Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Drive Test: Honda CR-V

Drive Test: Honda CR-V

Publicat în data de: 10 Iunie 2007
Categorii: Honda, Drive-test, Stiri.
 

Informații Auto a testat pentru dvs. noul model Honda CR-V - pus la dispoziție prin amabilitatea dealerului regional Ati Motors - versiunea Executive, propulsată de motorul 2.2 i-CDTi, cuplat la o transmisie manuală cu 6 rapoarte.



foto-drive test honda cr-v
 ›Galerie foto:
foto-drive test honda cr-v foto-drive test honda cr-v foto-drive test honda cr-v foto-drive test honda cr-v
foto-drive test honda cr-v foto-drive test honda cr-v foto-drive test honda cr-v foto-drive test honda cr-v
foto-drive test honda cr-v foto-drive test honda cr-v
De la lansarea sa la salonul auto de la Chicago, în 1996, Honda CR-V s-a maturizat. A ținut neapărat să ne demonstreze asta, încă de la prima vedere. Ne-a zâmbit larg, mândră de noua formă a calandrului și de faptul că acum e mai joasă, mai lată și mai scurtă decât vechea versiune.

Ajunsă la a treia generație, noua Honda CR-V se mândrește cu un look modern, urmând liniile generale ale unui coupe, fapt demonstrat de forma barelor de protecție în forma unor difuzoare aerodinamice, de forma alungită a geamurilor spate, dar și de jantele de 18”.

Caroseria, executată din oțel ușor, centrul de greutate coborât cu 35mm, alături de ecartametul mărit și jantele din aliaj ușor contribuie la îmbunătățirea stabilității, dar greutatea specifică segmentului SUV, alături de configurația sistemului de suspensie elimină pretențiile sportive ale mașinii. La interior se observă folosirea unor materiale de calitate și echiparea completă.

Modelul testat de noi, pus la dispoziție prin amabilitatea dealerului regional Ati Motors (Iași, tel. 0232-256.100) a fost versiunea Executive, propulsată de motorul i-CDTi, cuplat la o transmisie manuală cu 6 rapoarte.
Spectrul dotărilor este complex, incluzând climatizare bizonală cu reglaj automat, senzori parcare și cameră de luat vederi pentru marșarier, cruise control și sistem de navigație cu ecran tactil. Acoperișul transparent panoramic, comandat electric, îmbunătățește luminozitatea în interiorul habitaclului, scoțând în evidență planșa de bord excelent structurată și ecranul multifuncțional. Urmând linia inovațiilor propuse de constructorul japonez, CR-V-ul vine în întâmpinarea dependenților de tehnologie cu suport PCMCIA, conexiune bluetooth și slot pentru conectarea i-Pod-ului.

Interiorul se recomandă ca fiind spațios, cu multe locuri de depozitare, chiar dacă multe dintre acestea sunt fie greu de accesat, fie inutile, datorită dimensiunilor reduse. Scaunele sunt confortabile, însă nu reușesc să ofere un suport lateral corespunzător, fiind incomode în viraje strânse sau pe teren accidentat. Ne-au plăcut poziția excelentă la condus, vizibilitatea mărită și portbagajul încăpător și bine compartimentat, suplimentat și de posibilitatea rabatării fracționare a banchetei spate.

Nu am fost convinși de mânerele interioare ale portierelor, care au un aspect ieftin și sunt predispuse la zgârieturi, cât și de accesul greoi la unele spații de depozitare, la brichetă și scrumieră.

Ca motorizări, atât noul propulsor pe benzină de 2l, bazat pe cel de 1.8l prezent pe actuala generație Civic, cât și cel de 2.2l turbo-diesel, păstrat de la ultima generație de CR-V, urmează filosofia specifică Honda, reușind să contribuie la crearea unei experiențe plăcute la volan. Ambele propulsoare sunt vivace, dornice de joacă și cu o ușoară predispoziție pentru turații înalte.

Modelul testat de noi, echipat cu propulsorul 2.2 i-CTDi, s-a remarcat printr-un zgomot interior destul de ridicat la turații înalte, dar plăcut, ajutând la sporirea satisfacției la volan, fără a fi obositor la mers în regim constant. Motorul este destul de elastic, conferind reprize de accelerare bune. Trebuie menționată cutia de viteze manuală cu 6 rapoarte, excelent etajată, care, în tandem cu propulsorul pare predispusă unui stil sportiv de condus. Răspunsul comenzilor este însă precar, Honda confundând confortul oferit de sistemele de comandă servo-asistate și accelerația drive-by-wire, cu un feed-back aproape inexistent al întregului tren de rulare.

Cu noul CR-V, Honda țintește către segmentul SUV-urilor compacte, zona unde concurența este reprezentată de modele ca Toyota Rav4, Land Rover Freelander sau Hyundai Tucson. Mașina se vrea a fi un SUV fără a avea nevoie de un garaj supradimensionat sau de câte o stație de carburant la fiecare 100 de km. Se vrea a fi o limuzină, confortabilă și spațioasă, fără a te face să suspini după fiecare denivelare. Totodată, se vrea a fi o sportivă, invocând experiența concernului în Formula 1 și tradiția de peste 15 ani în producerea motoarelor VTEC. În mod sigur reușește să fie o mașină de familie, comodă și încăpătoare, fără să fie vulnerabilă teatrului de război reprezentat de șoselele patriei. Aproape reușește să fie și un SUV compact, rezistând cu înverșunare la micile provocări reprezentate de scurte ieșiri în afara carosabilului.
Honda CR-V reprezintă un compromis excelent. Este una din acele mașini pe care-ți face plăcere să le privești, să le atingi, și căreia îi face plăcere să găzduiască întreaga ta familie, împreună cu un șifonier întreg de bagaje.

Galerie foto completă [50 poze]

 
 
Citește și:
› Honda HR-V, facelift și îmbunătățiti importante pentru 2019 ...13/08/2018
› VIDEO: Honda a prezentat motocicleta care se auto-balansează ...09/01/2017
› Hyundai GENESIS G90 lansat pe piața din Europa la Geneva 2016 ...02/03/2016
› Drive Test: Ford C-MAX 2015 ...27/09/2015
› Drive Test: Toyota Aygo 2015 ...05/10/2014
› Drive test: Toyota GT 86, o mașină sport cu motor de 200 CP dar e ...10/10/2012
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.