Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Frankfurt IAA 2017: Noul Renault MEGANE R.S. și conceptul SYMBIOZ

Frankfurt IAA 2017: Noul Renault MEGANE R.S. și conceptul SYMBIOZ

Publicat în data de: 24 Septembrie 2017
Categorii: Renault, Auto-show, Concept, Stiri, Frankfurt.
 

Gama Megane se extinde cu versiunea sportivă, R.S. SYMBIOZ, un vehicul electric, conectat, autonom, maximizând un ecosistem inovator. Un vehicul demo bazat pe SYMBIOZ va fi disponibil pentru drive test la finalul acestui an.



Noul MEGANE R.S. se dezvăluie la Salonul Auto de la Frankfurt

Echipat cu 4CONTROL, un motor nou și posibilitatea de a alege între două variante de cutie de viteze și două versiuni de șasiu
Dinamică evoluată pe șosea, cât și pe circuit
Detalii sportive de design, culoare nouă, R.S. Vision
Tehnologie preluată din motorsport, pentru plăcerea de a conduce


Renault prezintă a treia generație MEGANE R.S., dotată cu un nou motor turbo, mai puternic, cu injecție directă. Propulsorul de 1.8 litri cu 4 cilindri (1798 cc) dezvoltă 280 CP (205 kW) la 6000 rpm și un cuplu de 390 Nm, unul dintre cele mai mari din această categorie. O premieră în segment, sistemul 4CONTROL cu patru roți directoare este standard pe versiunile Sport și CUP și asigură o agilitate excepțională în virajele strânse și o stabilitate impresionantă în curbele de mare viteză.

“Performanța este primul motiv pentru care un client cumpără un MEGANE R.S. Noul model împinge tehnologiile și design-ul la maxim pentru a oferi o experiență excepțională. Obiectivul nostru este ca Noul MEGANE R.S., cu șasiul său asociat cu 4CONTROL, să rămână referință pe piață de hothatch de segment C.” a declarat Patrice Ratti, General Manager, Renault Sport Cars.

Modelul exploatează experiența și pasiunea Renault din motorsport

Noul MEGANE R.S. beneficiază de soluții inspirate de mașinile de curse, inclusiv de raliu, pentru un pachet tehnologic de înaltă performanță. Cu șasiul CUP, noul model R.S. oferă un nivel optim de eficiență, indiferent de tipul de traseu. Șasiul Sport propune un nivel de confort care nu a fost propus niciodată în acest segment. Combinat cu o nouă suspensie față independentă, acesta câștigă în precizie, în timp ce noul diferențial Torsen Limited-Slip îmbunătățește motricitatea și viteza de trecere prin viraje a șasiului CUP.

Pentru prima dată, noul MEGANE R.S. propune două variante de transmisie: manuală cu 6 trepte și automată EDC, cu dublu ambreiaj, 6 trepte și padele pe volan.

Entuziaștii vor aprecia funcția RS Monitor, tehnologia de telemetrie încorporată, îmbogățită acum cu o nouă ergonomie. Noua versiune "Expert" permite conectarea unei camere, înregistrarea secvențelor de conducere, apoi analizarea și distribuirea acestora direct pe rețele sociale.

Design conceput pentru performanță

Pentru performanțe și mai spectaculoase și înalte calități dinamice, Noul MEGANE R.S. este mai lat și este echipat cu roți de 18 și 19 inch. O priză mare de aer permite răcirea eficientă a motorului, în timp ce spoilerul spate este reproiectat, în beneficiul efectului downforce.

Design-ul încorporează elemente din lumea competiției, ca difuzorul spate, spoilerul F1 sau grila 3D reinterpretată de Renault Sport. Profilul sculptat și senzual al modelului MEGANE este caracterizat de accente estetice sportive. Sistemul de iluminare R.S. Vision și tehnologia sa patentată de Renault Sport amintește de lumea curselor, oferind, în același timp, un iluminat de înaltă performanță, fără egal în segment.

Pentru prima dată pe un vehicul de serie, Noul MEGANE R.S. prezintă noua siglă Renault Sport, comună pentru Renault Sport Racing și Renault Sport Cars. De asemenea, este disponibilă o nouă nuanță de caroserie - Orange Tonic. O atenție sporită este acordată interiorului, modelul având scaune față sport cu tetiere integrate și cusături roșii, detalii gri carbon, tapițerie din material textil sau Alcantara®, inserții RS.

Cel mai sportiv Megane

Versiunea R.S. extinde avansul tehnologic al gamei Megane pentru o experiență de conducere personalizată și integrează sistemul MULTI-SENSE, acum cu cinci variante de setare: Confort, Normal, Sport, Race sau Perso. Acesta propune, de asemenea, sisteme de asistență la conducere (ADAS), gestionate din tableta R-LINK 2.

Renault Sport va oferi o versiune Trophy și un motor de 300 CP la sfârșitul anului 2018.

Noul MEGANE R.S. va fi disponibil în România în prima parte a anului 2018.

SYMBIOZ: concept și viziune asupra mobilității din 2030

Vehicul electric, conectat, autonom – și casă care functionează împreună, maximizând un ecosistem inovator
Concept inovator care explorează utilizarea comună a energiei, experienta de condus conectată și autonomă, susținând filozofia Renault ‘Easy Life’
Un vehicul demo bazat pe SYMBIOZ va fi disponibil pentru drive test la finalul acestui an
Frankfurt, 12 septembrie 2017 (Salonul Auto de la Frankfurt) – Renault a dezvăluit astăzi conceptul SYMBIOZ, o casă și o mașină integrate care lucrează împreună în armonie. SYMBIOZ extinde viziunea asupra mașinilor autonome, electrice și conectate într-o perioadă în care vehiculele interacționează pe deplin cu orașele, casele, alte vehicule și infrastructura rutieră devenind și mai personale în preferințele de călătorie, energie și divertisment ale persoanelor care le folosesc. Dezvăluirea unui concept car asociat unei case conectate este fără precedent la un salon auto. SYMBIOZ demonstrează scenarii dinamice în care mașina este utilizată în diferite locuri în interiorul și în jurul casei, dar și în timpul călătoriei.

“Modul în care folosim mașinile noastre se schimbă. Deja o mașină este mai mult decât o modalitate de a ajunge de la un loc la altul. Echipată cu multă tehnologie, aceasta devine un spațiu interactiv și personalizat care leagă pasagerii de alte mașini, oameni și obiecte din jurul lor”, a declarat Thierry Bolloré, Executive Vice President, Chief Competitive Officer Groupe Renault. “Privind până în 2030, ne imaginăm noi scenarii cu o utilizare mai eficientă a energiei, conectivitate și scenarii de conducere autonome care vor îmbunătăți modul în care trăim și calatorim. “

Conceptul Renault SYMBIOZ este alimentat de motoare electrice, în conformitate cu intenția Renault de a continua să-și urmărească strategia de zero emisii. Renault, liderul european al vehiculelor electrice, a dezvoltat SYMBIOZ pentru a se asigura că mașina și casa împart energia disponibilă. Resursele de energie – kwh – sunt distribuite printr-o rețea inteligentă partajată între casă și mașină, într-un mediu de inteligență artificială capabil să anticipeze nevoile ocupanților. De exemplu, este posibil să programați sistemul să utilizeze temporar energia stocată în bateriile auto pentru luminile, ecranele și aparatele de uz casnic în timpul perioadelor de vârf. Dacă există o întrerupere, acest lucru se întâmplă automat și gestionarea puterii poate fi monitorizată și ajustată.

Renault SYMBIOZ marchează o premieră în industrie

La Salonul Auto de la Frankfurt, Renault a prezentat casa și conceptul în moduri statice și dinamice. În primul scenariu, SYMBIOZ conduce în casă pentru a deveni o cameră adițională, modulară, sub forma unui spațiu util, mobil și conectat, parcând în interiorul și apoi în afara structurii fizice.

SYMBIOZ arată, de asemenea, viziunea Renault asupra mașinii ca o extensie a casei în timpul călătoriei. Un spațiu generos de cabină este atribuit configurației SYMBIOZ cu tracțiune spate, cu două motoare electrice amplasate pe puntea spate și bateriile montate sub podea. Combinația dintre tabloul de bord retractabil și scaunele din față pivotante îl fac ideal pentru conducerea autonomă*. În acest mod, șoferii se pot relaxa ușor și pot vorbi, pot citi o carte sau se pot bucura de acces total la lumea digitală personală. Tehnologia de personalizare suplimentară permite detectarea automată a pasagerilor, setările personalizate ale scaunelor, streaming-ul muzical și opțiunile de divertisment.

”După o serie de vehicule concept bazate pe strategia de design Renault «Cycle of Life», gândite să anticipeze stilul viitoarelor noastre modele, conceptele actuale explorează teritoriul mobilității așa cum va arăta în viitor”, a declarat Laurens van den Acker, SVP Corporate Design. "Nu mai putem să ne gândim la proiectarea mașinilor fără să luăm în calcul ecosistemul care ne înconjoară. Renault SYMBIOZ este cu adevărat un proiect unic care ne-a permis să lucrăm cu proiectanți, designeri, ingineri și arhitecți. Obiectivul nostru a fost să explorăm noi granițe în ceea ce privește experiența clienților, utilizarea tehnologiei și a energiei și să creăm armonie pentru o experiență completă.“

* Cel de-al patrulea dintre cele cinci niveluri de conducere autonome definite de SAE International (Societatea Inginerilor Auto). Nivelul 4 eliberează șoferul de toate sarcinile de conducere dinamice atunci când este activat sistemul de conducere automatizat al vehiculului.

Un vehicul demo bazat pe experiența "Easy Life" oferită de SYMBIOZ – curând pe șosele

Un vehicul electric, autonom și conectat, care va transforma în realitate multe dintre elementele SYMBIOZ, va fi disponibil pentru teste la finalul acestui an. Acest vehicul demonstrativ întruchipează viziunea pe termen mediu a mărcii înainte de 2023 și previzualizează tehnologia pe care clienții Renault o pot găsi în gama de mașini de serie în viitorul apropiat. Aceasta include o versiune evoluată a tehnologiei MULTI-SENSE, care adaptează ambianța și experiența de conducere a clienților de Megane, Scenic, Talisman și Espace în gama noastră actuală. Demo-ul va prezenta, de asemenea, caracteristici din soluția "EASY CONNECT", mobilitate de generație nouă și soluții de servicii conexe și va prezenta tehnologia de acționare autonomă Renault care va fi introdusă progresiv în gamă sub denumirea "EASY DRIVE".

Versiunea demo a SYMBIOZ a fost realizată în parteneriat cu lideri ai tehnologiei și industriilor creative, într-o abordare Open Innovation:

LG este implicat în dezvoltarea interfețelor om-mașină.
Ubisoft furnizează la bord experiența realității virtuale pentru modul de conducere autonom.
Devialet dezvoltă o nouă experiență a utilizatorului prin intermediul unui sistem de sunet avansat.
Sanef lucrează la modul în care autovehiculul face schimb de informații cu infrastructura rețelei rutiere.
TomTom contribuie la eficientizarea poziției geografice.
IAV furnizează expertiză în domeniul ingineriei conducerii autonome.
Mai multe informații despre vehiculul demo SYMBIOZ vor fi disponibile la finalul acestui an.

Vizitatorii Salonului Auto de la Frankfurt vor putea explora SYMBIOZ și tot acest proiect fără precedent, care încorporează viziunea Renault asupra modului în care mobilitatea ar putea evolua în anii următori, precum și soluții de mobilitate și servicii conectate de ultimă generație.

 
 
Citește și:
› Noul Renault Megane Sedan, în România de la 14.100 Euro ...21/02/2021
› Renault Clio e-Tech hybrid, în România de la 15.750 Euro ...06/12/2020
› Noul Renault Arkana, modelul SUV coupe hybrid ajunge în Europa ...26/09/2020
› Dacia adoptă motorizarea electrică! ...22/02/2020
› Noul Kia Sorento va debuta la Salonul Auto de la Geneva ...04/02/2020
› Audi la Salonul Auto IAA 2019 de la Frankfurt ...06/10/2019
› Dacia Bigster Concept, prima imagine a evoluției mărcii Dacia ...17/01/2021
› Fiat Concept Centoventi, cel mai bun concept auto ...26/07/2020
› Audi Sportback e-tron concept ...18/07/2020
› Kia lansează XCEED și CEED SW plug-in hybrid ...06/10/2019
› BMW i Hydrogen NEXT la Salonul Auto de la Frankfurt 2019 ...06/10/2019
› Audi la Salonul Auto IAA 2019 de la Frankfurt ...06/10/2019
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2021 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2021 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.