper Works vor fi expuși având ca fundal un hangar mare. Libertatea, moștenirea și exclusivitatea sunt transpuse într-o experiență pietonală.

Standul prezintă MINI Countryman drept un automobil care se simte confortabil atât în oraș, cât și în afara acestuia.

MINI Connected reprezintă un traseu comun, ca o expresie a identității digitale MINI. Sisteme de asistență a conducătorului, infotainment în automobil, realitate virtuală - o gamă largă de exponate multimedia inovatoare permite posibilității aproape nelimitate ca tehnologiile revoluționare să fie experimentate într-o manieră interactivă. MINI Connected Lounge cu atmosfera sa relaxată de galerie la etajul superior oferă o imagine spectaculoasă a scenei și a circuitului, în timp ce MINI 360° oferă o perspectivă a viitorului.

MINI Yours nu înseamnă nimic altceva decât exclusivitate personalizată. Această zonă invită oaspeții să descopere designul și materialele de primă clasă în atmosfera creatoare a unui studio. Un monitor de mari dimensiuni prezintă diversitatea și măiestria rafinată a MINI Yours.

Accesoriile MINI deschid un univers al posibilităților variate - cu accesorii de toate formele și culorile, care pot fi combinate în nenumărate moduri diferite. Vizitatorii au șansa de a-și crea propriul look MINI cu ajutorul configuratorului de accesorii MINI.

În acest an, accentul la magazinul MINI Lifestyle va fi pe noua colecție-capsulă MINI Gentleman, inspirată de noul MINI Clubman, cu accesorii precum pălării, ochelari, pantofi, un parfum și un set exclusiv pentru bărbierit.

Guests of Rolls-Royce: Conceptul standului pentru prezența Rolls-Royce Motorcars la IAA 2015 recreează o vilă modernă - cool și contemporană. Arhitectura sa primitoare face ca marca să pară mai deschisă și mai accesibilă decât la saloanele anterioare.

Premiera mondială a noului Rolls-Royce Dawn este, fără îndoială, punctul de atracție al mărcii în acest an. Impresionant și elegant, designul exterior al acestui cabriolet de lux cu patru locuri combină prezența istorică a unui Rolls-Royce cu o viziune Rolls-Royce cool și contemporană. Dawn este un automobil extrem de atractiv, aproape cum nu a fost nici un alt Rolls-Royce până acum. La stand vor fi prezentate două configurații diferite.

O selecție specială de automobile va fi oferită vizitatorilor în Collector’s Garage: noul Wraith Inspired by Music, un Phantom Limelight și un Ghost Series II.

În Sir Henry Royce Lounge, clienții și prospecții pot găsi inspirație pentru propriile dorințe privind designul și le pot discuta cu membrii echipei Rolls-Royce într-o atmosferă relaxată.

Bespoke is Rolls-Royce. Unul din motivele succesului "Bespoke is Rolls-Royce" îl reprezintă colaborarea strânsă dintre designeri și clienți, ale căror dorințe sunt integrate perfect pentru a crea un automobil la fel de unic precum o amprentă. În propriul studio, oaspeții au șansa să exploreze procesul detaliat de design al unor dotări emblematice.

 
 
Citește și:
› BMW i Hydrogen NEXT la Salonul Auto de la Frankfurt 2019 ...06/10/2019
› Noul BMW 330e Sedan este lansat pe piață ...18/08/2019
› BMW și Jaguar Land Rover vor colabora pentru dezvoltarea tehnolog ...09/06/2019
› Electric! MINI Cooper SE, în România de la 27.800 Euro ...25/08/2019
› MINI electric, primele detalii ale modelul de serie ...15/07/2018
› Noul MINI Hatch și noul MINI Cabriolet debutează în România cu un ...03/06/2018
› 6 premiere BMW și MINI la SIAB 2018 ...27/03/2018
› Noul Rolls-Royce Phantom debutează la SIAB 2018 ...21/03/2018
› Rolls-Royce VISION NEXT 100, viitorului mobilității de superlux ...19/06/2016
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.