Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Citroen la Salonul Auto de la Paris 2014

Citroen la Salonul Auto de la Paris 2014

Publicat în data de: 24 Septembrie 2014
Categorii: Citroen, Auto-show, Concept, Stiri, Paris.
 

Citroen își reafirmă identitatea, în cadrul Salonului de la Paris ca o marcă dedicată complet confortului. Citroen își consolidează poziția, promovând o nouă relație între utilizator și autovehicul: mai amplă, mai prietenoasă, mai fluidă și mai deschisă.



Această viziune modernă și optimistă asupra autovehiculului se axează în principal pe gama de produse a mărcii. Îndrăzneață, Marca Citroen și-a pus amprenta asupra istoriei auto, cu o gamă de vehicule distinctive caracterizate prin confort, funcționalitate și adaptabilitate. Cu o gamă de vehicule pline de personalitate, ambiția mărcii este de a se axa pe ceea ce contează cu adevărat pentru consumatori: un plus de design, confort, tehnologie utilă, totul la un preț accesibil.

Abordarea unei strategii mai simple, mai relaxate, depășește spectrul autovehiculului însuși. André Citroen își diferențiază brand-ul prin campaniile spectaculoase și perspectiva diferită asupra serviciilor. Citroen își asumă astăzi noi angajamente în rețeaua sa, grație soluțiilor de achiziție originale și serviciilor inovatoare. O relație fără stres bazată pe transparență și încredere, în care orice contact dintre marcă și client, la orice nivel, este o experiență plăcută.

Noua poziție este mai mult decât evidentă la standul de la Salonul Auto de la Paris 2014:
1. OFENSIVĂ CONTINUĂ DE PRODUSE
În decursul unui singur an, Citroen a lansat patru noi modele principale, deosebit de expresive pentru valorile mărcii: rafinament, design optimist, confort general, tehnologie cu adevărat utilă.

Puteți admira în cadrul Salonului Auto de la Paris:
- Citroen C4 CACTUS: un autovehicul ultra-modern, care reflectă perfect noua poziție a Mărcii Citroen. O alternativă viabilă la berlinele compacte de pe segmentul C, ce stabilește astfel noi referințe în domeniul auto.

Noul Citroen C1: lansat cu câteva săptămâni în urmă. Funcțional, confortabil, deosebit de urban. Pavilionul de tip Airscape sporește confortul la volan. Conceptul C1 URBAN RIDE- în exclusivitate la Salonul Auto de la Paris - reflectă capacitatea de a personaliza vehiculul urban cu un look de aventurier. Personalitatea, plină de viață și îndrăzneață a noul Citroen C1 este evidențiată de liniile inspirate din SUV, care-i accentuează caracterul și temperamentul protector.

- Citroen C4 Picasso & Grand C4 Picasso: numărul 1 pe segmentul monospace-urilor în Europa la doar câteva luni de la lansare cu un număr de 150.000 comenzi înregistrate.

2. TEHNOLOGII UTILE ÎN SLUJBA CONFORTULUI
Se renunță la tot ceea ce este în plus pentru a păstra doar ceea ce contează cu adevărat pentru clienți. Soluții inedite pentru a garanta confortul maxim la volan cu un cost de utilizare redus și extrem de prietenoase cu mediul.
- conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l: în căutarea de noi soluții, conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l combină cu succes design-ul și aerodinamica cu greutatea optimizată, un ansamblu motopropulsor inovator, într-un vehicul impresionant ce consumă mai puțin de 2l/100km.
- TECHNO ROOM, cu:
- ultima generație de motorizări pe benzină PureTech și diesel BlueHDi, conforme normei Euro 6, ce îmbină perfect performanța cu eficiența în materie de consum,
- Tehnologii de bord create pentru a face viața mai ușoară.
- Citroen CONNECT: o gamă de servicii conectate, operațională, care oferă o experiență la volan intuitivă și relaxată.

3. O RELAȚIE CLIENT SIMPLĂ ȘI NATURALĂ
Ceea ce Marca își dorește cu adevărat este ca relația sa cu clienții să devină mai transparentă și fără stres:
- Citroen & VOI: o serie de angajamente asumate față de clienții din rețeaua Citroen pentru a inspira și mai multă încredere. Parte integrantă a unei strategii complet transparente, Marca lansează Citroen Advisor, un website dedicat clienților Citroen, unde, aceștia își pot posta părerile despre serviciile oferite de dealer sau reparator.
- Solutiile SimplyDrive & FlexiDrive: soluții de achiziție inovatoare, pachete cu rate fixe și totul inclus, inspirate din domeniul telefoniei mobile, lansate pe noul Citroen C4 Cactus.

4. STRATEGIA DE INTERNATIONALIZARE
- Citroen C-ELYSEE WTCC: un veritabil succes sportiv ilustrativ pentru expertiza Citroen RACING, ce consolidează renumele international al Mărcii.
- Succesul repurtat de Citroen în China și lansarea modelelor C3 –XR la C42 din 30 Septembrie.

 
 
Citește și:
› Citroen lanseaza un nou model de ochelari ce trateaza raul de maș ...09/06/2019
› Noul Citroen Berlingo câștigă premiul International Van of the Ye ...23/09/2018
› SEETROEN, ochelari ce iti redau gustul pentru calatorii ...08/07/2018
› Hyundai dezvaluie prima schita a noului i10 ...11/08/2019
› Hyundai pregătește un nou model pentru piața europeană ...14/07/2019
› Imagine By Kia: noul concept-car 100% electric ...11/03/2019
› Kia va lansa un crossover în familia Ceed ...23/03/2019
› Imagine By Kia: noul concept-car 100% electric ...11/03/2019
› Geneva 2019: Standul Audi prezintă în mod exclusiv autovehicule e ...11/03/2019
› SEAT își prezintă toate noutățile la Paris ...11/10/2018
› Dacia anunță la Paris un nou motor în gamă ...02/10/2018
› Noul BMW Seria 3 Sedan pentru 2019, premieră mondială la Paris ...26/09/2018
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.