Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Anvelope noi vs reșapate - 3 diferențe esențiale de care trebuie să ții cont

Anvelope noi vs reșapate - 3 diferențe esențiale de care trebuie să ții cont

Publicat în data de: 02 August 2018
Categorii: Stiri, Advertorial.
 

Atunci când vrei să cumperi un set de anvelope pentru mașina ta, este extrem de important să știi ce produse ai la dispoziție, ținând în același timp cont de raportul calitate:preț.



foto-anvelope noi vs resapate - 3 diferente esentiale de care trebuie sa tii cont
Pentru cunoscători, diferențele dintre anvelopele noi și anvelopele reșapate sunt clare. Pentru restul, singura diferență majoră poate fi prețul.

Într-adevăr, anvelopele auto de calitate sunt cele noi, fiind totodată și mai scumpe decât anvelopele auto reșapate. Ce înseamnă “anvelope noi”? Dar “anvelope reșapate?” Care sunt marile diferențe dintre cele două produse? Despre toate acestea, discutăm chiar acum:

Ce înseamnă anvelope auto noi?
Ce înseamnă anvelope auto reșapate?
Anvelope noi vs reșapate - diferență de preț
Anvelope noi vs reșapate - diferență de greutate
Anvelope noi vs reșapate - diferență de calitate

Ce înseamnă anvelope auto noi?
Dacă vrei să îți cumperi anvelope auto de calitate, atunci este mai mult decât recomandat să îți cumperi un set nou. Pe ce dai astfel banii? Pe 4 cauciucuri realizate de la 0, din componente de calitate folosite pentru prima dată - balon, blat, bază etc - ce iau ulterior forma unei anvelope. Contează ca sunt noi? Despre acest lucru vei afla în rândurile de mai jos, atunci când vom discuta despre o diferență extrem de importantă dintre anvelopele reșapate și anvelopele noi - calitatea.

Nu trebuie decât să mai ai puțină răbdare până atunci și să te familiarizezi cu noțiunea de “anvelope auto reșapate”.

Ce înseamnă anvelope auto reșapate?
Puțin mai sus am vorbit despre modul în care iau naștere anvelopele auto noi: materii prime, materiale realizate și utilizate pentru prima dată, o formă nouă de anvelopă, realizată pur și simplu de la 0.

La polul opus, anvelopele reșapate înseamnă materiale provenind de la anvelope vechi, reutilizate pe o bandă de rulare nouă, lucru ce determină nu doar o calitate mai scăzută a acestor piese auto, dar și un preț mai mic, datorită utilizării unui număr mai mic de resurse noi. Despre diferențele de preț dintre cele două tipuri de anvelope, afli chiar acum:

Anvelope noi vs reșapate - diferență de preț
Anvelopele noi presupun costuri de producție mai ridicate, ce se vor resimți și în coșul de cumpărături al unui client, în momentul cumpărării unui set nou de anvelope auto. Atât fabricarea balonului cât și cea a bazei costă mai mult decât banda de rulare. Izolând procesul de realizare a bazei de restul celorlalte procese de producție, putem observa faptul că elementele acesteia, precum și structura (sintetică sau multiplă) presupun un timp mai mare de realizare.

Pe de alta parte, anvelopele auto reșapate sunt realizate pe “scheletul” unui cauciuc vechi, așadar un număr de resurse este reutilizat. Singurul element nou, în procesul de realizare a unei anvelope auto reșapate este banda de rulare. În rest, totul se refolosește. Iată de ce un cauciuc reșapat este mai ieftin decât unul nou.

Anvelope noi vs reșapate - diferență de greutate
Anvelopele reșapate sunt mai grele decât cele noi, iar motivul are la bază modul în care un astfel de produs este realizat. Cum spuneam și mai sus, pentru obținerea unei anvelope auto reșapate, se folosește corpul unei anvelope vechi. Ce presupune acest lucru, atunci când urcăm pe cântar o anvelopă auto nouă, alături de o anvelopa auto veche? O bandă de rulare nouă și mult mai groasă, alături de materiale adezive, ce contribuie la greutatea mai mare a unui cauciuc reșapat.

Anvelope noi vs resapate - diferență de calitate
Cum spuneam și puțin mai sus, prețul mai scăzut al anvelopelor reșapate este dictat (pe bună dreptate) de o calitate mai scazută a unui astfel de produs. Iată câteva motive:

- Diferențe (ca dată de fabricație) dintre materialele utilizate
- Diferențe (calitative) dintre materialele utilizate, lucru ce poate duce la o lipire defectuoasă a acestora.

La polul opus, anvelopele noi sunt realizate din materiale noi, a căror lipire se face în același timp, la cald. Asta înseamnă că șansele ca banda de rulare să aibă scăpări de aer, să nu fie echilibrată sau să aibă alte defecte, sunt mult mai mici.

Vrei să îți cumperi un set de anvelope auto de calitate pentru mașina ta? Atunci nu trebuie decât să intri chiar acum pe autohut.ro și să alegi cele mai bune cauciucuri noi, pentru că te bucuri de mult mai multe avantaje, așa cum ai văzut și în rândurile de mai sus.

Dacă tot ești pe site, nu strică să arunci un ochi și peste celelalte piese auto, pentru că te așteaptă o gamă completă de produse pentru mașina ta, indiferent de brand, indiferent de model.

 
 
Citește și:
› Ce înseamnă EGR, ABS, ESP, ECU, GPS, Lambda? ...28/09/2018
› Mașină defectă - cinci martori de bord care te trimit de urgență ...18/09/2018
› 5 semne care îți spun că trebuie să schimbi plăcuțele de frână ...18/09/2018
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2017 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005-2018 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.