Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Audi TT a ajuns la a treia generație

Audi TT a ajuns la a treia generație

Publicat în data de: 01 August 2018
Categorii: Audi, Facelift, Stiri.
 

La 20 de ani de la premiera seriei originale TT, a treia generație Audi TT este acum revizuită în detaliu. Astfel, modelul cu design legendar se prezintă cu un exterior sportiv și sofisticat, cu motoare cu putere mai mare și cu dotări standard mai bogate.



foto-audi tt a ajuns la a treia generatie
 ›Galerie foto:
foto-audi tt a ajuns la a treia generatie foto-audi tt a ajuns la a treia generatie foto-audi tt a ajuns la a treia generatie foto-audi tt a ajuns la a treia generatie
foto-audi tt a ajuns la a treia generatie foto-audi tt a ajuns la a treia generatie foto-audi tt a ajuns la a treia generatie foto-audi tt a ajuns la a treia generatie
foto-audi tt a ajuns la a treia generatie
Prima generație a modelului Audi TT din producția de serie a avut premiera în 1998. Cu trei ani mai devreme, Audi prezentase TT sub forma unui concept car. La Salonul Auto IAA din Frankfurt a fost expus un coupé, iar la Tokyo Motor Show un roadster. La scurt timp după lansare, TT Coupé a ajuns în topul segmentului.

Audi TT întruchipează plăcerea condusului și atenția pentru detalii: elementele din aluminiu și interiorul orientat spre șofer, designul avangardist al jantelor, levierul scurt al schimbătorului de viteze cu nuca, având design de minge, clapeta caracteristică a rezervorului și terminațiile rotunde duble ale sistemului de evacuare se numără printre detaliile caracteristice acestui automobil sport compact. Designul, cu formele sale geometrice incisive, are fani în întreaga lume.

Mai rafinat, cu performanțe optimizate, cu dotări mai bogate

Imediat după cea de-a 20-a aniversare a primului Audi TT, marca a accentuat în mod special caracterul sportiv al noului model. Astfel, Audi a rafinat designul noului TT, i-a îmbunătățit performanțele și i-a extins gama de dotări standard. Versiunea de echipare de bază a noului model dispune acum de planșa de bord orientată spre șofer, Audi virtual cockpit, precum și de sistemul de manevrabilitate Audi drive select, de senzorul pentru ploaie și lumină, oglinzi exterioare încălzite și volanul multifuncțional, un plus care permite controlul tuturor funcțiilor sistemului de infotainment și ale sistemului de comandă vocală, folosind doar volanul. În dotarea standard mai sunt incluse porturile USB iluminate, precum și sistemul Bluetooth pentru interconectarea dispozitivelor cu automobilul.

Sportiv și expresiv: designul exterior

Designul exterior al noului TT este mai masculin, mai progresist și mai sportiv decât până acum.. Secțiunea frontală este marcată de grila Singleframe tridimensională a radiatorului, specifică modelelor Audi. Prizele de aer laterale de mari dimensiuni accentuează lățimea mașinii, încă din versiunea de bază.

În spate, liniile orizontale subliniază încă o dată lățimea noului Audi TT. Sub clapeta rezervorului nu este instalat niciun bușon, șoferul putând introduce pistolul de alimentare cu combustibil direct în conducta rezervorului - un element caracteristic automobilelor sport. Farurile cu LED sau cu tehnologie Matrix LED sunt oferite opțional. Luminile de semnalizare dinamice conferă accente atractive.

Pachetul exterior S line cu design nou subliniază și mai mult caracterul sportiv al modelului Audi TT. Pachetul include un splitter pe întreaga lățime a secțiunii frontale, prize de aer verticale, grila radiatorului cu finisaj titanium black și praguri laterale specifice, cu inserții, precum și un design sport pentru partea din spate. Astfel, sunt integrate un difuzor mai lat, precum și prize de aer verticale cu lamele orizontale sub blocurile optice din spate.

Variantele TT Coupé și TT Roadster au fiecare o lungime de 4,19 metri. Ambele versiuni de design au console scurte. Ampatamentul este de 2,51 metri. Noul TT iese din fabrică pe roți cu jante de 17 inchi. Audi și Audi Sport oferă opțional jante de 18, 19 și 20 de inchi. Gama de culori exterioare a fost completată cu trei noi nuanțe: albastru cosmos blue, portocaliu pulse orange și albastru turbo blue (exclusiv pentru S line).

Motoare puternice

Pentru noul TT, Audi oferă motoare pe benzină de diferite puteri, combinate fie cu o transmisie manuală cu șase trepte de viteză sau cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte. La ambele versiuni de transmisie, treptele inferioare sunt special configurate pentru a asigura o accelerație mai puternică, iar treptele superioare mențin turația motorului la niveluri reduse. Toate noile motoarele dispun de filtru de particule pentru benzină.

Sportivul înnăscut: suspensiile și tracțiunea quattro

Noul Audi TT oferă o manevrabilitate dinamică și totodată precisă. Când clientul alege pachetul S line sport sau Audi magnetic ride, mașina are garda la sol redusă cu zece milimetri. Printre cele mai interesante dotări cu care este echipat șasiul se numără direcția progresivă, suspensiile spate cu patru brațe și sistemul electronic de control al stabilității (ESC). Sistemul de control al cuplului adaptat fiecărei roți este activat în virajele abordate cu viteză și optimizează manevrabilitatea în funcție de cât este necesar, prin intervenții precise de frânare asupra roților de pe interiorul virajului, care nu sunt supuse sarcinii.

Orientare spre șofer: bordul și sistemele de asistență

Caracterul de automobil sport este subliniat și de interiorul cu linii clare de design și cu o puternică orientare spre șofer. Panoul de instrumente amintește de aripa unei aeronave. Gurile rotunde de ventilație, cu elemente de control integrate, duc cu gândul la motoarele jeturilor și reprezintă un detaliu devenit deja clasic pentru un TT.

Scaunele sport cu tetiere integrate sunt o dotare standard pentru Audi TT. Scaunele S sport (dotare standard pentru pachetul S line sport), cu secțiunile laterale ajustabile pneumatic sunt oferite ca dotare opțională. Portbagajul automobilului cu 2+2 locuri asigură un volum de 305 litri sub hayonul alungit, iar versiunea Roadster oferă un volum de 280 de litri.

Toate informațiile sunt furnizate sub formă digitală, pe ecranul de 12,3 inchi al panoului de instrumente Audi virtual cockpit. Șoferul poate alege unul dintre cele două moduri de afișare: cel "clasic", la care vitezometrul și turometrul ocupă poziția centrală. În modul "infotainment", pot fi mărite diferite alte informații, precumharta de navigație. Noul display sport este disponibil opțional și oferă informații cu privire la puterea motorului utilizată în momentul respectiv, precum și cuplul și forțele g.

Terminalul MMI de pe consola centrală are doar șase taste. Sistemul de navigație vârf, MMI plus, cu MMI touch, dispune de un touchpad integrat în partea superioară a butonului rotativ cu funcții push. Pad-ul recunoaște textul introdus ca scris de mână și permite, de exemplu, acționarea funcției zoom. Sistemul de comandă vocală înțelege comenzile formulate în limbaj cotidian.

Audi connect aduce la bord diferite funcții online, prin intermediul internetului rapid LTE. Interfața Audi pentru smartphone-uri conectează smartphone-urile cu automobilul și poate transmite prin USB conținutul integral către Audi virtual cockpit. Soluția de vârf în ceea e privește sistemele hi-fi este sistemul de sunet Bang & Olufsen. Amplificatorul de 680 de wați al sistemului are 14 canale. Sunetul este transmis din doisprezece difuzoare, inclusiv două incinte centrespeaker și două incinte de subwoofer.

Chiar și sistemele de asistență pentru șofer beneficiază de filozofia TT: preiau din munca șoferului, astfel încât acesta să se poată concentra pe deplin asupra drumului. Gama include diferite sisteme, de la asistentul pentru schimbarea benzilor, Audi side assist, la sistemul pentru avertizarea la părăsirea neintenționată a benzii, Audi active lane assist și funcția de identificare a indicatoarelor de circulație, precum și asistentul pentru parcare, care afișează zona din jurul mașinii pe ecranul mașinii. Este disponibilă, de asemenea, o cameră video pentru marșarier.

Clasic: TT Roadster cu soft-top

Ca toate modelele Audi decapotabile, și TT Roadster este disponibil cu soft-top negru sau gri. Plafonul textil se întinde perfect și asigură o izolare fonică excelentă. Având o greutate de 39 de kilograme, plafonul este foarte ușor și nu afectează volumul portbagajului. Ca dotare standard, sistemul electric de acționare deschide și închide plafonul în circa zece secunde, la viteze de deplasare de până la 50 km/h.

Noul Audi TT va ajunge la distribuitorii din Germania și la cei din alte țările europene începând cu ultimul trimestru al anului 2018. Clienții pot comanda modelul începând cu finele lunii septembrie.

 
 
Citește și:
› Audi e-tron, fiecare km de coborâre adaugă aproximativ un km de a ...13/08/2018
› Audi demarează producția de motoare electrice în Ungaria ...30/07/2018
› Honda HR-V, facelift și îmbunătățiti importante pentru 2019 ...13/08/2018
› Toyota RAV4 pentru 2019, primele detalii ...12/08/2018
› Noul BMW X7 este supus testelor de anduranță în condiții extreme ...11/08/2018
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2017 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2018 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.