Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Filmul noului Civic Type R aduce la viață "cealaltă față" Honda

Filmul noului Civic Type R aduce la viață "cealaltă față" Honda

Publicat în data de: 30 Octombrie 2014
Categorii: Honda, Stiri.
 

Un nou film interactiv online de la Honda aduce la viață ‚cealaltă față’ a brandului înainte de mult așteptata lansare a noului model Civic Type R, din 2015.



foto-filmul noului civic type r aduce la viata cealalta fata honda
Honda este renumită pentru reputația sa în ceea ce privește excelența în inginerie, tehnologie și fiabilitate. Dar ‚cealaltă față’, născută din moștenirea din lumea curselor și din setea de inovație, este subiectul principal al acestei campanii.

În anul 2015, Honda va lansa noul model Civic Type R – ce promite a fi cel mai extrem și performant model ce poartă faimoasa emblemă roșie ‚H’ – reprezentând perfect cealaltă față a mărcii. Așa cum filmul evidențiază, modelul Type R este alter-ego-ul modelului Civic hatchback, pe care clienții îl cunosc și în care aceștia au încredere.
Filmul intenționează să aducă la viață aceste două laturi ale Honda, punând fanii în mijlocul unei narațiuni pline de adrenalină. Povestea se desfășoară în două istorisiri paralele, una ce are loc în timpul zilei iar alta în timpul nopții. Istorisirea din timpul zilei evidențiază un tată ce își ia fiica de la școală cu mașina sa Civic de culoare albă și o duce la o petrecere surpriză. În contrast, povestea din timpul nopții arată cealaltă latură a tatălui – un polițist sub acoperire ce conduce o bandă de hoți de artă, într-un model Type R, de culoare roșie. Deși au nuanțe complet diferite, cele două povești se oglindesc perfect din punct de vedere al compoziției.

Filmul începe cu modelul Civic în timpul zilei, cu titluri îndemnând la interacțiune pe măsură ce sunt afișate. Din acest punct, privitorul poate trece de la narațiunea Civic la Type R prin simpla apăsare a butonului ‚R’ de pe tastatură. Efectul este dramatic și plin de adrenalină, schimbarea majoră între cele două povești repetând senzația oferită la apăsarea butonului ‚R’ al noului Type R pentru a activarea modului ‚Race’.

Apăsarea tastei ‚R’ pune abilitățile regizorului la dispoziția privitorilor, permițându-le să schimbe în timp real cele două povestiri în oglindă. Cu ajutorului sunetului și al scenelor ce se potrivesc perfect, nu puteți să nu simțiți puterea celeilalte fețe Honda.

Filmul a fost lansat pe YouTube la data 30 octombrie, demarând o campanie pan-europeană gândită să ruleze până în 2015. Puteți vizualiza filmul aici:



Ca o bucurie suplimentară pentru fani, Gabriele Tarquini, pilotul echipei Honda în WTCC, are o participare specială. Dar doar dacă clipiți, îl veți rata! Este ascuns pentru a încuraja și mai mult angajamentul în canalele de social media.

Martin Moll, Directorul de Marketing al Honda Motor Europe, afirmă, „Această campanie marchează un moment semnificativ pentru marca noastră. Civic Type R este unul din cele patru modele noi pe care Honda le lansează în anul 2015 și va avea un rol extrem de important asupra imaginii mărcii. Așa cum produsele noastre sunt renumite ca fiind inovative, stilul nostru de comunicare va amplifica acest lucru. Spre exemplu, nu cunosc ca nimeni să fi creat un conținut interactiv pentru utilizator în același mod dramatic, ce ar trebui să îi confere un nivel și mai ridicat de atractivitate.”

Materialul a fost filmat de cunoscutul regizor Daniel Wolfe, forța creatoare din spatele reclamelor premiate, a materialelor video și a filmului ‚Catch Me Daddy’ prezentat la Festivalul de Film Cannes. Muzica a fost creată de Bobby Krlic de la The Haxan Cloak.

Daniel Wolfe, regizor la Somesuch afirmă: “'Îmi place această idee, simplitatea brută a unui buton. Type R. Utilizatorul creează. Tranzitează între două lumi. A fost o bucurie să lucrez la crearea a două narațiuni dualiste ce se întrepătrund. Să colaborez cu Jean-Philippe Ricci, Slimane Dazi și Mourad Frarema. Să înregistrez pe 35mm cu Robbie Ryan. Să creez două laturi ale lumii Honda, și aducerea lor în coliziune. Honda are un trecut extraordinar în ceea ce privește publicitatea, și a fost o plăcere să colaborez cu Scott Dungate, Lou Hake și cu echipa Wieden pe acest proiect.'

Scott Dungate, Creative Director la Wieden+Kennedy London, afirmă, “Frumusețea acestei idei este simplitatea interacționării. Simpla apăsare a tastei ‚R’ oferă privitorului puterea de a gestiona filmul, mutând între două povești. Trecerea de la universul de zi al Civic la universul nocturn palpitant al modelului TYPE R este extrem de satisfăcătoare și de palpitantă. Este ca și cum ați trece în modul Sport și apoi accelerați la maxim. Obțineți un sentiment de putere și exaltare. Astfel, sperăm că privitorii vor simți și vor vedea cealaltă față Honda.’

 
 
Citește și:
› Honda HR-V, facelift și îmbunătățiti importante pentru 2019 ...13/08/2018
› VIDEO: Honda a prezentat motocicleta care se auto-balansează ...09/01/2017
› Hyundai GENESIS G90 lansat pe piața din Europa la Geneva 2016 ...02/03/2016
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2020 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2020 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.