Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Bosch depășește barierele convenționale ale conectivității în service-urile auto

Bosch depășește barierele convenționale ale conectivității în service-urile auto

Publicat în data de: 18 Septembrie 2014
Categorii: Tehnologie, Stiri.
 

Ca urmare a creșterii gradului de conectivitate în toate aspectele vieții moderne, Bosch anticipează schimbări regionale și structurale în sectorul pieselor de schimb, al echipamentelor pentru service-urile auto și al serviciilor pentru industria auto.



foto-bosch depaseste barierele conventionale ale conectivitatii in service-urile auto
 ›Galerie foto:
foto-bosch depaseste barierele conventionale ale conectivitatii in service-urile auto foto-bosch depaseste barierele conventionale ale conectivitatii in service-urile auto
„Jucătorii de pe piață au așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește forța inovatoare, prezența internațională și disponibilitatea de a investi”, a declarat dr. Uwe Thomas, președintele Bosch Automotive Aftermarket, în timpul unei conferințe de presă la târgul Automechanika din Frankfurt. „Scopul nostru este de a anticipa și modela în mod activ schimbările ce vor veni”, a adăugat acesta.

În strategia Bosch, accentul se pune pe mobilitatea șoferului. Din acest motiv, compania investește în dezvoltarea de soluții noi - de la piesele de schimb, software-ul, tehnologia de diagnoză până la extinderea consecventă a ofertei de servicii. Interconectarea sporită a autovehiculului necesită dezvoltarea de noi soluții. Totuși, această dezvoltare trebuie să fie susținută de legislația potrivită.

Integrarea SPX Service Solutions a fost finalizată

Bosch și-a extins semnificativ prezența în America de Nord, în principal ca urmare a finalizării integrării SPX Service Solutions, furnizorul american achiziționat în 2012. În prezent, segmentul „Automotive Service Solutions” din cadrul Bosch joacă un rol important în strategia de creștere a diviziei.

Prevenirea defecțiunilor

Comunicarea digitală și interconectarea datelor joacă un rol din ce în ce mai important și în service-urile auto. În viitor, vor putea să monitorizeze în permanență starea autovehiculelor clienților și să recomande o reparație în prealabil, dacă este necesar. Această posibilitate va preveni defectarea autovehiculelor la drum, fapt de o importanță semnificativă pentru autovehiculele comerciale. De asemenea, interconectarea datelor facilitează planificarea în service-ul auto interconectat, întrucât timpul de lucru al angajaților este mai bine organizat și piesele necesare pot fi comandate din timp. Toate acestea reduc timpii de inactivitate și costurile asociate lucrărilor asupra autovehiculului.

Vedere virtuală cu raze X

Pe măsură ce pătrund în service-urile auto, aplicațiile de realitate augmentată contribuie, de asemenea, la reducerea costurilor. Aceste aplicații le conferă smartphone-urilor și tabletelor puteri asociate vederii cu raze X: dacă angajații service-urilor auto își îndreaptă dispozitivele mobile către panourile autovehiculului, aplicația corespunzătoare afișează componentele din spatele acestora. În același timp, pot fi afișate informații suplimentare precum instrucțiunile de lucru, sculele necesare sau chiar videoclipurile de instruire. Acest lucru face procesul de reparare mai ușor, întrucât pașii de lucru următori sunt planificați în mod clar și pot fi evitate lucrările de asamblare care nu sunt necesare.

O gamă largă de produse și servicii la standul Bosch

Bosch prezintă pentru prima dată la Automechanika în Frankfurt, brandul Robinair, specialistul în tehnologie de climatizare pe care l-a achiziționat în cadrul tranzacției cu SPX Service Solutions. Compania oferă o gamă largă de produse și servicii pentru diagnoza, întreținerea și repararea sistemelor de climatizare ale autovehiculului. Marca OTC își expune, de asemenea, dispozitivele de diagnoză și instrumentele speciale la standul Bosch din sala 9. Marca specializată Beissbarth își prezintă tehnologia de măsurare și testare pentru geometria roților, în timp ce Sicam își etalează gama amplă de dispozitive de service pentru roți.

 
 
Citește și:
› Citroen lanseaza un nou model de ochelari ce trateaza raul de maș ...09/06/2019
› BMW și Jaguar Land Rover vor colabora pentru dezvoltarea tehnolog ...09/06/2019
› Volkswagen și Microsoft, parteneriat strategic ...03/03/2019
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2019 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2019 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.